eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa opracowania i wdrożenia oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność systemu Publicznego Portalu Informacji o Prawie Rządowego Centrum Legislacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Warszawa: Usługa opracowania i wdrożenia oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność systemu Publicznego Portalu Informacji o Prawie Rządowego Centrum Legislacji
Numer ogłoszenia: 274650 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6947521, faks 22 6947015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka administracyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opracowania i wdrożenia oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność systemu Publicznego Portalu Informacji o Prawie Rządowego Centrum Legislacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi opracowania i wdrożenia oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność systemu Publicznego Portalu Informacji o Prawie Rządowego Centrum Legislacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami 72.21.27.83 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania zawartością .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać iż, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub należycie realizuje co najmniej dwa zamówienia, polegające na budowie i wdrożeniu rozwiązań portalowych, które charakteryzowały się lub charakteryzują się następującymi cechami: - wartość każdego z nich przekracza/ła wartość 80.000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług), - zostały zrealizowane w architekturze wielowarstwowej, - wykorzystywały przeglądarkowy dostęp użytkownika do funkcjonalności Portalu, - wykorzystywały technologię J2EE/JEE, - wykorzystywały serwery aplikacyjne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Projektu, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 5 letni staż zawodowy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego o wartości co najmniej 80.000 zł brutto każdy, - certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny czyli uznany na arenie międzynarodowej certyfikat potwierdzający zaawansowane kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami. b) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Architekta, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 3 letni staż zawodowy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Architekta w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego (z wykorzystaniem języka UML przy opisie procesów w systemie) o wartości co najmniej 80.000 zł brutto każdy, - znajomość ram architektonicznych (framework) TOGAF lub równoważnych tj. zapewniających kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą. c) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Programisty, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 2 letni staż zawodowy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Programisty w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego o wartości co najmniej 80.000 zł brutto każdy. d) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Wdrożeniowca, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 2 letni staż zawodowy, - doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych i ich implementacji w środowisku klienta, - doświadczenie w zakresie wdrożenia co najmniej 2 systemów informatycznych, których liczba użytkowników końcowych przekraczała 100 osób, zaś wartość każdego z systemów była nie mniejsza niż 80.000 zł brutto, e) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Testera, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 2 letni staż zawodowy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Testera w zakresie testowania systemów informatycznych, w tym tworzenia scenariuszy testów, planowania testów i ich przeprowadzania w zakresie testów akceptacyjnych, funkcjonalnych, integracyjnych i wydajnościowych w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego o wartość co najmniej 80.000 złotych brutto każdy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Testera w zakresie testowania i zapewnienia jakości systemów w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego o wartość co najmniej 80.000 złotych brutto każdy. Zamawiający wymaga aby zespół oddelegowany do realizacji zamówienia składał się z minimum 5 osób, dostępnych Zamawiającemu przez cały okres realizacji zamówienia. Jedna osoba może pełnić maksymalnie dwie role w projekcie pod warunkiem, że osoba pełniąca rolę Testera nie będzie jednocześnie pełnić roli Architekta lub Programisty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmian terminu wykonania zamówienia, 2) zmian sposobu wykonania zamówienia, 3) zmian sposobu płatności, 4) zmiany elementów świadczenia, na nie gorsze od wskazanych w Umowie, 5) zmiana miejsca wykonania zamówienia, 6) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy, 7) zmiany osób dokonujących instalacji i konfiguracji oprogramowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Legislacji, Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, pok. 33.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji, Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.