Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Zbąszynek: Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół w gminie Zbąszynek
Numer ogłoszenia: 274558 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół w gminie Zbąszynek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu do czterech szkół na terenie gminy Zbąszynek posiłków zgodnie z przyjętymi ustaleniami dla każdej z placówek. Złożona oferta może również obejmować wybiórczo niektóre z placówek. Ilość posiłków dla poszczególnych szkół może ulec zmianie a na dzień ogłoszonego przetargu wynosi: I. Szkoła Podstawowa Zbąszynek 25 II. Szkoła Podstawowa Kosieczyn 40 III. Szkoła Podstawowa Dąbrówka Wlkp. 5 IV. Gimnazjum w Zbąszynku 30 Przygotowane posiłki w zależności od placówki do której mają być dostarczone musza spełniać określone warunki dotyczące gramatury, kaloryczności, sposobu podania. Zamówienie obejmuje jeden posiłek dziennie na osobę w określonej placówce ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1,2,3,4 ( jest również możliwość złożenie oferty częściowej) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego biuro nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Zbąszynek Rynek 1 66-210 Zbąszynek Pokój nr 15 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SP Zbąszynek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku do szkoły wg następujących warunków: 1) Przygotowanie posiłku jednodaniowego 3 x w tygodniu, w tym raz zupa i dwa razy drugie danie, spełniającego niżej wymienione wymogi: * Zupa jarzynowa z pulpetem z mięsa: - zupa jarzynowa 300 ml - pulpet 50 g - pieczywo 40 g Całość 570 cal * Zupa ogórkowa z mięsem: - zupa 300 ml - pieczywo 40 g Całość 540 cal * Zupa pomidorowa z ryżem i mięsem: - zupa 300 ml - pieczywo 40 g Całość 540 cal * Bigos ze słodkiej kapusty: - bigos 225 g (300 cal) - pieczywo 50 g (130 cal) Całość 430 cal * Fasolka po bretońsku: - fasolka 220 g (569 cal) - pieczywo 50 g (130 cal) Całość 690 cal * Gołąbki z mięsa i ryżu: - gołąbki 170 g (379 cal) - pieczywo 100 g (250 cal) Całość 630 cal * Makaron zapiekany z mięsem i kiełbasą: - makaron z mięsem i kiełbasą 250 g Całość 495 cal * Zapiekanka włoska z mięsem: - zapiekanka 185 g Całość 475 cal * Ryba smażona: - ryba 125 g (248 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 495 cal 2) Kanapki na ciepło typu hamburger, hot-dog, zapiekanka z warzywami, 2 razy w tygodniu, urozmaicane w ciągu tygodnia poprzez dodanie świeżego owocu, spełniające niżej wymienione wymogi: * Klops pieczony: - klops 90 g - bułka 100 g Całość 490 cal * Kotlet schabowy panierowany z bułką: - kotlet 65 g (266 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 510 cal * Kotlet mielony: - kotlet 85 g (260 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 510 cal * Jabłko, banan, itp. 3) Dowiezienie posiłku do Szk. Podst. w Zbąszynku na godz. 10 10 - 10 30, 4) Dostarczanie posiłków powinno odbywać się w warunkach bezwzględnej higieny, każda kanapka w oddzielnym opakowaniu. 5) Planowana liczba uczniów wymagających dożywiania: 25 z możliwością zmiany liczby uczniów w górę lub w dół. II. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie należy realizować od poniedziałku do piątku w niżej wymienionych terminach, z wyjątkiem dni wolnych od nauki:.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SP Kosieczyn.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku do szkoły wg następujących warunków: 1) Przygotowanie posiłku jednodaniowego 3 x w tygodniu, w tym raz zupa i dwa razy drugie danie, spełniającego niżej wymienione wymogi: * Zupa jarzynowa z pulpetem z mięsa: - zupa jarzynowa 300 ml - pulpet 50 g - pieczywo 40 g Całość 570 cal * Zupa ogórkowa z mięsem: - zupa 300 ml - pieczywo 40 g Całość 540 cal * Zupa pomidorowa z ryżem i mięsem: - zupa 300 ml - pieczywo 40 g Całość 540 cal * Bigos ze słodkiej kapusty: - bigos 225 g (300 cal) - pieczywo 50 g (130 cal) Całość 430 cal * Fasolka po bretońsku: - fasolka 220 g (569 cal) - pieczywo 50 g (130 cal) Całość 690 cal * Gołąbki z mięsa i ryżu: - gołąbki 170 g (379 cal) - pieczywo 100 g (250 cal) Całość 630 cal * Makaron zapiekany z mięsem i kiełbasą: - makaron z mięsem i kiełbasą 250 g Całość 495 cal * Zapiekanka włoska z mięsem: - zapiekanka 185 g Całość 475 cal * Ryba smażona: - ryba 125 g (248 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 495 cal 2) Kanapki na ciepło typu hamburger, hot-dog, zapiekanka z warzywami, 2 razy w tygodniu, urozmaicane w ciągu tygodnia poprzez dodanie świeżego owocu, spełniające niżej wymienione wymogi: * Klops pieczony: - klops 90 g - bułka 100 g Całość 490 cal * Kotlet schabowy panierowany z bułką: - kotlet 65 g (266 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 510 cal * Kotlet mielony: - kotlet 85 g (260 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 510 cal * Jabłko, banan, itp. 3) Dowiezienie posiłku do Szk. Podst. w Kosieczynie na godz. 10 10 - 10 30, 4) Dostarczanie posiłków powinno odbywać się w warunkach bezwzględnej higieny, każda kanapka w oddzielnym opakowaniu. 