To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Wrocław: Dostawa zaczepianego ładowacza chwytakowego. Sprawa RAP.272.73.2013
Numer ogłoszenia: 275090 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235736 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3205020, faks 71 3205386.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zaczepianego ładowacza chwytakowego. Sprawa RAP.272.73.2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa zaczepianego ładowacza chwytakowego dla katedry Kształtowania Agroekosystmów i Terenów Zieleni Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. 160000005Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy, przeglądy gwarancyjne, regulacje. W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy. Transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy. Warunki realizacji: Miejscem dostarczenia oraz odbioru i instalacji przedmiotu Zamówienia jest: Katedra Kształtowania Agroekosystemów i Terenów Zieleni pl. Grunwaldzki 24 A, 50-363 Wrocław. Zamawiający może zmienić miejsce dostawy w drodze jednostronnego oświadczenia. Oświadczenie w tym zakresie nie wymaga zachowania formy aneksu. Wykonawca swoim staraniem i kosztem przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia. Przeszkolenie personelu Zamawiającego zostanie wykonane po dostawie urządzenia i jego uruchomieniu. Przeszkolenie personelu nastąpi w miejscu zainstalowania aparatu i zostanie potwierdzone protokołem, w którym wskazany zostanie zakres przeszkolenia, czas jego trwania oraz osoby biorące udział w szkoleniu ze strony Wykonawcy oraz Zamawiającego. Przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu umowy oraz testy funkcjonalności zostaną dokonane w obecności przedstawicieli stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest w terminie 5 dni usunąć wszelkie usterki. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach, w 2 egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustalą dodatkowy termin odbioru urządzeń. Podpisanie protokołu odbioru przedmiotu umowy będzie dokonane po przeprowadzeniu przeszkolenia. Podpisanie protokołu odbioru zawierającego jakiekolwiek uwagi dotyczące wykonania umowy nie stanowi potwierdzenia wykonania umowy i dochowania terminu, określonego w Rozdziale III SIWZ i nie jest podstawą do wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT obejmującej wynagrodzenie jest podpisanie przez strony protokołu odbioru nie zawierającego jakichkolwiek uwag dotyczących niezgodności przedmiotu umowy z umową lub SIWZ. Dokonanie odbioru zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez strony. Do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: a. instrukcja obsługi, b. karty gwarancyjne, c. deklaracja zgodności z normami CE (kserokopia). Niedostarczenie w/w dokumentów będzie traktowane jako niewykonanie przedmiotu umowy. Wykonawca wyznacza osobę do koordynowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odpowiadał za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. I. Szczegółowe parametry techniczne przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ. II. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. III. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wypełnionej faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 42.41.89.10 - Urządzenia załadowcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "AGROMA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "AGROMA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AGROMA Sp. z o. o., ul. Słowackiego 1, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35424,00
Oferta z najniższą ceną: 35424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49692,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Zakup sprzętu rolniczego
- Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- Dostawa maszyn rolniczych
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.