eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębnoPranie pościeli i bielizny szpitalnej na potrzeby Szpitala w Dębnie Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Dębno: Pranie pościeli i bielizny szpitalnej na potrzeby Szpitala w Dębnie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 275000 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227882 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Dębnie Sp. z o.o., ul. Kościuszki 58, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7602733, faks 95 7602733.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pranie pościeli i bielizny szpitalnej na potrzeby Szpitala w Dębnie Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usługi pralniczej obejmującej dezynfekcję, pranie, suszenie, prasowanie bielizny szpitalnej zgodnie z wymogami sanitarno-epidemilogicznymi w zakładach opieki zdrowotnej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie załadunek i wyładunek rzeczy brudnych i czystych w miejscu składowania w magazynie Zamawiającego. Transport związany z odbiorem asortymentu brudnego od Zamawiającego do pralni wykonawcy oraz dostawę asortymentu czystego z pralni wykonawcy do zamawiającego odbywać się będzie bezpośrednio z magazynu i do magazynu, środkami transportu Wykonawcy( środki transportu winny być zgodne z § 25 pkt 1 i 3 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. z 2011 r. nr 31 poz.158). Dezynfekcji podlegać będzie pościel i bielizna z oddziałów położniczo-ginekologicznego, chirurgicznego i bloku operacyjnego oraz materace, poduszki i koce z pozostałych oddziałów szpitalnych u Wykonawcy zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Odbiór z magazynu Zamawiającego brudnej bielizny jej transport, pranie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie, pościeli bielizny szpitalnej i odzieży medycznej oraz innego asortymentu zw. dalej bielizną zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i dezynfekcję chemiczno-termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcję materacy wraz z pokrowcami, poduszek, kocy, oraz dostawę do magazynu czystej bielizny Zamawiającego. 2.Zamówienie obejmuje bieżące naprawy bielizny np. przyszywanie guzików, troczków, zszywanie. 3.Oddawana bielizna czysta musi być poskładana, posegregowana zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowana w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu (dwa worki). 4.Zamówienie obejmuje transport prania do i z siedziby Zamawiającego środkami transportu będącego w posiadaniu Wykonawcy zamówienia spełniającymi wymagania sanitarno - epidemiologiczne oraz wniesienie i odebranie bielizny z miejsca wskazanego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 5.Usługi pralnicze w stosunku do poszczególnych asortymentów i rodzajów rzeczy winny być wykonywane zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi. 6.Wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych 7.Wszystkie materiały i środki użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami i normami obowiązującymi w Polsce. 8.Wykonawca zobowiązany jest do respektowania Warunków prania określonych przez producenta odzieży. 9.Dostawa czystej pościeli i bielizny szpitalnej odbywać się będzie trzy razy w tygodniu w dniach: poniedziałek, środa i piątek do godziny 12:00. 10.W przypadku dłuższych okresów ustawowo wolnych od pracy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym wyznaczy dodatkowy termin realizacji usługi. 11.Bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji asortymentowej. 12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. 13.Pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej w wydzielonych pralnicach. 14.Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno-epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu stosując odpowiednie procedury. 15.Zamawiający jest uprawniony do dokonywania kontroli przebiegu procesu prania oraz rodzaju używanych środków piorąco - dezynfekcyjnych w miejscu wykonywani usługi w wybranym przez siebie terminie. 16.Osoby wykonujące czynności w procesie prania ilość dezynfekcji ze strony Wykonawcy muszą posiadać konieczne dla wykonywanych usług uprawnienia i kwalifikacje, środki ochrony osobistej oraz badania i szczepienia ochronne, potwierdzone stosownymi zaświadczeniami. 17.Wykonawca odpowiada za rzeczy Zamawiającego od momentu odebrania ich z magazynu do czasu przekazania ponownie do miejsca użytkowania Zamawiającego. 18.Szacunkowa ilość prania w okresie 12 miesięcy - 50.000 kg. 19.Wymagany termin płatności - 30 dni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: DGP Laundry Partner Sp. Z o.o. - Lider DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. Z o.o.,, ul. N.M. Panny 5e, Legnica, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 154980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 154980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 166050,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.