Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Miastko: Dostawa paliwa dla samochodów, maszyn i urządzeń ZWiK w Miastku.
Numer ogłoszenia: 274624 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. A. Mickiewicza 3, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 059 8572795, faks 059 8572795.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zwik.miastko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminny zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla samochodów, maszyn i urządzeń ZWiK w Miastku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa dla samochodów, maszyn i urządzeń ZWiK w Miastku w ciągu roku od dnia podpisania umowy. - kody CPV wg wspólnego słownika zamówień: * olej napędowy - 09134100-8 * benzyna bezołowiowa - 09132100-4 Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę paliwa w ilościach szacunkowych: Lp. Asortyment Ilość [l] 1 ON 21 000 2 Pb 95 3 000.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Działając w oparciu o art. 45 ustawy P.z.p. Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy którzy wykażą, że spełniają następujące warunki wywodzące się z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym Dostawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 1.3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.; 1.6. zgodnie z art. 44 Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Spełnianie warunków Dostawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.1. Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Pzp. (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki wymienione w siwz muszą spełniać w sposób następujący: 1) określone w poz. 1.1.; 1.2.; 1.3.; 1.4.; 1.6. siwz muszą być spełnione łącznie; 2) określone w poz. 1.5. siwz muszą być spełnione przez każdego z Dostawców oddzielnie. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. ocena spełniania przez Dostawców w/w wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w siwz i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Dostawca spełnia; 3.2. na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Dostawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w siwz lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) do ich złożenia w wyznaczonym terminie; 3.3. nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków oraz brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem Zamawiającego spowoduje wykluczenie Dostawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą; 3.4. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w siwz oraz formalnej poprawności oferty, Dostawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Dostawcę następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. wypełniony formularz ofertowy w oryginale, - załącznik nr 1 do SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorując się na nim), 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. oświadczenie Dostawcy, że posiada zdolność finansową do zrealizowania zamówienia, - na formularzu ofertowym, 1.4. oświadczenie Dostawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, 1.5. oświadczenie Dostawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, stosownie do treści art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p. - na formularzu ofertowym, 1.6. oświadczenie Dostawcy o wykonaniu zamówienia w ciągu jednego roku od dnia podpisania umowy, - na formularzu ofertowym. 2. Informacja o pozostałych dokumentach, które Dostawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 2.1. pełnomocnictwo osób/y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Dostawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Dostawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 2.2. dokument, w którym Dostawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich Dostawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Dostawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Upust - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zwik.miastko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZWiK Miastko
77-200 Miastko
ul. Mickiewicza 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: ZWiK Miastko 77-200 Miastko ul. Mickiewicza 3 pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIASTKA
- Dostawa produktów leczniczych II
- Usługa świadczenia obsługi prawnej dla Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. Z o.o.
więcej: przetargi w Miastku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z użyczeniem zbiornika o pojemności 5000 litrów.
- "Bezgotówkowy zakup oleju napędowego do zbiornika o pojemności 5000 l - JG/9/2024"
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Goździe oraz jednostek OSP na terenie gminy Gózd
- Dostawa oleju napędowego do ciągników i maszyn rolniczych do Zakładu Doświadczalnego ITP w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby ZZO w Wólce Rokickiej
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.