Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Opinogóra Górna: Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno - kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowana w ramach Projektu pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno - kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - Etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2
Numer ogłoszenia: 274724 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Romantyzmu , ul. Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717025, faks 023 6717025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno - kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowana w ramach Projektu pn.: Zwiększenie atrakcyjności turystycznej Północnego Mazowsza - Budowa Oranżerii z funkcją konferencyjno - kulturalną na terenie Zabytkowego Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - Etap II w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI działanie 6.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek Oranżerii zostanie wzniesiony na działce nr ewidencyjny 36;dz.637/2012;Obr. 0020 Opinogóra. Działka jest wpisana do rejestru zabytków i znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Budynek zlokalizowano na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego Muzeum Romantyzmu w Opinogórze w miejscu zajmowanym niegdyś przez Oranżerię. Zaprojektowany budynek składa się z pawilonu centralnego i szklanych skrzydeł bocznych; parterowy z sutereną i anrtesolą (balkonem); częściowo murowany, w części o szkieletowej konstrukcji stalowej. Do przemieszczenia pieszych zaprojektowano dodatkowe ciągi piesze, jako połączenia istniejących alejek o nawierzchniach żwirowych (mieszanka ulepszona), kostki granitowej, krawężniki granitowe. Zabudowę uzupełnią elementy małej architektury: fontanna, murki terenowe, ławki stałe i przenośne, oprawy oświetleniowe. Przewidziano podłączenie budynku do istniejących sieci infrastrukturalnych: wodociągu, sieci elektroenergetycznej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. Przewidziano wykonanie instalacji wewnętrznych wod- kan, co, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji i klimatyzacji, technologii kotłowni olejowej. Bilans terenu: powierzchnia działki 22 ha, powierzchnia inwestycji 14 000 m2, powierzchnia zabudowy 1112,9 m2, teren utwardzony 878,3 m2, ilość kondygnacji 2 + antresola, długość całkowita budynku 71,4 m, szerokość całkowita budynku 22,1 m, powierzchnia użytkowa budynku 1520,2 m2, kubatura budynku 9 870 m3.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy PZP
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium 200 000,00 zł zgodnie z art. 45 Ustawy PZP. Obowiązek uiszczenia wadium dotyczy tylko Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
doświadczenie w realizacji: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł brutto polegającą na budowie budynku na terenie wpisanym do rejestru zabytków, 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto polegającą na budowie budynku posadowionego na archeologicznych reliktach budowlanych, przy czym powierzchnia archeologicznego reliktu budowlanego była nie mniejsza niż 200m2, 3) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto każda, z których każda obejmowała w szczególności wykonanie fasady w systemie szklenia na profilach aluminiowych, stalowych lub wykonanie fasady strukturalnej całoszklanej w technologii mocowania punktowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia: a) Kierownik Budowy: wykształcenie wyższe, posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na budowie budynków posadowionych na archeologicznych reliktach budowlanych oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych: wykształcenie wyższe, posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej 2 robotami budowlanymi jako kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub kierownik budowy o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto każda polegającymi na budowie budynków na terenie wpisanym do rejestru zabytków oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów lub posiada zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji (w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów); c) Kierownik Robót Konstrukcyjno-Budowlanych: wykształcenie wyższe, posiada co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej 1 robotę budowlaną jako kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub kierownik budowy o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto polegającą w szczególności na wykonaniu fasady w systemie szklenia na profilach aluminiowych, stalowych lub wykonanie fasady strukturalnej całoszklanej w technologii mocowania punktowego (każda z wymienionych fasad miała wysokość min.3m) oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, d) Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych wykształcenie wyższe, posiadająca doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. brutto każda, e) Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót przy realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 8 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3.4) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p. Zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, określającego zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem. Zamawiający wymaga złożenia załączników do niniejszego ogłoszenia, które są do pobrania na stronie internetowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze (w załączeniu aktualna wersja załączników).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
W zakresie określonych wymagań Wykonawca otrzyma dodatkowe punkty: 1. za każdą wykazaną robotę budowlaną, o której mowa w poz. III.3.2)1) Wykonawca otrzyma 1 punkt, nie więcej niż 4 punkty, 2. za każde pełne 100 m2 (Zamawiający nie będzie zaokrąglał niepełnych metrów ani przyznawał ułamkowych punktów) powierzchni archeologicznych reliktów budowlanych, na których posadowiona(e) była(y) budowa(y) wykazana(e) na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3.2)2) Wykonawca otrzyma 1 punkt. Zamawiający w pierwszej kolejności obliczy sumę powierzchni archeologicznych reliktów budowlanych wszystkich robót budowlanych wykazanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt III.3.2)2), a następnie przyzna punkt za każde pełne 100m2, 2.2 za każde pełne 5 000 000,00 zł brutto (Zamawiający nie będzie zaokrąglał niepełnych kwot ani przyznawał ułamkowych punktów) wartości wszystkich robót budowlanych wykazanych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.2)2), Wykonawca otrzyma 1 punkt. Zamawiający w pierwszej kolejności obliczy sumę wartości wszystkich robót budowlanych wykazanych na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt III.3.2)2), a następnie przyzna punkt za każde pełne 5 000 000 zł brutto. 3. za każdą wykazaną robotę budowlaną o której mowa w poz. III.3.2)3) Wykonawca otrzyma 1 punkt (nie więcej niż 4 punkty) Jednocześnie w przypadku uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego dotyczących złożenia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych, Zamawiający ma prawo do weryfikacji przedstawionych informacji, w szczególności w zakresie posiadania uprawnień oraz doświadczenia poprzez żądanie udokumentowania ich posiadania na każdym etapie badania i oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Powierzchnia archeologicznego reliktu budowlanego liczona będzie po obrysie zewnętrznym zachowanych reliktów budowlanych budynku. Zamawiający wskazuje, iż w przypadku braku przedłożenia dowodów (referencji), wezwie Wykonawcę do uzupełnienia wykazu robót budowlanych o dowody (referencje) - tylko w zakresie dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeśli w wyniku uzupełnienia treści wykazu robót budowlanych, przedłożone zostaną roboty budowlane wraz z dowodami (referencjami) w celu uzyskania dodatkowych punktów - Zamawiający informuje, że za takie działanie nie będzie przyznawał punktów.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewidzi możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy i określi warunki zmiany w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumromantyzmu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
ul Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Romantyzmu w Opinogórze ul Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach RPO WM 2007-2013 Priorytet VI Działanie 6.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI OPINOGÓRA GÓRNA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy SP w Kołaczkowie
- Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Opinogórze Górnej - zagospodarowanie terenu
- Utworzenie 24 miejsc opieki w Żłobku Gminnym w Opinogórze Górnej
więcej: przetargi OPINOGÓRA GÓRNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.