Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Łódź: Usługa transportowa zewnętrzna na terenie całego kraju
Numer ogłoszenia: 274568 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Włókiennictwa , ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163103, faks 042 6792638.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa zewnętrzna na terenie całego kraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegającą na przewożeniu towaru na terenie całego kraju: - od Zamawiającego do Odbiorcy - od Dostawcy do Zamawiającego Zamawiający wymaga wykonania usługi samochodami o określonej ładowności i na określonych dystansach: a) 85 000 km samochód + przyczepa (zestaw o ładowności 7 ton), Samochód o minimalnych wymiarach: samochód długość 7 mb, szerokość 2,4 mb, wysokość 2,4 mb, przyczepa długość 6 mb, szerokość 2,4 mb, wysokość 2,4 mb, b) 25 000 km samochód o ładowności 4 tony O minimalnych wymiarach: długość 7 mb, wysokość 2,4 mb, szerokość 2,4 mb, c) 10 000 km samochód o ładowności 1,5 tony O minimalnych wymiarach: długość 4,5 mb, wysokość 2,2 mb, szerokość 2,2 mb, d) 250 godzin - przewozy godzinowe dla wszystkich samochodów - w zależności od potrzeb. Ilość: 120 000 km i 250 godz. Podane ilości są ilościami szacunkowymi w okresie trwania umowy. Dopuszcza się możliwość zamawiania usługi transportowej na poszczególne samochody w ilościach większych niż maksymalne zapisane powyżej, pod warunkiem, że całkowita wartość wszystkich zamówień nie przekroczy całkowitej wartości brutto umowy. Modyfikacja ilości poszczególnych kilometrów nie może powodować zmian cen jednostkowych i nie wymaga dokonywania zmiany umowy. Samochody muszą być sprawne technicznie, przystosowane do przewozu wyrobów gotowych i surowców (takich jak: włókniny, dzianiny, tkaniny, przędze i środki chemiczne - pakowane na: paletach, wałkach, w kartonach i beczkach). Przed każdym załadunkiem przestrzeń załadunkowa samochodu musi być czysta i sucha, w szczególności bez resztek wcześniej przewożonego ładunku, mokrych plam, oleju lub innych substancji. Ze względu na rodzaj przewożonego towaru Zamawiający preferuje by samochody o poszczególnej ładowności obsługiwali ci sami kierowcy, co w dużym stopniu ułatwi współpracę. Do obowiązków Wykonawcy między innymi należy: - załadunek i wyładunek towaru, - odpowiedzialność za towar w czasie transportu, - w razie konieczności wykonanie usługi w dni ustawowo wolne od pracy bez dodatkowego wynagrodzenia, - pełna dyspozycyjność kierowcy, - punktualność Usługa będzie realizowana przez Wykonawcę sukcesywnie w zależności od potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. Zgłoszenie usługi następować będzie telefonicznie z dnia na dzień, lub tego samego dnia na minimum 2 godziny przed załadunkiem. Czas usługi zależy od charakterystyki konkretnego zlecenia, trasy poszczególnych kursów - w zależności od potrzeb wynikających z realizacji planu sprzedaży. Przy wykonywaniu usługi Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać obowiązujących przepisów prawa z uwzględnieniem charakteru prowadzonej przez niego działalności oraz zachować należytą dbałość o powierzone mu mienie. W cenie usługi muszą być uwzględnione: - koszty poniesione za 1 km jazdy, albo 1 godzinę jazdy - koszty związane z załadunkiem lub rozładunkiem towaru - koszty oczekiwania na załadunek lub rozładunek towaru.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę transportową na terenie całego kraju wykonywaną dla jednego zamawiającego przez okres minimum jednego roku o wartości co najmniej 250 000,00 zł. brutto (w przypadku realizowania usługi, za którą wynagrodzenie określone było w walucie obcej, wartość takiej usługi należy przeliczyć na PLN wg. kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 80 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagania z pkt III.4.3.1 co do terminu wystawienia stosuje się odpowiednio
