eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraRemont pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Zielona Góra: Remont pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 274697 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego , ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565403, 4565404, fax. 068 3253612, 4565296.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego przy ul. Podgórnej 7 w Zielonej Górze, obejmujący: 1.1. Remont pomieszczeń w przyziemiu Sali kolumnowej Urzędu Marszałkowskiego ( część I). 1.2. Remont hallu w przyziemiu Urzędu Marszałkowskiego (część II). 1.3. Przebudowa hallu w Urzędzie Marszałkowskim na Biuro Informacji Europejskiej (część III). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 2.1) Remont pomieszczeń w przyziemiu Sali kolumnowej Urzędu Marszałkowskiego, na który składają się: a) projekt architektoniczny, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: ST-00 wymagania ogólne, ST-01 roboty rozbiórkowe, ST-02 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, ST-03 roboty w zakresie instalacji budowlanych, c) przedmiar robót: roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, d) przedmiar robót: roboty budowlane. 2.2) Remont hallu w przyziemiu Urzędu Marszałkowskiego, na który składają się: a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: ST-00 wymagania ogólne, ST-01 roboty rozbiórkowe, ST-02 roboty wykończeniowe. b) przedmiar robót: roboty budowlane. 2.3) Przebudowa hallu w Urzędzie Marszałkowskim na Biuro Informacji Europejskiej, na który składają się: a) projekt architektoniczno- budowlany b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: ST-00.00 wymagania ogólne, ST-01.00 roboty ogólnobudowlane, ST-01.01 roboty rozbiórkowe, ST-01.02 tynki, ST-01.03 przegrody z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, ST-01.04 roboty malarskie, ST-01.05 podłogi i posadzki, ST-01.06 ślusarka aluminiowa, ST-01.07 rusztowania, ST-02.01 instalacje wewnętrzne-elektryczne e) przedmiar robót: roboty remontowe i renowacyjne, f) projekt instalacji elektrycznych, g) przedmiar robót: roboty elektryczne. 3. Wszystkie roboty budowlane prowadzone będą w czynnym obiekcie i w pomieszczeniach użytkowanych w trakcie wykonywania robot budowlanych. 4. Zamawiający wymaga, aby realizacja robót obejmujących przedmiot zamówienia , o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału Wykonawca wykonywał jednocześnie. 5. Zamawiający wymaga, aby na roboty objęte niniejszym postępowaniem, Wykonawca udzielił 36 miesięcznego okresu gwarancji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 10 571,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt jeden złotych). Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego: Zarząd Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze BZ WBK S.A. 1 Oddział w Zielonej Górze nr konta: 40 1090 1535 0000 0000 5306 0831

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (uwaga: wykonawca będący spółką jawną w celu potwierdzenia, iż nie zalega z uiszczaniem podatków winien przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się do samej spółki jawnej, a nie jej wspólników). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną porównywalną robotę budowlaną. Za wykonanie porównywalnej roboty budowlanej uważa się roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie prac remontowych o wartości min. 200 000,00zł brutto. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj. referencje, itp. zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności arch. konstrukcyjno - budowlanej, 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są załączyć: Do wykazu - załącznika nr 4 do SIWZ kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. IX.2) Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp): A.Ustanowią Pełnomocnika do ich reprezentowania w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B.Pełnomocnictwo -upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. C.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale X pkt A ppkt 1,2,3, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. D.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. E.W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX.3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X pkt A ppkt 2,3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A.nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów , o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej załączają ponadto umowę spółki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (uwaga: wykonawca będący spółką jawną w celu potwierdzenia, iż nie zalega z uiszczaniem podatków winien przedstawić odpowiednie zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego odnoszące się do samej spółki jawnej, a nie jej wspólników). 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj. referencje, itp. zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 6.Dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia kserokopie uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B.Inne oświadczenia i dokumenty. 1.Wypełniona i podpisana Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kalkulacje kosztorysowe, osobno na każdą część (I, II, III). 3.Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy. 4.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 5.Zaakceptowany projekt umowy- załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin skrócenia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Departament Organizacyjno - Prawny Wydział Zamówień Publicznych pok.52.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, Departament Organizacyjno - Prawny Wydział Zamówień Publicznych Kancelaria Ogólna pok.51.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.