eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuchożebryPrzeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie objętych projektem ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Suchożebry: Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie objętych projektem ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,
Numer ogłoszenia: 27502 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7762 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie objętych projektem ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest usługa edukacyjna polegająca na Przeprowadzeniu zajęć wyrównujących szanse edukacyjne uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie objętych projektem ,,Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,, , w tym: Zadanie I Realizacja zajęć wyrównujących braki w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej u uczniów z klas I-III. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów, odbywać się będą cyklicznie 2 godz./tygodniowo po 1 godzinie dziennie. Łącznie godzin lekcyjnych (godz. lekcyjna= 45 minut) - 128 godzin. Zadanie II Realizacja zajęć wyrównujących braki w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej u uczniów z klas I-III. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów, odbywać się będą cyklicznie 2 godz./tygodniowo po 1 godzinie dziennie. Łącznie godzin lekcyjnych (godz. lekcyjna= 45 minut) - 128 godzin. Zadanie III Realizacja zajęć wyrównujących braki w zakresie edukacji polonistycznej, matematycznej i przyrodniczej u uczniów z klas I-III. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów, odbywać się będą cyklicznie 2 godz./tygodniowo po 1 godzinie dziennie. Łącznie godzin lekcyjnych (godz. lekcyjna= 45 minut) - 128 godzin. Zadanie IV Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki. Zajęcia będą obejmować 3 grupy uczniów z klas IV-VI, odbywać się będą cyklicznie 1 godz./tygodniowo dla każdej grupy. Łącznie godzin lekcyjnych dla każdej grupy(godz. lekcyjna= 45 minut) - 64 godzin, dla wszystkich grup 192 godziny. Zadanie V Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów z klas IV-VI, odbywać się będą cyklicznie 1 godz./tygodniowo dla każdej grupy. Łącznie godzin lekcyjnych dla każdej grupy(godz. lekcyjna= 45 minut) - 64 godzin, dla wszystkich grup 128 godzin. Zadanie VI Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. Zajęcia będą obejmować jedna grupę uczniów z klas IV-VI, odbywać się będą cyklicznie 1 godz./tygodniowo . Łącznie godzin lekcyjnych dla każdej grupy(godz. lekcyjna= 45 minut) - 66 godzin Zadanie VII Realizacja zajęć indywidualnej terapii logopedycznej. Zajęcia będą obejmować uczniów z klas I-VI, odbywać się będą cyklicznie 10godz./ miesięcznie . Łącznie godzin (godz. specjalistyczna= 60 minut) - 190 godzin. Zadanie VIII Realizacja zajęć terapii psychologicznej. Zajęcia będą obejmować uczniów z klas I-VI, odbywać się będą cyklicznie 5godz./ miesięcznie . Łącznie godzin (godz. specjalistyczna= 60 minut) - 95 godzin. Zadanie IX Realizacja zajęć biblioterapii mających na celu rozwinąć zainteresowania czytelnictwem. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ miesięcznie (w soboty) dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 38 godzin, dla obu grup -76 godzin. Zadanie X Realizacja zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 1godz./ tygodniowo dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 70 godzin, dla obu grup -140 godzin. Zadanie XI Realizacja zajęć pozalekcyjnych z informatyki rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ miesięcznie (w soboty) dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 36 godzin, dla obu grup -72 godziny. Zadanie XII Realizacja zajęć z plastyki rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 3 dni / ferie dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 12 godzin, dla obu grup -24 godziny. Zadanie XIII Realizacja zajęć teatralnych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 3 dni / ferie dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 12 godzin, dla obu grup -24 godziny. Zadanie XIV Realizacja zajęć tanecznych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 3 dni / ferie dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 12 godzin, dla obu grup -24 godziny. Zadanie XV Realizacja zajęć sportowych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Zajęcia będą obejmować dwie grupy uczniów( jedna grupa uczniowie z klas I-III, druga grupa uczniowie z klas IV-VI) odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 5 dni / ferie dla każdej z grup. Łącznie godzin lekcyjnych dla jednej grupy (godz. = 45 minut) - 12 godzin, dla obu grup -24 godziny. Zadanie XVI Realizacja zajęć opiekuńczych podczas dowozu na lodowisko, zajęć na lodowisku (niezbędna umiejętność jazdy na łyżwach) oraz powrotu z lodowiska. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI odbywać się będą cyklicznie 2godz./ dziennie przez 5 dni / ferie dla grupy. Łącznie godzin opiekuńczych dla jednej grupy (godz. zajęć opiekuńczych = 60 minut) - 20 godzin. Zadanie XVII Realizacja zajęć opiekuńczych podczas dowozu na lodowisko, zajęć na lodowisku (niezbędna umiejętność jazdy na łyżwach) oraz powrotu z lodowiska. Zajęcia będą obejmować jedną grupę uczniów z klas I-VI odbywać się będą cyklicznie 2godz. / dziennie przez 5 dni / ferie dla grupy. Łącznie godzin opiekuńczych dla jednej grupy (godz. zajęć opiekuńczych = 60 minut) - 20 godzin. 2. Zajęcia będą odbywać się w Szkole Podstawowej w Krześlinie oraz w miejscu wskazanym przez koordynatora projektu w roku 2011 i 2012: 1) z wyłączeniem ferii i wakacji - dla zadań od I do XI; 2) w okresie ferii zimowych w województwie mazowieckim - dla zadań od XII do XVII; 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. Następujące zadania będą odbywać się w tym samym czasie: Zadanie XVI i XVII. W przypadku pozostałych zadań istnieje możliwość, że niektóre z nich będą realizowane w tym samym czasie, w związku z czym do realizacji każdego zadania powinna być wskazana inna osoba. Jedna do każdego zadania. Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez dyrektora szkoły w Krześlinie planu zajęć. 4. