To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Polkowice: Usługi pralnicze - w tym pranie wodne, pranie chemiczne, prasowanie i maglowanie wybranych przedmiotów zgodnie ze specyfikacją asortymentową
Numer ogłoszenia: 275123 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210317 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Aqua Hotel Spółka Akcyjna, Ul. Młyńska 6, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 746 28 88, faks 76 746 28 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze - w tym pranie wodne, pranie chemiczne, prasowanie i maglowanie wybranych przedmiotów zgodnie ze specyfikacją asortymentową.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze - w tym pranie wodne, pranie chemiczne, dezynfekcja, suszenie, prasowanie i maglowanie wyszczególnionych przedmiotów zgodnie ze specyfikacją asortymentową. 1. Odbiór brudnego asortymentu i dostarczanie czystego asortymentu na koszt wykonawcy: a) od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 b) w dni weekendowe (soboty/niedziele), ustalane pomiędzy przedstawicielami stron na bieżąco c) przekazanie pościeli i ręczników po upraniu następnego dnia po odbiorze do prania 2. Wymagana jest selekcja asortymentu brudnego przed praniem pod względem rodzaju włókna oraz wymagań higienicznych. 3. Właściwy dobór i dozowanie środków piorących, dezynfekujących, wybielających (dostosowanych do tkanin posiadających znak CE. 4. Właściwa segregacja i pakowanie bielizny wypranej, zgodnie z jej opisem. 5. Zdawanie i odbieranie bielizny tylko za potwierdzeniem przez upoważnionych pracowników stron. 6. Uwzględnianie reklamacji w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia dotyczącej niedoprania, odbarwienia, zniszczenia i braków bielizny. 7. W przypadku niedopranej bielizny usługa zostanie wykonana ponownie na koszt wykonawcy. 8. W przypadku utraty lub zniszczenia powierzonej bielizny (odbarwienie, podarcie, sfilcowanie) wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkody, poprzez zapłatę hotelowi równowartości utraconej/zniszczonej bielizny, bądź też jej odkupienie. 9. Pranie wodne, pranie chemiczne, prasowanie asortymentu zleconego indywidualnie przez gości hotelowych. 10. Termin wykonania usługi: a) do 2 dni roboczych z wyjątkiem pościeli i ręczników - 1 dzień. b) na specjalne życzenie gości w ciągu 8h - 24h, w dni robocze tygodnia 11. Drobne naprawy garderoby gości, typu urwany guzik, puszczony szef. Kody CPV: 98311000-6 usługi odbierania prania 98312000-3 usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych, 98315000-4 usługi prasowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3, 98.31.50.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEL Perfekta Sp. z o.o., ul. Okrzei 20, 59-225 Chojnów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 297696,00
Oferta z najniższą ceną: 297696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 404756,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
więcej: Usługi odbierania prania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.