eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRoboty budowlane polegające na wykonaniu adaptacji pomieszczenia na nową serwerownię z rozbudową rozdzielni i modernizacji instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Poznań: Roboty budowlane polegające na wykonaniu adaptacji pomieszczenia na nową serwerownię z rozbudową rozdzielni i modernizacji instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin
Numer ogłoszenia: 275138 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131997 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu adaptacji pomieszczenia na nową serwerownię z rozbudową rozdzielni i modernizacji instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu adaptacji pomieszczenia na nową serwerownię z rozbudową rozdzielni i modernizacja instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej ( sieci strukturalnej ) w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin. 2.Roboty budowlane obejmują: a)adaptację pomieszczenia na serwerownię zgodnie z projektem i obowiązującymi normami BHP i przeciwpożarowymi, jako główny punkt dystrybucyjny, zakres prac: dobór i instalacja klimatyzacji, montaż czujników temperatur i wilgotności, wymiana drzwi na przeciw pożarowe z kontrolą dostępu, zabezpieczenie okien przed włamaniem oraz przed promieniami słonecznymi, wymiana wykładziny, zaślepienie zasilania grzejników, itp. b)rozbudowę rozdzielni elektrycznej w celu wydzielenia sieci elektrycznej dedykowanej do komputerów, c)wykonanie instalacji sieci elektrycznej i logicznej w pomieszczeniu serwerowni tj. trzech punktów PEL, d)instalację nowej szafy LAN z niezbędnymi urządzeniami aktywnymi w nowej serwerowni oraz przeniesienie część urządzeń aktywnych z istniejącej serwerowni, e)instalację sieci elektrycznej i logicznej w budynku B, 41 punktów PEL w 15 pomieszczeniach na trzech kondygnacjach, f)pozostałe prace towarzyszące. 3.W Rozdziale IV SIWZ zawarto szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość prac do wykonania, które zostały ujęte w: a)Dokumentacji projektowej dla etapu 1 i 3 - roboty budowlane ( et. 1), instalacja elektryczna i teletechniczna ( et. 1 i 3) b)przedmiary robót dla etapu 1 i 3 - roboty budowlane ( et. 1), instalacja elektryczna i teletechniczna (et.1 i 3) c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla etapu 1 i 3 - roboty budowlane ( et.1), instalacja elektryczna i teletechniczna ( et. 1 i 3) 4.Prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, z uwzględnieniem wymagań określonych we właściwych normach i przepisach oraz zgodnie ze standardami i instrukcjami producentów materiałów i wyrobów budowlanych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz pozostałą dokumentacją techniczną załączoną do SIWZ. 5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu oraz oszacowania kosztów zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z upoważnionym p.o. Kierownikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Oddziału Regionalnego KRUS w Poznaniu. 6.Zamawiający zaznacza, że użyte w niniejszej specyfikacji jak i dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przykłady nazw własnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne w wyżej wymienionych dokumentach. 7.Zgodnie ze wzorem umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ wybrany Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do: 1)ubezpieczenia na własny koszt budowy od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie brutto wynikające z oferty Wykonawcy oraz do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie oraz oświadczenia o cesji ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego; 2)posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz przedłożenia potwierdzonej za zgodność kserokopii polisy; 3)przedłożenia Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogramu robót 4)przedłożenia za zgodność z oryginałem kserokopii certyfikatu wystawionego przez producenta zastosowanego systemu okablowania strukturalnego potwierdzającego gwarancję na ten system 5)przedłożenia wykazu robót powierzonych podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 12 do umowy zawartej w Rozdziale nr II SIWZ - ( w przypadku korzystania przez Wykonawcę ) 6)przesłania w formie oryginałów wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności według załącznika nr 6 do umowy 7)przesłania w formie oryginałów oświadczeń o poufności podpisanych przez osoby skierowane do realizacji usług według załącznika nr 7 do umowy 8)ustanowienia kierowników budowy, posiadających: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który działać będzie w ramach obowiązków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 20l3r., poz. 1409 z późn. zm.); - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz którzy złożą pisemne oświadczenia o podjęciu obowiązku kierownika budowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień kierowników oraz potwierdzoną za zgodność kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę funkcji kierownika w wyżej określonych branżach jednocześnie. UWAGA! Na podstawie art. 104 ustawy - Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. l ustawy - Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). 8.Ze względu na prowadzenie prac w czynnym obiekcie należy umożliwić w trakcie prowadzenia robót pełną obsługę interesantów oraz pracę pracownikom Zamawiającego. W związku z tym prace należy wykonywać zgodnie z harmonogramem prac remontowych w Placówce Terenowej KRUS w Koninie. 9.Zamawiający wymaga udzielenia minimalnej 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru robót na wykonane prace, zamontowane urządzenia i zastosowane materiały z zastrzeżeniem pkt 10. 10.Zamawiający dodatkowo wymaga, by Wykonawca udzielił pisemnej minimum 20 letniej gwarancji systemowej na okablowanie strukturalne. Gwarancja powinna zawierać odrębne zobowiązanie gwarancyjne producenta w zakresie dotrzymania parametrów wydajnościowych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych wszystkich elementów oddzielenie i całego systemu okablowania wykonanego na rzecz Zamawiającego. Okres gwarancji ma być standardowo udzielany przez producenta systemu okablowania, tzn. na warunkach oficjalnych, ogólnie dostępnych i opublikowanych. 11.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie zawartej w Rozdziale II SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane Kazimierz Oliwecki, Nowy Krzymów 33, 62-513 Krzymów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 261750,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 261714,33

  • Oferta z najniższą ceną: 261714,33 / Oferta z najwyższą ceną: 261714,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.