eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek nad DunajcemObsługa prawna Jednostki Realizującej Projekt w ramach realizacji projektu Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gminy Gródek nad Dunajcem na obrzeżach Jeziora Rożnowskiego w ramach działania 1.1 gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys RLM - priorytetu gospodarka -wodno-ściekowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Gródek nad Dunajcem: Obsługa prawna Jednostki Realizującej Projekt w ramach realizacji projektu Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gminy Gródek nad Dunajcem na obrzeżach Jeziora Rożnowskiego w ramach działania 1.1 gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys RLM - priorytetu gospodarka -wodno-ściekowa.
Numer ogłoszenia: 274830 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119742 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka DUNAJEC sp. z o.o., Gródek nad Dunajcem 28, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 18 441 62 28, faks 18 441 62 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Jednostki Realizującej Projekt w ramach realizacji projektu Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gminy Gródek nad Dunajcem na obrzeżach Jeziora Rożnowskiego w ramach działania 1.1 gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys RLM - priorytetu gospodarka -wodno-ściekowa..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi prawnej Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w zakresie procesu inwestycyjnego związanego z realizacją projektu; Przez proces inwestycyjny Zamawiający rozumie ciąg skoordynowanych czynności o charakterze technicznym, prawnym, technologicznym, organizacyjnym, finansowym itp. prowadzących do realizacji i eksploatacji planowanej inwestycji budowlanej w określonym czasie oraz przy ograniczonych zasobach finansowych 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1) świadczenie pomocy prawnej poprzez udzielanie porad prawnych w zakresie realizacji zadań przez JRP w ramach realizacji projektu, 2.2) sporządzanie i wydawanie na piśmie opinii prawnych, 2.3) uczestnictwo w opracowaniu oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych, uchwał, zarządzeń, materiałów przetargowych, projektów umów na roboty budowlane, dostawy i usługi realizowane w ramach projektu, regulaminów, instrukcji oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie JRP 2.4) interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych, udzielanie informacji o zmianach w przepisach oraz uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach uchybień, 2.5) uczestnictwo w rokowaniach związanych z nawiązaniem, zmianą, rozwiązaniem stosunku prawnego, udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Beneficjenta w ramach Projektu, 2.6) opiniowanie pod względem prawnym, poprawianie i akceptowanie umów, porozumień i ugod oraz uczestniczenie w ich tworzeniu (opiniowanie projektów w/w. dokumentów), 2.7) opiniowanie treści korespondencji JPR z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi lub fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, 2.9) występowanie w charakterze pełnomocnika Zamawiającego przed sądami i urzędami, prowadzenie spraw przed organami orzekającymi z wykorzystaniem wszystkich przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Spółki Dunajec - JRP, 2.10) zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku, postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych (rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia), 2.11) uczestniczenie w zebraniach Rady Nadzorczej Spółki w zakresie dotyczącym projektu, oraz świadczenie pomocy prawnej w zakresie podejmowanych uchwał dotyczących projektu, 2.12) bieżące informowanie Kierownika JRP i Prezesa Zarządu Spółki: a) o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności JRP, b) o stanie zaawansowania spraw prowadzonych w imieniu Spółki - JRP. 2.13) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Spółki - JRP oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, 3) Wykonawca zobowiązany jest do udzielania opinii i porad prawnych w szczególności: 3.1) Kierownikowi JRP Pełnomocnik ds. realizacji projektu, 4) Opinie prawne sporządzane będą na piśmie w terminie od dnia otrzymania zapytania, odpowiednio: 4.1) do 3 dni roboczych - w sprawach nieskomplikowanych, 4.2) do 5 dni roboczych - w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawiłych, 4.3) do 7 dni roboczych - w sprawach wymagających pogłębionej analizy przepisów unijnych lub wymagających zapoznania się z dokumentami obcojęzycznymi. W przypadku niemożności wywiązania się z powyższych terminów Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia osoby występującej o opinię wraz z podaniem okoliczności, które spowodowały ten stan rzeczy w celu ustalenia nowego terminu wydania opinii prawnej. 5) W przypadkach uzasadnionych okolicznościami faktycznymi danej sprawy dopuszcza się możliwość wydawania opinii prawnej lub udzielenie porady prawnej w formie ustnej. 6) Wykonawca opiniuje projekty aktów normatywnych Spółki w zakresie realizowanego projektu niezwłocznie, lecz nie później niż w trzecim dniu od dnia przekazania projektów aktów normatywnych, 7) Wykonawca opiniuje projekty zarządzeń Prezesa Zarządu Spółki w zakresie dotyczącym Projektu niezwłocznie, lecz nie później niż w trzecim dniu od dnia przekazania projektu zarządzenia. 9) Zamawiający zastrzega, iż może zażądać, by wykonywanie obsługi prawnej odbywało w siedzibie Zamawiającego w wymiarze min. 2 godziny w tygodniu, w godzinach pracy JRP . 10) Wykonawca zapewnia kontakt telefoniczny oraz za pośrednictwem Internetu (poczty elektronicznej) w dni urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów. 11) W przypadku, gdy zaistnieje konieczność stawienia się Wykonawcy (osoby świadczącej obsługę prawną w jego imieniu) w sądzie lub z innych przyczyn o charakterze losowym będzie niemożliwe świadczenie obsługi prawnej w ustalonym terminie - Wykonawca (osoby świadczącej obsługę prawną w jego imieniu) wykonuje obsługę w innym dniu tygodnia bez dodatkowego wynagrodzenia. Każdorazowo fakt ten Wykonawca niezwłocznie uzgadnia z Prezesem Zarządu Spółki. 12) Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenie wraz z niezbędnym wyposażeniem (biurko, szafy biurowe, krzesła, dostęp do komputera wraz z drukarką). 13) Wykonawca zapewnia obsługę prawną poza siedzibą JRP, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonych w umowie czynności. 14) Wykonawca będzie wykonywał czynności związane z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego. 15) Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę Spółki - JRP wynosi 10 godzin...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest finansowane w ramach projektu Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej gminy Gródek nad Dunajcem na obrzeżach Jeziora Rożnowskiego w ramach działania 1.1 gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys RLM - priorytetu gospodarka -wodno-ściekowa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K&K Mariusz Kuźma i Beata Jagodzińska Kuźma s.c.w Warszawie;, Ul. B Krzywoustego 40A, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
  • b. Kancelaria Prawna -Bożena Grabska w Piastowie; al. Krakowska 19a; 00-821 Piastów, al. Krakowska 19a, 00-821 Piastów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95202,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95202,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97416,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.