eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraDOSTAWA SPRZĘTU I MASZYN1. Wóz asenizacyjny. 2. Ciągnik z koparką i ładowaczem. 3. Kamera inspekcyjna. 4. Urządzenie do udrażniania sieci kanalizacyjnej. 5. Zagęszczarka gruntu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-05

Dobra: DOSTAWA SPRZĘTU I MASZYN: 1. Wóz asenizacyjny. 2. Ciągnik z koparką i ładowaczem. 3. Kamera inspekcyjna. 4. Urządzenie do udrażniania sieci kanalizacyjnej. 5. Zagęszczarka gruntu.
Numer ogłoszenia: 274815 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobra , plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 279-90-11, faks 0-63 279-90-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dobra24.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU I MASZYN: 1. Wóz asenizacyjny. 2. Ciągnik z koparką i ładowaczem. 3. Kamera inspekcyjna. 4. Urządzenie do udrażniania sieci kanalizacyjnej. 5. Zagęszczarka gruntu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ciągnik Parametry techniczne ciągnika: - ciągnik z ramą lub półramą, - silnik czterocylindrowy z turbodoładowaniem, intercoolerem, chłodzony cieczą, mechaniczny wtrysk paliwa, - moc nominalna co najmniej 85 KM, - norma emisji spalin- Euro III, - Układ napędowy typu 4x4, - termoregulowany wentylator wiskotyczny, - skrzynia biegów z elektrohydraulicznym rewersem, mokre sprzęgło wielotarczowe, - hamulce hydrauliczne chłodzone olejem, - tylna oś typu kołnierzowego z hydrauliczną blokadą mechanizmu różnicowego, - kabina z klimatyzacją i ogrzewaniem, - siedzenie dla pasażera, - przekładnia 40 km/h, - tylny WOM, 2 prędkości (540/540E obr/min), - dźwignie hakowe II kategorii, - łącznik górny z hakiem, kategorii 2, - stabilizatory cięgieł dolnych , - siedzisko operatora z mechanicznym tłumieniem drgań, - prawe i lewe standardowe lusterko zewnętrzne, - pompa hydrauliczna o wydajności co najmniej 90 l/min, - tłumik w narożniku kabiny, - regulacje wieszaków tylnego TUZ, - przednie błotniki stałe, - poszerzenie błotników, - oświetlenie robocze na dachu kabiny 2 przód i 2 tył, - światło ostrzegawcze (kogut), - uchwyt tablicy rejestracyjnej z oświetleniem, - światła odblaskowe tylnie, - gniazdo, - instalacja pneumatyczna do hamulców przyczepy jedno i dwuobwodowa, - zaczep transportowy, regulacja co najmniej 10 pozycyjna, - zaczep rolniczy, - udźwig podnośnika tylnego co najmniej 3600 kg, - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, - układ kierowniczy hydrostatyczny, - hamulce zasadnicze - mokre sterowanie hydrauliczne, - hamulec pomocniczy-mechaniczny, - instalacja radiowa z odtwarzaczem DVD, - katalog części zamiennych. Ciągnik winien posiadać świadectwo homologacji zezwalające na zarejestrowanie w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. Ładowacz czołowy Parametry techniczne: - łyżka o szer. minimalnej 2,20 m, - widły do palet, - 3 sekcyjna hydrauliczna stabilizacja wysięgnika, - multizłącze do linii hydrauliki, - osłona maski, - tłumiki drgań, - katalog części, - instrukcja obsługi w języku polskim. Koparko-ładowarka przyczepiana Parametry techniczne: - głębokość kopania co najmniej 3 150 mm, - wysięg co najmniej 6 080 mm, - wysokość wyładunku co najmniej 5 800 mm, - łyżka melioracyjna z głowicą obrotową, - łyżka podsiębierna 0,5 m3, - katalog części, - instrukcja obsługi w języku polskim, Pozostałe maszyny 2. Wóz asenizacyjny Parametry techniczne: - beczka na ramie, pojemność - 6000 l, - ogumienie 550/60-22,5 16 PR, - pompa o wydajności 5000 l/min, - zbiornik ocynkowany dwustronnie, - zawór zasysający tylny i boczny, - układ jezdny przykręcany (regulowany), - wałek WOM, - wąż co najmniej 6m. 3. Kamera inspekcyjna. - zakres średnic rur (mm): 50 - 300, - głowica kamery: o 35 mm, - kamera: kolorowa, samopoziomująca, - oświetlenie: 6 x LED (regulowane), - długość przewodu prowadzącego: co najmniej 60 m, - nagrywarka DVD: Zasilanie: 230V lub bateryjne 18V LI, nagrywanie komentarzy głosowych podczas inspekcji, ekran do podglądu w trakcie odtwarzania płyty DVD, wejście video, współpraca z wszystkimi monitorami, - nagrywarka na kartę SD z wyświetlaczem LCD 3,5 cala wraz z przewodem co najmniej 100 cm, - monitor LCD 10,4 cala kolorowy (z osłoną przeciwsłoneczną), - rozdzielczość 640 x 480, - wielostopniowa regulacja oświetlenia, - zasilanie bateryjne (minimum 4 godz. pracy), - możliwość podłączenia dodatkowej, zewnętrznej nagrywarki. 4. Urządzenie do udrażniania sieci kanalizacyjnej na ramie nośnej. - silnik minimum 23 KM, - pompa z tłokami ceramicznymi o wydajności co najmniej 50 ltr/min i ciśnieniu co najmniej 150 bar, - zbiornik wodny minimum 1000 litrów ze złączką strażacką do napełniania, - wąż roboczy o długości co najmniej 60 mb, - głowice robocze - 2 szt., - lanca z pistoletem wysokociśnieniowym - 1 szt., - wąż zasilający co najmniej 50 mb, - przyczepa jednoosiowa o nośności minimum 2 t. 5. Zagęszczarka gruntu (stopa wibracyjna). - silnik o mocy co najmniej 5,5 KM, - płyta stopy - wymiary minimum 300x310 mm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze 43.25.00.00 - Ładowarki czołowe 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 42.99.72.00 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów 43.31.50.00 - Maszyny do zagęszczania gruntu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. z aktualnego odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - dołączą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykażą się zrealizowaniem co najmniej dwóch dostaw o porównywalnej wartości odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - dołączą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dołączą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dobrej plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Dobrej, plac Wojska Polskiego 10, 62-730 Dobra, Sekretariat,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.