Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-08
Białystok: Usługa w zakresie napraw i konserwacji pojazdów
Numer ogłoszenia: 27460 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie napraw i konserwacji pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 1.Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu napraw bieżących i konserwacji pojazdów oraz ich podzespołów (w tym regeneracji podzespołów) w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów będących na ewidencji 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku. 1.2 Naprawy bieżące mogą obejmować następujące pojazdy: 1.3 Naprawa pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. Marka pojazdu, Ilość Rok produkcji OPEL VECTRA,OMEGA-ilość 2, rok produkcji-2003, 2002 SKODA OCTAVIA, Ilość 1, rok produkcji- 2008 LUBLIN II,III (3322), Ilość 4, rok produkcji -1999-2000 HONKER 2000, 2324, 2424,Ilość 8, rok produkcji-1997-2005 FIAT DUCAT,Ilość 5, r.prod.2012 VW CRAFTEr,Ilość 3, r.prod.2012 OPEL VIVARO,Ilość 1, r.prod.2007 1.4 Usługi będą wykonywane na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.5 Naprawy bieżące będą wynikać z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju - grupy uszkodzeń (niesprawności); 1.6 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów; 1.7 Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. Wszystkie części zamienne, podzespoły, materiały eksploatacyjne, stosowane do naprawy muszą być wolne od wad prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami zakupów (faktura). 1.8 Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować czynności (układy) wymienione w projekcie umowy (§ 1). 1.9 Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować następujące czynności (układy): a) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; b) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; c) obsługiwania techniczne wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu; d) naprawa układów: - kierowniczego; - napędowego; - przeniesienia mocy; - hamulcowego; - zasilania paliwem; - naprawa instalacji elektrycznej; - naprawa zawieszenia pojazdu; - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki; e) naprawa układu klimatyzacji; naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem 1.10 W zakresie przedmiotowym napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, dywaników i innych akcesoriów samochodowych. 1.11 Wykonawca zapewnia stosować podczas napraw fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż producenta posiadające cechy określone w PN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DZ.U. Nr 32, poz. 262), a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa. 1.12 Dopuszcza się regenerację podzespołów, cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 40% wartości nowego 1.13 Usługa obejmuje koszt materiałów pędnych oraz smarów 1.14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za samochód i jego wyposażenie od chwili przyjęcia go od Zamawiającego, do momentu odebrania pojazdu z warsztatu przez upoważnioną przez Zamawiającego do tego osobę. 1.15 Przez stawkę roboczogodziny pracy przy pojeździe należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej bez względu na ilość obsługiwanych pracowników 2. Miejsce realizacji przedmiotu umowy: Wykonawca musi zrealizować przedmiot umowy na terenie miasta Białystok lub poza Białymstokiem, jednak w miejscu położonym nie dalej niż 15 km od Siedziby Zamawiającego tj. bramy wjazdowej przy ul. Kawaleryjskiej 70 w Białymstoku. Jeżeli zakład Wykonawcy położony jest dalej niż 15 km od Siedziby Zamawiającego tj. bramy wjazdowej przy ul. Kawaleryjskiej 70 w Białymstoku, Wykonawca zobowiązany jest odebrać sprzęt na własny koszt. 3. Warunki dostarczenia pojazdów do naprawy: 3.1 Niesprawności pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu (telefonicznie bądź faxem). 3.2 Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą dostarczone do warsztatu Wykonawcy przez przedstawicieli 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego lub jednostek wojskowych, instytucji będących na zaopatrzeniu 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego użytkującej pojazd, sukcesywnie w miarę potrzeb, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu (jak w pkt.2) 3.3 W przypadku niesprawności pojazdu uniemożliwiającej jego uruchomienie i przejazd, Wykonawca zobowiązuje się do jego odbioru (przy pomocy lawety) i dostarczenia do miejsca wykonywania usługi, w terminie do 24 godzin od daty powiadomienia bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.4 Po przyjęciu pojazdu przez Wykonawcę każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem ( wzór kosztorysu - załącznik nr 2 do projektu umowy) jej wykonania dostarczonym przez Wykonawcę do Zamawiającego. Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego (naprawy nie zaakceptowane przez zamawiającego wykonane będą na koszt Wykonawcy usługi). 3.5 Przyjęcie pojazdu odbędzie się w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3.6 Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsługi technicznej pojazdy Zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin od daty zgłoszenia niesprawności. 3.7 Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego (pisemnie lub faxem). 3.8 Wykonawca gwarantuje wykonanie naprawy jednocześnie 3 (trzech) pojazdów. 3.9 Przy naprawach pojazdów wymagających oczekiwania na dostawę części, czas wykonania naprawy określny w ust. 7 może ulec wydłużeniu po dokonaniu stosownych uzgodnień z Zamawiającym (na piśmie, faxem lub telefonicznie). 3.10 W przypadku gdy Wykonawca zleci wykonanie usługi Podwykonawcom, Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy, a transport do Podwykonawców realizuje Wykonawca usługi na własny koszt. 3.11 O zakończeniu naprawy Wykonawca niezwłocznie powiadomi telefonicznie osobę określoną w § 5 ust. 2. 3.12 Zamawiający zobowiązuje się do odbioru usługi nie później niż dwa dni robocze od dnia otrzymania informacji od Wykonawcy o jej wykonaniu. 3.13 Samochód nienaprawiony zgodnie ze zleceniem Zamawiającego nie zostanie przyjęty do odbioru przez Zamawiającego i będzie traktowany jako niedostarczony 3.14 Zespoły i podzespoły uzyskane z naprawy pojazdu podlegające regeneracji (§ 4 ust. 16), zostaną przekazane użytkownikowi pojazdu w którym były zamontowane. 3.15 Zespoły i podzespoły itp. pozostałe po naprawie pojazdu nieprzedstawiające żadnej wartości użytkowej i niemożliwe do regeneracji pozostaną u Wykonawcy usługi i zostaną przez niego zagospodarowane zgodnie z Ustawą o odpadach. 3.16 Zespoły i podzespoły pozostałe po naprawie pojazdu podlegające regeneracji zwracane są Zamawiającemu: a) osprzęt silników spalinowych i ich osprzęt (w tym rozruszniki, alternatory, prądnico-rozruszniki, turbosprężarki, głowice silników, pompy wtryskowe, wtryskiwacze); b) zespoły układów napędowych i transmisji (w tym mosty, skrzynie: przekładniowe i ich pompy, rozdzielcze, biegów, wały napędowe, koła nośne, wahacze); c) elementy innych układów takie jak sprężarki powietrza, pompy hamulcowe, przekładnie kierownicze, serwomechanizmy układu kierowniczego i hamulcowego 4. Zakres zamówienia: Maksymalny zakres tego zamówienia, czyli maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego wynosi: 45 000,00 zł ( czterdzieści pięć tysięcy 00/100) brutto. Wyczerpanie się środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania powoduje samoistne wygaszenie umowy. 5. Szczegółowe zapisy odnośnie wytycznych do przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, który jest jej integralną częścią. ZADANIE NR 2 1.Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu napraw bieżących i konserwacji pojazdów oraz ich podzespołów (w tym regeneracji podzespołów) w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów będących na ewidencji 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku. 1.2Naprawy bieżące mogą obejmować następujące pojazdy: 1.3Naprawa pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. Marka pojazdu, Ilość, Rok produkcji STAR 200 , ilosć 4, r.prod.1984-1986 STAR 266/266 M2 , ilosć 35, r.prod.1976-2003 STAR 1142, ilosć 1, r.prod.1998 STAR 660, ilosć 1, r.prod.1984 STAR 944, ilosć 2 ,r.prod.2000-2007 AUTOSAN H-9, H-10, ilosć 2,r.prod.1990, 1998 IVECO TRAKKER, ilosć 1,r.prod.2008 1.4 Usługi będą wykonywane na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.5 Naprawy bieżące będą wynikać z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju - grupy uszkodzeń (niesprawności); 1.6 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów; 1.7 Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. Wszystkie części zamienne, podzespoły, materiały eksploatacyjne, stosowane do naprawy muszą być wolne od wad prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami zakupów (faktura). 1.8 Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować czynności (układy) wymienione w projekcie umowy (§ 1). 1.9 Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować następujące czynności (układy): a) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; b) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; c) obsługiwania techniczne wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu; d) naprawa układów: - kierowniczego; - napędowego; - przeniesienia mocy; - hamulcowego; - zasilania paliwem; - naprawa instalacji elektrycznej; - naprawa zawieszenia pojazdu; - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki; e) naprawa układu klimatyzacji; f) naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem 1.10 W zakresie przedmiotowym napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, dywaników i innych akcesoriów samochodowych. 