eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikZakup i dostawa odczynników laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Chmielnik: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 274941 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Chmielniku , ul. Kielecka 1-3, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542136, 3542017 w. 41, fax. 041 3542136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.chmielnik.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych (ujętych w pakietach od I do VI). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Ilość określono w formularzach cenowych, będących integralną częścią SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00 - 24.49.65.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz celem uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2, nr 2.1 , nr 2.2 , nr 2.3 , nr 2.4, nr 2.5 do SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w celu podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania - oświadczenie, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, 9) parafowany projekt umowy, 10) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę świadectwa rejestracji na oferowany asortyment, które to świadectwo rejestracji zostanie przedłożone Zamawiającemu na każde jego żądanie. Podmioty występujące wspólnie powinny załączyć umowę regulującą współpracę. Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych. W razie podpisania oferty przez inne osoby niż uprawnione należy dołączyć właściwie podpisane pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.chmielnik.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL POWIATOWY W CHMIELNIKU ul. Kielecka 1-3, 26-020 Chmielnik Sekcja Zamówień Publicznych Tel. (041) 354 20 17 wew.40, fax. (041) 354 21 36.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -------------------------------------------------------------.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: ------------------------------------------------------------.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Szpital Powiatowy w Chmielniku ul. Kielecka 1-3, 26-020 Chmielnik w Dziale Administracyjno-Technicznym.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ----------------------------------------------------------------------.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Odczynniki biochemiczne i płyny konserwujące do analizatora FLEXOR E VITALAB SCIENTIFIC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określono w formularzu cenowym załącznik nr 2, będących integralną częścią SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - Odczynniki do elektrolitów (Na+, K+, Ca++) i materiały zużywalne do aparatu AVL - 9180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określono w formularzu cenowym nr 2.1, będących integralną częścią SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - Odczynniki do koagulologii na aparat K - 3200 OPTIC firmy KSELMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określono w formularzu cenowym załącznik nr 2,2, będących integralną częścią SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - Odczynniki do równowago kwasowo-zasadowej (RKZ) i części zamienne do aparatu RAPIDLAB 248.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określono w formularzu cenowym nr 2,3, będących integralną częścią SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - Odczynniki do analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określono w formularzu cenowym załącznik nr 2,4, będących integralną częścią SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - Paski do analizy moczu do czytnika CLINITEK STATUS firmy SIEMENS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określono w formularzu cenowym nr 2,5, będących integralną częścią SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.