5) Planowana liczba uczniów wymagających dożywiania: 40 z możliwością zmiany liczby uczniów w górę lub w dół. II. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie należy realizować od poniedziałku do piątku w niżej wymienionych terminach, z wyjątkiem dni wolnych od nauki:.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SP Dąbrówka Wlkp..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku do szkoły wg następujących warunków: 1) Przygotowanie posiłku jednodaniowego 3 x w tygodniu, w tym raz zupa i dwa razy drugie danie, spełniającego niżej wymienione wymogi: * Zupa jarzynowa z pulpetem z mięsa: - zupa jarzynowa 300 ml - pulpet 50 g - pieczywo 40 g Całość 570 cal * Zupa ogórkowa z mięsem: - zupa 300 ml - pieczywo 40 g Całość 540 cal * Zupa pomidorowa z ryżem i mięsem: - zupa 300 ml - pieczywo 40 g Całość 540 cal * Bigos ze słodkiej kapusty: - bigos 225 g (300 cal) - pieczywo 50 g (130 cal) Całość 430 cal * Fasolka po bretońsku: - fasolka 220 g (569 cal) - pieczywo 50 g (130 cal) Całość 690 cal * Gołąbki z mięsa i ryżu: - gołąbki 170 g (379 cal) - pieczywo 100 g (250 cal) Całość 630 cal * Makaron zapiekany z mięsem i kiełbasą: - makaron z mięsem i kiełbasą 250 g Całość 495 cal * Zapiekanka włoska z mięsem: - zapiekanka 185 g Całość 475 cal * Ryba smażona: - ryba 125 g (248 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 495 cal 2) Kanapki na ciepło typu hamburger, hot-dog, zapiekanka z warzywami, 2 razy w tygodniu, urozmaicane w ciągu tygodnia poprzez dodanie świeżego owocu, spełniające niżej wymienione wymogi: * Klops pieczony: - klops 90 g - bułka 100 g Całość 490 cal * Kotlet schabowy panierowany z bułką: - kotlet 65 g (266 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 510 cal * Kotlet mielony: - kotlet 85 g (260 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 510 cal * Jabłko, banan, itp. 3) Dowiezienie posiłku do Szk. Podst. w Dąbrówce Wlkp. na godz. 11 20 - 11 35, 4) Gorące posiłki dostarczane winny być wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku. 5) Dostarczanie posiłków powinno odbywać się w warunkach bezwzględnej higieny, każda kanapka w oddzielnym opakowaniu. 6) Planowana liczba uczniów wymagających dożywiania: 5 z możliwością zmiany liczby uczniów w górę lub w dół. II. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie należy realizować od poniedziałku do piątku w niżej wymienionych terminach, z wyjątkiem dni wolnych od nauki:.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Gimnazjum Zbąszynek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku do szkoły wg następujących warunków: 1) Przygotowanie posiłku jednodaniowego 3 x w tygodniu, w tym raz zupa i dwa razy drugie danie, spełniającego niżej wymienione wymogi: * Zupa jarzynowa z pulpetem z mięsa: - zupa jarzynowa 500 ml - pulpet 50 g - pieczywo 40 g Całość 660 cal * Zupa ogórkowa z mięsem: - zupa 500 ml - pieczywo 40 g Całość 620 cal * Zupa pomidorowa z ryżem i mięsem: - zupa 500 ml - pieczywo 40 g Całość 620 cal * Bigos ze slodkiej kapusty: - bigos 350 g ( 460 cal) - pieczywo 50 g (130 cal) Całość 590 cal * Fasolka po bretońsku: - fasolka 270 g ( 670 cal) - pieczywo 50 g (130 cal) Całość 800 cal * Gołąbki z mięsa i ryżu: - gołąbki 200g ( 430 cal) - pieczywo 100 g (250 cal) Całość 680 cal * Makaron zapiekany z mięsem i kiełbasą: - makaron z mięsem i kiełbasą 300 g Całość 595 cal * Zapiekanka włoska z mięsem: - zapiekanka 220 g Całość 570 cal * Ryba smażona: - ryba 170 g ( 340 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 590 cal 2) Kanapki na ciepło typu hamburger, hot-dog, zapiekanka z warzywami, 2 razy w tygodniu, urozmaicane w ciągu tygodnia poprzez dodanie świeżego owocu, spełniające niżej wymienione wymogi: * Klops pieczony: - klops 90 g - bułka 100 g Całość 490 cal * Kotlet schabowy panierowany z bułką: - kotlet 65 g (266 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 510 cal * Kotlet mielony: - kotlet 85 g (260 cal) - bułka 100 g (250 cal) Całość 510 cal * Jabłko, banan, itp. 1) Dowiezienie posiłku do Gimnazjum na godz. 10 15 - 10 30, 2) Gorące posiłki dostarczane winny być wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowego użytku. 3) Dostarczanie posiłków powinno odbywać się w warunkach bezwzględnej higieny, każda kanapka w oddzielnym opakowaniu. 4) Planowana liczba uczniów wymagających dożywiania: 30 z możliwością zmiany liczby uczniów w górę lub w dół. II. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamówienie należy realizować od poniedziałku do piątku w niżej wymienionych terminach, z wyjątkiem dni wolnych od nauki:.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla dzieci i uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania, dostarczania i wydania posiłków dla 51 wychowanków Bursy Gdańskiej im. Ireny Sendlerowej na 2026 rok
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczaniu oraz wydaniu na naczyniach zmywalnych posiłków dla dzieci w Szkole Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Kamieńcu Wrocławskim
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





