eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Modernizacja obiektu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Polkowicach w zakresie dostosowania systemu oświetlenia do wymogów FIBA, w ramach zadania pn. Modernizacja obiektu hali sportowej przy SP nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Polkowice: Modernizacja obiektu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Polkowicach w zakresie dostosowania systemu oświetlenia do wymogów FIBA, w ramach zadania pn. Modernizacja obiektu hali sportowej przy SP nr 2
Numer ogłoszenia: 274690 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239550 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektu hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Polkowicach w zakresie dostosowania systemu oświetlenia do wymogów FIBA, w ramach zadania pn. Modernizacja obiektu hali sportowej przy SP nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane instalacyjno-inzynieryjne w zakresie: a) demontażu istniejącego systemu oświetlenia, b) montażu przewodów i opraw oświetleniowych, c) montaż baterii kondensatorów wraz z przebudową nawierzchni przy szafach zasilająco-sterowniczych, d) wymianę aparatury w rozdzielnicach RSTER, RSTER1 oraz RSTER2, e) montaż reflektorów prowadzących. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w: a) projekcie budowlanym zawierającym elementy projektu wykonawczego, b) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, c) opisie pozycji przedmiarów robót. Dokumentacja została opracowana przez: JANEX-ELEKTRO J. i J. Mieszczak sp. j., ul. Chocianowska 20E, 59-300 Lubin. UWAGA: a) W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany jest uzgodnić ewentualne udostępnienie Sali na potrzeby szkoły (np. rozpoczęcie roku szkolnego) lub Miejskiego Klubu Sportowego Polkowice. b) Przed montażem Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie (certyfikaty zgodności, karty katalogowe itp.), z których jednoznacznie będzie wynikać zgodność parametrów montowanych opraw ze wskazanymi w ofercie (wymagane spełnienie wymogów Zamawiającego co do parametrów określonych w zestawieniu załączonym do oferty). c) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć parkiet na hali sportowej przed zniszczeniem (parkiet po renowacji, cyklinowaniu i lakierowaniu). d) Montaż na wysokości 4 do 12m. e) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 250.000,00 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JULMARTECH Paweł Urbaniak, Ul. Matejki 13, Masłowo, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279443,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 365477,03

  • Oferta z najniższą ceną: 365477,03 / Oferta z najwyższą ceną: 365477,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.