1.11Wykonawca zapewnia stosować podczas napraw fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż producenta posiadające cechy określone w PN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DZ.U. Nr 32, poz. 262), a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa 1.12Dopuszcza się regenerację podzespołów, cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 40% wartości nowego 1.13 Usługa obejmuje koszt materiałów pędnych oraz smarów 1.14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za samochód i jego wyposażenie od chwili przyjęcia go od Zamawiającego, do momentu odebrania pojazdu z warsztatu przez upoważnioną przez Zamawiającego do tego osobę. 1.15 Przez stawkę roboczogodziny pracy przy pojeździe należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej bez względu na ilość obsługiwanych pracowników 2. Miejsce realizacji przedmiotu umowy: Wykonawca musi zrealizować przedmiot umowy na terenie miasta Białystok lub poza Białymstokiem, jednak w miejscu położonym nie dalej niż 15 km od Siedziby Zamawiającego tj. bramy wjazdowej przy ul. Kawaleryjskiej 70 w Białymstoku. Jeżeli zakład Wykonawcy położony jest dalej niż 15 km od Siedziby Zamawiającego tj. bramy wjazdowej przy ul. Kawaleryjskiej 70 w Białymstoku, Wykonawca zobowiązany jest odebrać sprzęt na własny koszt. 3. Warunki dostarczenia pojazdów do naprawy: 3.1 Niesprawności pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu (telefonicznie bądź faxem). 3.2 Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą dostarczone do warsztatu Wykonawcy przez przedstawicieli 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego lub jednostek wojskowych, instytucji będących na zaopatrzeniu 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego użytkującej pojazd, sukcesywnie w miarę potrzeb, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu (jak w pkt.2) 3.3 W przypadku niesprawności pojazdu uniemożliwiającej jego uruchomienie i przejazd, Wykonawca zobowiązuje się do jego odbioru (przy pomocy lawety) i dostarczenia do miejsca wykonywania usługi, w terminie do 24 godzin od daty powiadomienia bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.4 Po przyjęciu pojazdu przez Wykonawcę każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem (wzór kosztorysu - załącznik nr 2 do projektu umowy) jej wykonania dostarczonym przez Wykonawcę do Zamawiającego. Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego (naprawy nie zaakceptowane przez zamawiającego wykonane będą na koszt Wykonawcy usługi). 3.5 Przyjęcie pojazdu odbędzie się w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3.6 Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsługi technicznej pojazdy Zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin od daty zgłoszenia niesprawności. 3.7 Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego (pisemnie lub faxem). 3.8 Wykonawca gwarantuje wykonanie naprawy jednocześnie 3 (trzech) pojazdów. 3.9 Przy naprawach pojazdów wymagających oczekiwania na dostawę części, czas wykonania naprawy określny w ust. 7 może ulec wydłużeniu po dokonaniu stosownych uzgodnień z Zamawiającym (na piśmie, faxem lub telefonicznie). 3.10 W przypadku gdy Wykonawca zleci wykonanie usługi Podwykonawcom, Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy, a transport do Podwykonawców realizuje Wykonawca usługi na własny koszt. 3.11 O zakończeniu naprawy Wykonawca niezwłocznie powiadomi telefonicznie osobę określoną w § 5 ust. 2. 3.12 Zamawiający zobowiązuje się do odbioru usługi nie później niż dwa dni robocze od dnia otrzymania informacji od Wykonawcy o jej wykonaniu. 3.13 Samochód nienaprawiony zgodnie ze zleceniem Zamawiającego nie zostanie przyjęty do odbioru przez Zamawiającego i będzie traktowany jako niedostarczony 3.14 Zespoły i podzespoły uzyskane z naprawy pojazdu podlegające regeneracji (§ 4 ust. 16), zostaną przekazane użytkownikowi pojazdu w którym były zamontowane. 3.15 Zespoły i podzespoły itp. pozostałe po naprawie pojazdu nieprzedstawiające żadnej wartości użytkowej i niemożliwe do regeneracji pozostaną u Wykonawcy usługi i zostaną przez niego zagospodarowane zgodnie z Ustawą o odpadach. 