Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Warszawa: Usługa opracowania i wdrożenia oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność systemu Publicznego Portalu Informacji o Prawie Rządowego Centrum Legislacji
Numer ogłoszenia: 274650 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6947521, faks 22 6947015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka administracyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opracowania i wdrożenia oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność systemu Publicznego Portalu Informacji o Prawie Rządowego Centrum Legislacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi opracowania i wdrożenia oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność systemu Publicznego Portalu Informacji o Prawie Rządowego Centrum Legislacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami 72.21.27.83 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania zawartością .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać iż, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub należycie realizuje co najmniej dwa zamówienia, polegające na budowie i wdrożeniu rozwiązań portalowych, które charakteryzowały się lub charakteryzują się następującymi cechami: - wartość każdego z nich przekracza/ła wartość 80.000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług), - zostały zrealizowane w architekturze wielowarstwowej, - wykorzystywały przeglądarkowy dostęp użytkownika do funkcjonalności Portalu, - wykorzystywały technologię J2EE/JEE, - wykorzystywały serwery aplikacyjne.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: a) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Projektu, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 5 letni staż zawodowy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego o wartości co najmniej 80.000 zł brutto każdy, - certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny czyli uznany na arenie międzynarodowej certyfikat potwierdzający zaawansowane kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami. b) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Architekta, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 3 letni staż zawodowy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Architekta w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego (z wykorzystaniem języka UML przy opisie procesów w systemie) o wartości co najmniej 80.000 zł brutto każdy, - znajomość ram architektonicznych (framework) TOGAF lub równoważnych tj. zapewniających kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą. c) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Programisty, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 2 letni staż zawodowy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Programisty w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego o wartości co najmniej 80.000 zł brutto każdy. d) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Wdrożeniowca, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 2 letni staż zawodowy, - doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych i ich implementacji w środowisku klienta, - doświadczenie w zakresie wdrożenia co najmniej 2 systemów informatycznych, których liczba użytkowników końcowych przekraczała 100 osób, zaś wartość każdego z systemów była nie mniejsza niż 80.000 zł brutto, e) jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Testera, posiadającą: - wykształcenie wyższe, - minimum 2 letni staż zawodowy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Testera w zakresie testowania systemów informatycznych, w tym tworzenia scenariuszy testów, planowania testów i ich przeprowadzania w zakresie testów akceptacyjnych, funkcjonalnych, integracyjnych i wydajnościowych w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego o wartość co najmniej 80.000 złotych brutto każdy, - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Testera w zakresie testowania i zapewnienia jakości systemów w co najmniej 2 projektach polegających na budowie systemu informatycznego o wartość co najmniej 80.000 złotych brutto każdy. Zamawiający wymaga aby zespół oddelegowany do realizacji zamówienia składał się z minimum 5 osób, dostępnych Zamawiającemu przez cały okres realizacji zamówienia. Jedna osoba może pełnić maksymalnie dwie role w projekcie pod warunkiem, że osoba pełniąca rolę Testera nie będzie jednocześnie pełnić roli Architekta lub Programisty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona weryfikacji tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych lub trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmian terminu wykonania zamówienia, 2) zmian sposobu wykonania zamówienia, 3) zmian sposobu płatności, 4) zmiany elementów świadczenia, na nie gorsze od wskazanych w Umowie, 5) zmiana miejsca wykonania zamówienia, 6) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy, 7) zmiany osób dokonujących instalacji i konfiguracji oprogramowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Legislacji, Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, pok. 33.4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji, Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.