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem; 2) opracowanie programu autorskiego, (program winien zawierać: cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, formy realizacji, sposoby realizacji celów, oczekiwane efekty, sposób ewaluacji efektów, tematy kolejnych zajęć, wykorzystane środki dydaktyczne. Ponadto program powinien być dostosowany do poziomu rozwoju uczniów, nie przewyższać ich możliwości, treści zajęć powinny być sensownie dobrane, uwzględniać podstawę programową, realizowany program z danego przedmiotu lub cyklu kształcenia. Czas zajęć powinien być maksymalnie wykorzystany) w uzgodnieniu z koordynatorem oraz przedłożenie go koordynatorowi na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć; 3) opracowanie z koordynatorem projektu szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć; 4) uzgadnianie z koordynatorem wszelkich zmian harmonogramu wynikających z zaistnienia ważnych powodów; 5) prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć (tj. wypełnianie dziennika zajęć, miesięcznych kart czasu pracy do 6 dnia następnego miesiąca, sporządzenie w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania i dostarczanie do koordynatora projektu; 6) bezwzględne dostosowanie się do ustalonego przez dyrektora Szkoły Podstawowej w Krześlinie planu zajęć lekcyjnych; 7) wykorzystywanie w realizacji zajęć aktywizujących metod nauczania, motywujących uczniów do czynnego udziału w zajęciach; 8) gromadzenie wytworów prac uczestników zajęć 9) uczestnictwo i pomoc w organizacji podsumowania zaję. 10) wykonywanie innych poleceń koordynatora projektu związanych z realizacją zadania. 4.2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć 4.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych niniejszą umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 4.4. Wykonawca po zakończeniu realizacji zadania skompletuje dokumentację i przekaże ją koordynatorowi projektu 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 6. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddzialanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Kopiwoda, Żabokliki Kolonia 25A, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10112,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10112,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Kozaryna, ul. Ogrodowa 3, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10112,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10112,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krystyna Kazimierczak, Krześlin 69, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10112,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10112,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10112,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZADANIE IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotrowska Anna, Krześlin 71, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14976,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14976,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14976,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: ZADANIE V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Płatkowska Agnieszka, ul. 10 Lutego 15a/27, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9984,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9984,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9984,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: ZADANIE VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rafał Roguski, Żabokliki Kolonia 23 C, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5280,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5214,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5214,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: ZADANIE VII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Open`er Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii, ul. Pogodna 8, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13946,40

  • Oferta z najniższą ceną: 13946,40 / Oferta z najwyższą ceną: 19000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: ZADANIE VIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Open`er Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii, ul. Pogodna 8, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6794,40

  • Oferta z najniższą ceną: 6794,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: ZADANIE IX

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hanna Protasiuk, Kownaciska 41, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6080,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: ZADANIE X

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Tanajewska, Pruszynek 4, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10920,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: ZADANIE XI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grażyna Dymowska, ul. Chrobrego 21 m 45, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: ZADANIE XII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotrowska Anna, Krześlin 71, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1872,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1872,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1872,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: ZADANIE XIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bożena Śledź, ul. Topolowa 2B, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1920,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: ZADANIE XIV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Kopiwoda, Żabokliki Kolonia 25A, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3552,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3552,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: ZADANIE XV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hanna Protasiuk, Kownaciska 41, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1920,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: ZADANIE XVI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Kurowska, Brzozów18, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1580,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: ZADANIE XVII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hanna Protasiuk, Kownaciska 41, 08-125 Suchożebry, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.