Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Pabianice: UTRZYMANIE TRAWNIKÓW I POBOCZY W PASACH DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE ORAZ DZIAŁEK STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ PABIANICE
Numer ogłoszenia: 274714 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach , ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE TRAWNIKÓW I POBOCZY W PASACH DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE ORAZ DZIAŁEK STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIEJSKIEJ PABIANICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dwukrotnego koszenia terenów zielonych (trawników, poboczy) zlokalizowanych w pasach drogowych ulic na terenie miasta Pabianice oraz jednokrotnego koszenia terenów zielonych w obrębie działek stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, według poniższego podziału: a) Część I - koszenie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Pabianice. b) Część II - koszenie terenów zielonych na nieruchomościach zlokalizowanych w obrębie działek stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice. Wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Część I: - Przygotowanie terenów przewidzianych do koszenia poprzez zebranie zalegających na nich odpadów ( papier, folie, szkło itp ). - Wykoszenie trawy, chwastów i samosiewów na wskazanych terenach, wysokość koszenia winna być jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd terenu. - Załadunek skoszonej trawy i zebranych w trakcie prac przygotowawczych odpadów komunalnych na środki transportu przystosowane do tego celu i przekazywanie ich do zagospodarowania. b) Część II: - Interwencyjne przygotowanie terenów wskazanych przez Zamawiającego do koszenia poprzez zebranie zalegających na nich odpadów ( papier, folie, szkło itp ). - Wykoszenie trawy, chwastów i samosiewów na wskazanych terenach, wysokość koszenia winna być jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd terenu. - Załadunek skoszonej trawy i zebranych w trakcie prac przygotowawczych odpadów komunalnych na środki transportu przystosowane do tego celu i przekazywanie ich do zagospodarowania. 3. Termin realizacji zamówienia - 2013 rok, według poniższego harmonogramu: a) Część I - pierwsze koszenie od 01 do 16 sierpnia, drugie koszenie od 01 do 16 października b) Część II - od 15 września do 11 października 4. Uwagi realizacyjne: a) Wszystkie odpady pochodzące z przeprowadzonych prac Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania sprawozdań z ilości zebranych odpadów i przekazywania ich Zamawiającemu przy każdorazowym odbiorze wykonanych robót. W sprawozdaniach należy określić ilość zebranych odpadów w m3 i kg. b) W przypadku pasów drogowych, utrzymanie zieleni obejmuje koszenie, grabienie i wywóz zgrabionej biomasy z terenów zieleni zlokalizowanych w pasach drogowych, na całej szerokości działki drogowej, wraz z obkaszaniem ręcznym wokół drzew, słupków do znaków, konstrukcji tablic drogowych, słupków hektometrowych oraz pod poręczami drogowymi. c) W przypadku terenów zabudowanych / zagospodarowanych obejmuje teren między ogrodzeniami działek prywatnych graniczących z działką drogową. d) W przypadku terenów niezabudowanych / niezagospodarowanych - pasy terenu biegnące wzdłuż drogi, o szerokości minimum 2,5 m od krawędzi jezdni. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu wykonania przewidywanych prac, w zależności od występujących potrzeb lub warunków pogodowych oraz zmiany powierzchni poszczególnych obszarów do utrzymania w związku z prowadzeniem robót budowlanych na tych obszarach i ich przebudową lub zmianą zagospodarowania terenu itp. f) Obowiązki Wykonawcy: - Wyposażenie pojazdów i sprzęt w lampy błyskowe koloru pomarańczowego. - Wyposażenie pracowników w kamizelki ostrzegawcze koloru pomarańczowego. - Prowadzenie robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu i nie utrudniający ruchu pojazdów i pieszych. - Przestrzeganie przepisów bhp. - Przestrzeganie uwag i zaleceń pracowników Zamawiającego nadzorujących wykonanie usługi. - Nieodpłatne wykonanie poprawek w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania usługi. - Wykaszanie traw w miejscach niedostępnych tzn. wokół drzew, słupków do znaków, konstrukcji tablic drogowych, słupków hektometrowych oraz pod poręczami drogowymi. - Zamawiający oczekuje realizacji usługi w sposób gwarantujący szybki postęp i dobrą jakość usługi. - Usługa musi być realizowana tylko przy wykorzystaniu kosiarek rozdrabniających - bijakowych (nie dozwolone jest korzystanie z kosiarek rotacyjnych), a w miejscach trudnodostępnych (obkaszanie wokół drzew, słupków i pod poręczami a także skarpy i przeciwskarpy oraz rowy) przy wykorzystaniu kos mechanicznych. - W trakcie realizacji usługi - szczególnie w pasach drogowych, Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania odcinków dróg, na których wykonywane są roboty. g) Warunki odbioru usługi: - Po zgłoszeniu przez Wykonawcę usługi do jej końcowego odbioru w ciągu siedmiu dni zostanie wykonany komisyjny odbiór z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. - Z przeprowadzonego odbioru końcowego zostanie sporządzony protokół, który podpisują przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. - Protokół odbioru końcowego stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. h) Wykonawca w związku z realizowaną usługą i w jej następstwie będzie ponosił odpowiedzialność za szkody powstałe na rzecz osób trzecich. 5. Wykonawca musi dysponować takim sprzętem i taką ilością osób, które pozwolą na terminową realizację danego zadania i uzyskanie wymaganego efektu. 6. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), b). podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru usługi częściowy lub końcowy, c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie powykonawcze, obliczone jako iloczyn wykonanej usługi (m2) i ceny jednostkowej usługi, podanej przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 7. Główny kody CPV: - 77.31.41.00-5- Usługi w zakresie trawników. Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego usługą, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie oraz dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a). formularz cenowy (wzór w SIWZ). b). formularz oferty (wzór w SIWZ). c) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ), d) dokument opłaconej polisy, a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Warzywna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Pabianice, ul. Warzywna 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Pabianice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Przygotowanie terenów przewidzianych do koszenia poprzez zebranie zalegających na nich odpadów ( papier, folie, szkło itp ). - Wykoszenie trawy, chwastów i samosiewów na wskazanych terenach, wysokość koszenia winna być jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd terenu. - Załadunek skoszonej trawy i zebranych w trakcie prac przygotowawczych odpadów komunalnych na środki transportu przystosowane do tego celu i przekazywanie ich do zagospodarowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie terenów zielonych na nieruchomościach zlokalizowanych w obrębie działek stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Interwencyjne przygotowanie terenów wskazanych przez Zamawiającego do koszenia poprzez zebranie zalegających na nich odpadów ( papier, folie, szkło itp ). - Wykoszenie trawy, chwastów i samosiewów na wskazanych terenach, wysokość koszenia winna być jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd terenu. - Załadunek skoszonej trawy i zebranych w trakcie prac przygotowawczych odpadów komunalnych na środki transportu przystosowane do tego celu i przekazywanie ich do zagospodarowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Rozbudowa drogi gminnej nr 108023E na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną w Tereninie do skrzyżowania z drogą gminną nr 108278E w Hermanowie
- Uzupełnienie i dostosowanie prowadzonych baz Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu (GESUT)
- Dostawa, zakup i montaż detektora w celu naprawy aparatu RTG
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie traw na niezagospodarowanych działkach Gminy Miasto Krosno oraz na terenach Skarbu Państwa w 2025 roku
- BZP.271.4.2025 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni w zespole dworsko-parkowym Podzamcze
- Rozbudowa drogi gminnej nr 108023E na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną w Tereninie do skrzyżowania z drogą gminną nr 108278E w Hermanowie
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.