3.16 Zespoły i podzespoły pozostałe po naprawie pojazdu podlegające regeneracji zwracane są Zamawiającemu: a) osprzęt silników spalinowych i ich osprzęt (w tym rozruszniki, alternatory, prądnico-rozruszniki, turbosprężarki, głowice silników, pompy wtryskowe, wtryskiwacze); b) zespoły układów napędowych i transmisji (w tym mosty, skrzynie: przekładniowe i ich pompy, rozdzielcze, biegów, wały napędowe, koła nośne, wahacze); c) elementy innych układów takie jak sprężarki powietrza, pompy hamulcowe, przekładnie kierownicze, serwomechanizmy układu kierowniczego i hamulcowego 4. Zakres zamówienia: Maksymalny zakres tego zamówienia, czyli maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego wynosi: 84 500,00 zł ( osiemdziesiąt cztery tysiące pięćset złotych 00/100) brutto. Wyczerpanie się środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania powoduje samoistne wygaszenie umowy. 5. Szczegółowe zapisy odnośnie wytycznych do przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, który jest jej integralną częścią. 6.Podwykonawstwo (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2): Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232 oraz z 2015 r. poz. 349, 478, 605 ), zwanej dalej ustawą.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnienie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczalne w art. 44 ustawy pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ OFERTOWY ? wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ, załącznik nr 2 do SIWZ) - odpowiednio do zadań.Pełnomocnictwo. W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - MARŻA/NARZUT - 20
- 3 - GWARANCJA - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) podwykonawcy określonego w § 12 ust. 1; 2) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 3) wystąpi zjawisko -siły wyższej- mające wpływ na termin realizacji. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska -siły wyższej- wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2016 roku. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.25wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego albo ze strony internetowej Zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Jawna (budynek nr 43) znajduje się na terenie 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu, po okazaniu dowodu tożsamości..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1 Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu napraw bieżących i konserwacji pojazdów oraz ich podzespołów (w tym regeneracji podzespołów) w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów będących na ewidencji 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku. 1.2 Naprawy bieżące mogą obejmować następujące pojazdy: 1.3 Naprawa pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. Marka pojazdu,Ilość,Rok produkcji OPEL VECTRA,OMEGA, ilośc -2, r.prod.2003, 2002 SKODA OCTAVIA ,ilośc-1, r.prod.2008 LUBLIN II,III (3322),ilośc- 4,r.prod.1999-2000 HONKER 2000, 2324, 2424, ilość-8, r.prod.1997-2005 FIAT DUCATO, ilośc-5, r.prod.2012 VW CRAFTER, ilośc-3, r.prod.2012 OPEL VIVARO, ilość -1, r.prod.2007 1.4 Usługi będą wykonywane na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.5 Naprawy bieżące będą wynikać z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju - grupy uszkodzeń (niesprawności); 1.6 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów; 1.7 Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. Wszystkie części zamienne, podzespoły, materiały eksploatacyjne, stosowane do naprawy muszą być wolne od wad prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami zakupów (faktura). 1.8 Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować czynności (układy) wymienione w projekcie umowy (§ 1). 1.9 Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować następujące czynności (układy): a) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; b) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; c) obsługiwania techniczne wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu; d) naprawa układów: - kierowniczego; - napędowego; - przeniesienia mocy; - hamulcowego; - zasilania paliwem; - naprawa instalacji elektrycznej; - naprawa zawieszenia pojazdu; - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki; e) naprawa układu klimatyzacji; naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem 1.10 W zakresie przedmiotowym napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, dywaników i innych akcesoriów samochodowych. 1.11 Wykonawca zapewnia stosować podczas napraw fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż producenta posiadające cechy określone w PN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DZ.U. Nr 32, poz. 262), a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa. 1.12 Dopuszcza się regenerację podzespołów, cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 40% wartości nowego 1.13 Usługa obejmuje koszt materiałów pędnych oraz smarów 1.14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za samochód i jego wyposażenie od chwili przyjęcia go od Zamawiającego, do momentu odebrania pojazdu z warsztatu przez upoważnioną przez Zamawiającego do tego osobę. 