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Warunki płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy oraz dopuszczalne zmiany zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całkowitej wartości umowy brutto Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji umowy. Termin ten może być przedłużony maksymalnie o 6 m-cy aneksem za zgodą stron. 3. Podane ilości są ilościami szacunkowymi w okresie trwania umowy a Zamawiający nie jest zobowiązany ich wyczerpać. Dopuszcza się możliwość zamawiania usługi transportowej na poszczególne samochody w ilościach większych niż maksymalne zapisane w § 2 ust. 1 umowy, pod warunkiem, że całkowita wartość wszystkich zamówień nie przekroczy całkowitej wartości brutto umowy. Modyfikacja poszczególnych ilości nie może powodować zmian cen jednostkowych i nie wymaga dokonywania zmiany umowy. 4. Wartość cen jednostkowych określonych w ofercie ulegnie zmianie, jeżeli po dniu zawarcia umowy zostanie zmieniona stawka podatku od towarów i usług (VAT) w stosunku do stawki określonej w ofercie. W takim wypadku Wykonawca jest upoważniony do wystawienia faktury VAT uwzględniającej zmienioną stawkę. 5. W przypadku okoliczności określonych w § 18 ust. 3 siwz strony zmienią w formie aneksu całkowitą wartość brutto dla niewykorzystanej części umowy. 6. Strony przewidują, ze względu na zmianę cen paliwa, możliwość zmiany ceny jednostkowej za 1 km dla poszczególnych rodzajów samochodów i ceny jednostkowej 1 godziny dla przewozów godzinowych, a tym samym strony dopuszczają zmianę w formie aneksu całkowitej wartości brutto dla niewykorzystanej części umowy, przy czym zmiana nie może nastąpić częściej niż raz na trzy miesiące. Pierwsza zmiana może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 7. Podstawą zmiany ceny jednostkowej jest zmiana średniej ceny paliwa używanego przez Wykonawcę do świadczenia usługi, jeżeli średnia cena z trzech ostatnich miesięcy będzie wyższa niż 10% od średniej ceny paliwa na dzień podpisania umowy lub aneksu do umowy. 8. Zmiana ceny dokonywana będzie na podstawie komunikatów (średnie ceny detaliczne paliw w Polsce) publikowanych na stronie WWW.e-petrol.pl. oraz wniosku jednej ze stron zawierającym kalkulację uzasadniającą wysokość zmian cen jednostkowych brutto 1 km dla poszczególnych rodzajów samochodów oraz ceny jednostkowej 1 godziny dla przewozów godzinowych. 9. Zamawiający ma prawo do zmiany umowy w zakresie przewidzianej ilości do realizacji w okresie jej trwania, jeżeli konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 10. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Włókiennictwa ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, II piętro pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Włókiennictwa ul. Brzezińska 5/15, 92-103 Łódź, sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.187.2024 Dostawa materiałów do utrzymania czystości dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
- Usługa 2-go pogw. serwisu tomografu komputrowego Aquilion Prime SP TSX-303B o nr ser.5KA2012073 ze st.rob. o nr ser.CZC017CFRQ,CZC017CFRY,CZC017CFL i serwerem Vitrea o nr ser.511473306
- Usługi mycia pojazdów służbowych Policji garnizonu łódzkiego.
- Dostawy płynów eksploatacyjnych do pojazdów służbowych na potrzeby KWP w Łodzi
- "Dostawa samochodu elektrycznego" w ramach projektu "Ekologiczny mechanik"
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem mikropłytkowego czytnika wielodetekcyjnego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy Małej w roku 2025
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Pułtusk w II semestrze roku szkolnego 2024/2025
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Pleśna - w ramach linii komunikacyjnej: nr 1 Janowice-Dolna Wieś-Janowice."
- Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu pn. "Dzienny Dom Pomocy w Gminie Wiśniowa"
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Słomniki w 2025 roku
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.