Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Tarnów: Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5 - DIFF dla Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o . z siedzibą w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 274660 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Przychodni Specjalistycznych Sp. z o. o. , ul. M. Skłodowskiej-Curie 1, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 631 02 10, faks 14 627 44 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zps.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5 - DIFF dla Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o . z siedzibą w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na zadania. Wykonawca ma za zadanie dostawę odczynników hematologicznych umożliwiających wykonywanie oznaczeń na oferowanym analizatorze wraz z dzierżawą automatycznego analizatora hematologicznego typu 5-DIFF dla laboratorium analitycznego w Zespole Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie ( CPV:24.49.65.00-2, 33.12.41.00-6) 1.1 Szczegółowe parametry techniczne analizatora hematologicznego określone są w załączniku nr 3 do SIWZ, który należy wypełnić i dołączyć do oferty. Załącznik ten określa parametry graniczne, których spełnienie jest obligatoryjne - nie spełnienie któregokolwiek z parametrów oznaczonych jako TAK skutkowało będzie odrzuceniem oferty. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne, foldery dotyczące oferowanego aparatu. Proponowany czynsz dzierżawny Wykonawca określi wypełniając formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do SIWZ.1.2 Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokument przedstawiający koszt odczynników i krwi kontrolnej oraz ewentualnych materiałów zużywalnych do wykonania 100 000 oznaczeń na oferowanym analizatorze w ciągu 36 miesięcy. Dokument należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. We wspomnianym dokumencie Wykonawca zobowiązany jest do podania:-Nazw handlowych odczynników do oferowanego analizatora hematologicznego,-Wielkości opakowania odczynników,-Wielkości opakowania krwi kontrolnej - poziom normalny, patologiczny (niski i wysoki) - 5 dni w tygodniu wybrane dwa poziomy,-Ilości opakowań odczynników i krwi kontrolnej dla wykonania oznaczeń w okresie 36 miesięcy,-Numeru katalogowego odczynników i krwi kontrolnej. 2. Do obowiązków wykonawcy należy również:a) Dostawy zamawianego asortymentu odczynników następować będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego i będą realizowane w okresach miesięcznych w ilościach i asortymencie każdorazowo określonym przez Zamawiającego w odrębnym zamówieniu. b) Dostarczanie odczynników o terminie ważności minimum 6 miesięcy,c) Wykonawca dokona na swój koszt podpięcia analizatora hematologicznego do systemu informatycznego firmy Zamawiającego, d) Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP,w szczególności, musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). Stosowne certyfikaty, dokumenty Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z dostawą analizatora. e) W czasie trwania umowy dzierżawy naprawy serwisowe ( w tym dojazd), wymiana elementów nie będących materiałami zużywalnymi oraz konieczne przeglądy techniczne będą świadczone przez wykonawcę bezpłatnie. f) W okresie dzierżawy Wykonawca będzie dokonywał bezpłatnych przeglądów okresowych zalecanych przez producenta - co 6 miesięcy - nie rzadziej niż raz na rok. g) Wykonawca określi czas reakcji od momentu przyjęcia zgłoszenia nie dłuższy niż 12 godziny, natomiast czas usunięcia usterki aparatu od momentu otrzymania zgłoszenia nie dłuższy niż 24 godziny. W przypadku nie dotrzymania terminów koszty badań zostaną pokryte przez wydzierżawiającego w firmie zewnętrznej z powodu braku możliwości przechowywania próbek przez Zamawiającego) . h) Wykonawca zapewni pełne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji oferowanego analizatora, i) Wykonawca przekaże zamawiającemu instrukcję obsługi w języku polskim oferowanego analizatora. j) Warunki płatności - czynsz dzierżawny płatny w okresach miesięcznych, należności za odczynniki - każdorazowo po dostawie 30 dni po otrzymaniu faktury VAT. k) Wykonawca wraz z pierwszą dostawą dostarczy Zamawiającemu aktualne karty charakterystyki oferowanych odczynników..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2, 33.12.41.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, w szczególności, że spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz.679). (załącznik nr 11 ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zps.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zespołu Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o. Tarnów, ul. M. Skłodowskiej - Curie 1 pokój Nr 424 IV p. w godz. 08:00-14:30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekcja Adm.-Gosp. ZPS sp. z o.o. w Tarnowie ul. M.Skłodowskiej-Curie 1 (pokój Nr 425 lub sekretariat IV p.) lub przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.11.2015.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- DOSTAWA LEKÓW.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.