1.15 Przez stawkę roboczogodziny pracy przy pojeździe należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej bez względu na ilość obsługiwanych pracowników 2. Miejsce realizacji przedmiotu umowy: Wykonawca musi zrealizować przedmiot umowy na terenie miasta Białystok lub poza Białymstokiem, jednak w miejscu położonym nie dalej niż 15 km od Siedziby Zamawiającego tj. bramy wjazdowej przy ul. Kawaleryjskiej 70 w Białymstoku. Jeżeli zakład Wykonawcy położony jest dalej niż 15 km od Siedziby Zamawiającego tj. bramy wjazdowej przy ul. Kawaleryjskiej 70 w Białymstoku, Wykonawca zobowiązany jest odebrać sprzęt na własny koszt. 3. Warunki dostarczenia pojazdów do naprawy: 3.1 Niesprawności pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu (telefonicznie bądź faxem). 3.2 Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą dostarczone do warsztatu Wykonawcy przez przedstawicieli 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego lub jednostek wojskowych, instytucji będących na zaopatrzeniu 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego użytkującej pojazd, sukcesywnie w miarę potrzeb, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu (jak w pkt.2) 3.3 W przypadku niesprawności pojazdu uniemożliwiającej jego uruchomienie i przejazd, Wykonawca zobowiązuje się do jego odbioru (przy pomocy lawety) i dostarczenia do miejsca wykonywania usługi, w terminie do 24 godzin od daty powiadomienia bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.4 Po przyjęciu pojazdu przez Wykonawcę każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem ( wzór kosztorysu - załącznik nr 2 do projektu umowy) jej wykonania dostarczonym przez Wykonawcę do Zamawiającego. Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego (naprawy nie zaakceptowane przez zamawiającego wykonane będą na koszt Wykonawcy usługi). 3.5 Przyjęcie pojazdu odbędzie się w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3.6 Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsługi technicznej pojazdy Zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin od daty zgłoszenia niesprawności. 3.7 Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego (pisemnie lub faxem). 3.8 Wykonawca gwarantuje wykonanie naprawy jednocześnie 3 (trzech) pojazdów. 3.9 Przy naprawach pojazdów wymagających oczekiwania na dostawę części, czas wykonania naprawy określony w ust. 7 może ulec wydłużeniu po dokonaniu stosownych uzgodnień z Zamawiającym (na piśmie, faxem lub telefonicznie). 3.10 W przypadku gdy Wykonawca zleci wykonanie usługi Podwykonawcom, Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy, a transport do Podwykonawców realizuje Wykonawca usługi na własny koszt. 3.11 O zakończeniu naprawy Wykonawca niezwłocznie powiadomi telefonicznie osobę określoną w § 5 ust. 2. 3.12 Zamawiający zobowiązuje się do odbioru usługi nie później niż dwa dni robocze od dnia otrzymania informacji od Wykonawcy o jej wykonaniu. 3.13 Samochód nienaprawiony zgodnie ze zleceniem Zamawiającego nie zostanie przyjęty do odbioru przez Zamawiającego i będzie traktowany jako niedostarczony 3.14 Zespoły i podzespoły uzyskane z naprawy pojazdu podlegające regeneracji (§ 4 ust. 16), zostaną przekazane użytkownikowi pojazdu w którym były zamontowane. 3.15 Zespoły i podzespoły itp. pozostałe po naprawie pojazdu nieprzedstawiające żadnej wartości użytkowej i niemożliwe do regeneracji pozostaną u Wykonawcy usługi i zostaną przez niego zagospodarowane zgodnie z Ustawą o odpadach. 3.16 Zespoły i podzespoły pozostałe po naprawie pojazdu podlegające regeneracji zwracane są Zamawiającemu: a) osprzęt silników spalinowych i ich osprzęt (w tym rozruszniki, alternatory, prądnico-rozruszniki, turbosprężarki, głowice silników, pompy wtryskowe, wtryskiwacze); b) zespoły układów napędowych i transmisji (w tym mosty, skrzynie: przekładniowe i ich pompy, rozdzielcze, biegów, wały napędowe, koła nośne, wahacze); c) elementy innych układów takie jak sprężarki powietrza, pompy hamulcowe, przekładnie kierownicze, serwomechanizmy układu kierowniczego i hamulcowego 4. Zakres zamówienia: Maksymalny zakres tego zamówienia, czyli maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego wynosi: 45 000,00 zł ( czterdzieści pięć tysięcy 00/100) brutto. Wyczerpanie się środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania powoduje samoistne wygaszenie umowy. 5. Szczegółowe zapisy odnośnie wytycznych do przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, który jest jej integralną częścią. 6. Podwykonawstwo:Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232 oraz z 2015 r. poz. 349, 478, 605 ), zwanej dalej -ustawą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marza/narzut - 20
