eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych dla Pracowni Radiologii Zabiegowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Siedlce: Dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych dla Pracowni Radiologii Zabiegowej
Numer ogłoszenia: 274994 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o. , ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 64 03 299, faks 25 64 03 263.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych dla Pracowni Radiologii Zabiegowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednorazowego użytku do wykonywania zabiegów wewnątrznaczyniowych dla Pracowni Radiologii Zabiegowej od daty zawarcia umowy przez okres 3 miesięcy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań - pakietów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7, 33.12.40.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki dotyczące: - Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - Posiadania wiedzy i doświadczenia; - Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o ich spełnianiu. Zamawiający oceni spełnianie wszystkich w/w warunków w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany asortyment do obrotu w jednostkach służby zdrowia na terenie RP - dokumenty do wglądu na żądanie Zamawiającego. - Oświadczenie potwierdzające, że dostarczany asortyment będzie oznakowany i pakowany zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła, podatek VAT) skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu zawartej umowy. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawca stosuje nową stawkę z dniem jej obowiązywania, z zachowaniem cen jednostkowych netto określonych w umowie, b) dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów. c) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy sprzętu po cenach niższych (np. w wyniku promocji lub zastosowania korzystnych dla Zamawiającego upustów przez Wykonawcę) niż określone w niniejszej umowie. d) Zamawiający zastrzega prawo stosowania przesunięć asortymentowo - ilościowych w ramach zawartej umowy, wydłużenia okresu jej obowiązywania ( max. do 3 lat) w przypadku innego niż szacowane zużycia oraz możliwość wykorzystania umowy na poziomie 80% wartości.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 26 pok. 138A, 08-110 Siedlce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 26 pok. 138A, 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stenty, cewniki, prowadniki system protekcji dystalnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7, 33.12.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki balonowe do PTCA, stenty, prowadniki diagnostyczne, cewniki prowadzące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7, 33.12.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry przeciwzatorowe, cewniki balonowe, pętle do usuwania ciałobcych, cewniki do otwierania okluzji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7, 33.12.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do angioplastyki, stenty, zestawy do wprowadzania cewników, koszulki, strzykawki wysokociśnieniwe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7, 33.12.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stentgrafty obwodowe,prowadniki sztywne i specjalne, cewniki, balony tnące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.11.73-0, 33.12.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prowadniki, cewniki zbrojone, koszuli interwencyjne nerkowe, zestawy do mikroembolizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7, 33.12.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do podawania masy klejowej lub cementu kostnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.30-7, 33.12.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkłady do podawania kontrastu do automatycznej strzykawki Angiomat Illumena (oryginalne).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.39-7, 33.12.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.