Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Warszawa: Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów
Numer ogłoszenia: 27455 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać nw. usługi odpowiednio do: 1) holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych do postępowań przygotowawczych o masie całkowitej do 3,5 tony oraz powyżej 3,5 tony zlecanych przez Komendę Powiatową Policji w Grodzisku Mazowieckim, 2) holowanie pojazdów zlecanych przez: a) Komendy Powiatowej Policji w Pruszkowie w zakresie holowania pojazdów o masie całkowitej powyżej 3,5 tony b) Komendy Powiatowe Policji w zakresie holowania pojazdów służbowych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony z terenu powiatu: legionowskiego, wołomińskiego, mińskiego. Otwockiego, piaseczyńskiego, pruszkowskiego, grodziskiego, warszawsko-zachodniego, nowodworskiego, c) Komendy Rejonowe Policji oraz Wydziały i Komisariaty Specjalistyczne KSP na terenie miasta st. Warszawy w zakresie: - holowanie pojazdów osobowych do 3,5 tony z parkingów z parkingów wielopoziomowych i podziemnych zamkniętych oraz do Laboratorium Kryminalistycznego KSP przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie, - holowanie pojazdów zatrzymanych do postepowań przygotowawczych oraz pojazdów służbowych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony, - w przypadku konieczności natychmiastowego holowania pojazdów do 3,5 tony do postepowań dochodzeniowo-śledczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 63.71.24.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, w tym odpowiednio do: Zadania nr 1 a. min. 2 pojazdami przystosowanymi do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg, b. min.1 pojazdem przystosowanym do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3500 kg, c. dysponować terenem przez cały okres obowiązywania umowy, na którym znajduje się parking (parkingi) na którym/których przechowywane będą pojazdy zabezpieczone do postępowań przygotowawczych, które musi/muszą: - być zlokalizowane na terenie działania Komendy powiatowej Policji w Grodzisku Mazowiecki lub powiatu ościennego tj.: piaseczyńskiego, pruszkowskiego, warszawsko zachodniego. - pozwalać na przechowywanie w okresie 1 (jednego) miesiąca do: * min. 30 pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500 kg, * min. 5 pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3500 kg; - ogrodzony/ogrodzone, o utwardzonej nawierzchni umożliwiającej jednoczesne przechowanie minimalnej ilości pojazdów określonych w pkt b); poprzez utwardzenie należy rozumieć: wyasfaltowanie, wybetonowanie, wysypanie żwirem, tłuczniem, itp.; - strzeżony/strzeżone całodobowo, monitorowany/monitorowane za pomocą kamer z możliwością rejestracji zapisu oraz oświetlony/oświetlone, gwarantujący/gwarantujące nienaruszalność zdeponowanych pojazdów dla osób postronnych. Zadania nr 2 a. min. 2 pojazdami przystosowanymi do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg, b. min.1 pojazdem przystosowanym do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3500 kg,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować 2 osobami (odpowiednio do zadania) zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym 1 osobą posiadającą uprawnienia do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg. oraz 1 osobą uprawnioną do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500 kg zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 05.108.908 z późń zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa odpowiednio w ust. III.3.3 niniejszego ogłoszenia może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia b) w odniesieniu do tych podmiotów - oświadczenie i dokument, o którym mowa w ust. III.4.2 2. Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa odpowiednio w ust. III.3.4 niniejszego ogłoszenia może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają na wniosek Wykonawcy i po uzyskaniu zgody Zamawiającego w okresie trwania umowy zmianę pojazdów, osób lub parkingu/parkingów wskazanych w załącznikach do umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych oraz wartości umowy wskazanej w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony
lub na wniosek przesłany z kopią wpłaty do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa,
opłata 39,05 PLN przelew na rachunek 75 1010 1010 0056 5622 31 000 000.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługi holowania i parkowania pojazdów zabezpieczonych do postępowań przygotowawczych o masie całkowitej do 3,5 tony oraz powyżej 3,5 tony zlecanych przez Komendę Powiatową Policji w Grodzisku Mazowieckim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług holowania pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonywać nw. usługi holowania pojazdów zlecanych przez: a) Komendy Powiatowej Policji w Pruszkowie w zakresie holowania pojazdów o masie całkowitej powyżej 3,5 tony b) Komendy Powiatowe Policji w zakresie holowania pojazdów służbowych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony z terenu powiatu: legionowskiego, wołomińskiego, mińskiego. Otwockiego, piaseczyńskiego, pruszkowskiego, grodziskiego, warszawsko-zachodniego, nowodworskiego, c) Komendy Rejonowe Policji oraz Wydziały i Komisariaty Specjalistyczne KSP na terenie miasta st. Warszawy w zakresie: - holowanie pojazdów osobowych do 3,5 tony z parkingów z parkingów wielopoziomowych i podziemnych zamkniętych oraz do Laboratorium Kryminalistycznego KSP przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie, - holowanie pojazdów zatrzymanych do postępowań przygotowawczych oraz pojazdów służbowych o masie całkowitej powyżej 3,5 tony, - w przypadku konieczności natychmiastowego holowania pojazdów do 3,5 tony do postępowań dochodzeniowo-śledczych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych w Strefach Płatnego Parkowania na terenie Gminy Miasta Krynica Morska
- Kontrola wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bytomiu wraz z utrzymaniem obsługi biura SPP
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.