- 3. gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa i konserwacja pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem niniejszej umowy jest usługa polegająca na sukcesywnym wykonywaniu napraw bieżących i konserwacji pojazdów oraz ich podzespołów (w tym regeneracji podzespołów) w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów będących na ewidencji 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku. 1.2 Naprawy bieżące mogą obejmować następujące pojazdy: 1.3 Naprawa pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. Marka pojazdu Ilość Rok produkcji STAR 200, ilość-4, r.prod.1984-1986 STAR 266/266 M2 ilośc-35, r.prod.1976-2003 STAR 1142,ilość -1, r.prod.1998 STAR 660, ilośc- 1, r.prod.1984 STAR 944, ilolść-2, r.prod.2000-2007 AUTOSAN H-9, H-10 ilośc-2, r.prod.1990, 1998 IVECO TRAKKER, ilośc-1, r.prod.2008 1.4 Usługi będą wykonywane na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.5 Naprawy bieżące będą wynikać z różnych aspektów użytkowania wojskowych pojazdów mechanicznych, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju - grupy uszkodzeń (niesprawności); 1.6 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz ich podzespołów i układów; 1.7 Części zamienne i materiały użyte w naprawach muszą być nowe i muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producentów poszczególnych marek pojazdów oraz spełniać normy jakościowe w tym zakresie. Wszystkie części zamienne, podzespoły, materiały eksploatacyjne, stosowane do naprawy muszą być wolne od wad prawnych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia części zamiennych i materiałów wraz z udokumentowanymi cenami zakupów (faktura). 1.8 Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować czynności (układy) wymienione w projekcie umowy (§ 1). 1.9 Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować następujące czynności (układy): a) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; b) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych; c) obsługiwania techniczne wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu; d) naprawa układów: - kierowniczego; - napędowego; - przeniesienia mocy; - hamulcowego; - zasilania paliwem; - naprawa instalacji elektrycznej; - naprawa zawieszenia pojazdu; - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki; e) naprawa układu klimatyzacji; f) naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem 1.10 W zakresie przedmiotowym napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, dywaników i innych akcesoriów samochodowych. 1.11Wykonawca zapewnia stosować podczas napraw fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż producenta posiadające cechy określone w PN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DZ.U. Nr 32, poz. 262), a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa 1.12Dopuszcza się regenerację podzespołów, cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 40% wartości nowego 1.13 Usługa obejmuje koszt materiałów pędnych oraz smarów 1.14 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za samochód i jego wyposażenie od chwili przyjęcia go od Zamawiającego, do momentu odebrania pojazdu z warsztatu przez upoważnioną przez Zamawiającego do tego osobę. 1.15 Przez stawkę roboczogodziny pracy przy pojeździe należy rozumieć wartość pracy w czasie jednej godziny zegarowej bez względu na ilość obsługiwanych pracowników 2. Miejsce realizacji przedmiotu umowy: Wykonawca musi zrealizować przedmiot umowy na terenie miasta Białystok lub poza Białymstokiem, jednak w miejscu położonym nie dalej niż 15 km od Siedziby Zamawiającego tj. bramy wjazdowej przy ul. Kawaleryjskiej 70 w Białymstoku. Jeżeli zakład Wykonawcy położony jest dalej niż 15 km od Siedziby Zamawiającego tj. bramy wjazdowej przy ul. Kawaleryjskiej 70 w Białymstoku, Wykonawca zobowiązany jest odebrać sprzęt na własny koszt. 3. Warunki dostarczenia pojazdów do naprawy: 3.1 Niesprawności pojazdów zgłaszane będą doraźnie, niezwłocznie po ich wystąpieniu (telefonicznie bądź faxem). 3.2 Pojazdy kierowane do wykonania usługi będą dostarczone do warsztatu Wykonawcy przez przedstawicieli 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego lub jednostek wojskowych, instytucji będących na zaopatrzeniu 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego użytkującej pojazd, sukcesywnie w miarę potrzeb, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu (jak w pkt.2) 3.3 W przypadku niesprawności pojazdu uniemożliwiającej jego uruchomienie i przejazd, Wykonawca zobowiązuje się do jego odbioru (przy pomocy lawety) i dostarczenia do miejsca wykonywania usługi, w terminie do 24 godzin od daty powiadomienia bez dodatkowego wynagrodzenia. 