To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Kraków: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 274662 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176668 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu informatycznego: Zad. 1. Zestaw komputerowy z monitorem, czytnikiem kart mikroprocesorowych, systemem operacyjnym w wersji Professional, myszą i klawiaturą - 74 szt. (wg specyfikacji z poz. I OPZ) Zad. 2. Zestaw komputerowy z monitorem, czytnikiem kart mikroprocesorowych, systemem operacyjnym w wersji Professional, pakietem biurowym H&B 2010, myszą i klawiaturą - 47 szt. (wg specyfikacji z poz. II OPZ) Zad. 3. Komputer przenośny z systemem operacyjnym w wersji Professional, pakietem biurowym H&B 2010 - 7 szt. (wg specyfikacji z poz. III OPZ) Zad. 4. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. (wg specyfikacji poz. IV OPZ) Zad. 5. Skaner dwustronny - 8 szt. (wg specyfikacji z poz. V OPZ) Zad. 6. Monitor 19 cali - 11 szt. (wg specyfikacji z poz. VI OPZ) 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia - OPZ) 3. W załączniku nr 2 do SIWZ wskazano również parametry równoważności do wymaganego przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego do wskazanego przez Zamawiającego do Wykonawcy należy udowodnienie, że oferowane oprogramowanie równoważne spełnia wszystkie wymogi Zamawiającego. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie. 4. Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony asortyment zgodnie z zapisami zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 5. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru ilościowego. 6. Miejscem dostawy jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.60.00 - Czytniki magnetyczne lub optyczne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zad. 1. Zestaw komputerowy z monitorem, czytnikiem kart mikroprocesorowych, systemem operacyjnym w wersji Professional, myszą i klawiaturą - 74 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZyCOM Polska Sp. z o.o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115331,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130795,74
Oferta z najniższą ceną: 130795,74 / Oferta z najwyższą ceną: 176123,70
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zad. 2. Zestaw komputerowy z monitorem, czytnikiem kart mikroprocesorowych, systemem operacyjnym w wersji Professional, pakietem biurowym H&B 2010, myszą i klawiaturą - 47 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZyCOM Polska Sp. z o.o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131179,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140131,44
Oferta z najniższą ceną: 136315,98 / Oferta z najwyższą ceną: 209272,20
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zad. 3. Komputer przenośny z systemem operacyjnym w wersji Professional, pakietem biurowym H&B 2010 - 7 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZyCOM Polska Sp. z o.o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19544,70
Oferta z najniższą ceną: 19544,70 / Oferta z najwyższą ceną: 30135,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zad. 4. Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22201,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23057,63
Oferta z najniższą ceną: 23057,63 / Oferta z najwyższą ceną: 67650,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zad. 5. Skaner dwustronny - 8 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIDIKOM Sp. z o.o. Sp.k., ul. Augustowska 11G/5, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10321,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12792,00
Oferta z najniższą ceną: 12972,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51168,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zad. 6. Monitor 19 cali - 11 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezar Cezary Machnio, Piotr Gębka Sp. j., ul. Wolności 8 lok. 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4397,25
Oferta z najniższą ceną: 2878,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5073,75
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.