3.4 Po przyjęciu pojazdu przez Wykonawcę każdorazowa naprawa poprzedzona będzie wstępnym kosztorysem (wzór kosztorysu - załącznik nr 2 do projektu umowy) jej wykonania dostarczonym przez Wykonawcę do Zamawiającego. Rozpoczęcie usługi może odbyć się tylko i wyłącznie po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego (naprawy nie zaakceptowane przez zamawiającego wykonane będą na koszt Wykonawcy usługi). 3.5 Przyjęcie pojazdu odbędzie się w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3.6 Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsługi technicznej pojazdy Zamawiającego każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin od daty zgłoszenia niesprawności. 3.7 Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych od akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego (pisemnie lub faxem). 3.8 Wykonawca gwarantuje wykonanie naprawy jednocześnie 3 (trzech) pojazdów. 3.9 Przy naprawach pojazdów wymagających oczekiwania na dostawę części, czas wykonania naprawy określny w ust. 7 może ulec wydłużeniu po dokonaniu stosownych uzgodnień z Zamawiającym (na piśmie, faxem lub telefonicznie). 3.10 W przypadku gdy Wykonawca zleci wykonanie usługi Podwykonawcom, Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy, a transport do Podwykonawców realizuje Wykonawca usługi na własny koszt. 3.11 O zakończeniu naprawy Wykonawca niezwłocznie powiadomi telefonicznie osobę określoną w § 5 ust. 2. 3.12 Zamawiający zobowiązuje się do odbioru usługi nie później niż dwa dni robocze od dnia otrzymania informacji od Wykonawcy o jej wykonaniu. 3.13 Samochód nienaprawiony zgodnie ze zleceniem Zamawiającego nie zostanie przyjęty do odbioru przez Zamawiającego i będzie traktowany jako niedostarczony 3.14 Zespoły i podzespoły uzyskane z naprawy pojazdu podlegające regeneracji (§ 4 ust. 16), zostaną przekazane użytkownikowi pojazdu w którym były zamontowane. 3.15 Zespoły i podzespoły itp. pozostałe po naprawie pojazdu nieprzedstawiające żadnej wartości użytkowej i niemożliwe do regeneracji pozostaną u Wykonawcy usługi i zostaną przez niego zagospodarowane zgodnie z Ustawą o odpadach. 3.16 Zespoły i podzespoły pozostałe po naprawie pojazdu podlegające regeneracji zwracane są Zamawiającemu: a) osprzęt silników spalinowych i ich osprzęt (w tym rozruszniki, alternatory, prądnico-rozruszniki, turbosprężarki, głowice silników, pompy wtryskowe, wtryskiwacze); b) zespoły układów napędowych i transmisji (w tym mosty, skrzynie: przekładniowe i ich pompy, rozdzielcze, biegów, wały napędowe, koła nośne, wahacze); c) elementy innych układów takie jak sprężarki powietrza, pompy hamulcowe, przekładnie kierownicze, serwomechanizmy układu kierowniczego i hamulcowego 4. Zakres zamówienia: Maksymalny zakres tego zamówienia, czyli maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego wynosi: 84 500,00 zł ( osiemdziesiąt cztery tysiące pięćset złotych 00/100) brutto. Wyczerpanie się środków finansowych przeznaczonych na realizację tego zadania powoduje samoistne wygaszenie umowy. 5. Szczegółowe zapisy odnośnie wytycznych do przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ, który jest jej integralną częścią. 6.Podwykonawstwo (dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2): Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146, 1232 oraz z 2015 r. poz. 349, 478, 605 ), zwanej dalej ustawą..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. marza/narzut - 20
- 3. gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach, z podziałem na 2 zadania.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Augustowie w 2025 r.
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antywłam., ppoż., kontroli dostępu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Białymstoku i PT KRUS.
- Zakup cieplarki laboratoryjnej w ramach projektu "Wielofunkcyjne materiały na osnowie polilaktydu" (akronim: PolyBioMat) - ZK-DZP.262.93.2024
- EOP.332.35.24 Usługa w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych OC, AC, NNW floty pojazdów SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- "Sukcesywne odbiory, transport oraz: zbieranie i zagospodarowanie odpadów albo zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 pochodzących z ZUOK w Hryniewiczach."
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świad. usług w zakresie napraw, remontów i przeglądów sprzętu kołowego transportu wew. bliskiego należącego do PGO "Eko-MAZURY" Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku przez okres 24 m-cy z podz. na 3 części
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach, z podziałem na 2 zadania.
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami zamiennymi samochodów osobowych,ciężarowych,ciągników rolniczych wraz z osprzętem,przyczep oraz sprzętu do utrzymania dróg w RDW w Sokółce z podziałem na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.