To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-06
Tarnów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III
Numer ogłoszenia: 27514 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411542 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882708, faks 14 6222833.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania p.n.: Rozbudowa Strefy Aktywności Gospodarczej w Tarnowie - etap III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 7 części: a) część zamówienia nr 1 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności inżynieryjnej drogowej (inspektor koordynujący), b) część zamówienia nr 2 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) część zamówienia nr 3 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, d) część zamówienia nr 4 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych, e) część zamówienia nr 5 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, f) część zamówienia nr 6 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych, g) część zamówienia nr 7 obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w zakresie nadzoru dendrologicznego (zagospodarowania zielenią). 2. Roboty budowlane, w ramach których ustanowieni zostaną inspektorzy nadzoru, zrealizowane będzie przez konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A., ul. Drogowców 1, 39-200 Dębica - lider konsorcjum; KOP-TRANS Wydobycie, Sprzedaż i Transport Kruszywa Piotr Jarosz Parkosz 7b, 39-220 Pilzno - członek konsorcjum, Usługi Budowlano-Transportowe ANKO Stanisław Onak, Barbara Stanaszek s.j., ul. Tuchowska 25a, 33-100 Tarnów - członek konsorcjum, zwane dalej Wykonawcą kontraktu lub Wykonawcą robót, w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez: Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37, 31-234 Kraków. 3. Zakres robót budowlanych w ramach, których ustanowieni zostaną inspektorzy nadzoru został określony w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Zakres sług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25-26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.)., a w szczególności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), tj: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniami na budowę oraz zgłoszeniami robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 2) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 3) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 4) dojazd i pobyt na placu budowy nie mniej niż dwa razy w tygodniu, począwszy od dnia rozpoczęcia robót. Obecność inspektora dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. 5) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 6) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. 7) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 8) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 9) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 10) W przypadku udokumentowanej choroby lub innej obiektywnej przyczyny uniemożliwiającej osobiste wykonywanie czynności przez osobę, o której mowa w § 1 ust. 3 umowy, Wykonawca wyznaczy inną osobę, która w jego imieniu pełniła będzie nadzór inwestorski. Zmiana taka wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i podpisania aneksu do umowy. Osoba ta musi spełniać, wymagania wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania zamówień dodatkowych, robót zamiennych lub jakakolwiek inna zmiana zakresu robót opisanych umową zawartą z Wykonawcą kontraktu, to Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, celem podjęcia decyzji co do ich ewentualnego zlecenia. 2) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy kontraktu polecenia wykonania zamówień dodatkowych, robót zamiennych lub innych zmieniających zakres robót Kontraktu. 3) Jeżeli zajdzie nagła, ze względu na bezpieczeństwo ludzi bądź mienia, konieczność wykonania robót zamiennych lub jakakolwiek inna zmiana zakresu robót opisanych umową zawartą z Wykonawcą kontraktu, to Zamawiający upoważnia Wykonawcę do udzielenia polecenia Wykonawcy kontraktu ich wykonania wpisem w dzienniku budowy i sporządzenia protokołu, a także powiadomienia o tym Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty konieczności. 6. Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. 7. Zakres robót budowlanych/usług (który ma wykonać Wykonawca robót budowlanych), w ramach których będą pełnione wskazane wyżej funkcje techniczne opisany został w załączniku nr 7 (dokumentacja projektowa) i obejmuje: 7.1 w specjalności inżynieryjnej drogowej (część zamówienia nr 1): 7.1.1 w zakresie etapu A, C i D a) budowa i przebudowa układu drogowego - drogi jednojezdniowe (klasy L i Z), dwupasowe wraz z zatokami autobusowymi i postojowymi, zjazdami oraz ciągami pieszo-rowerowymi, b) rozbiórka i przebudowa elementów kolidujących (m.in. ogrodzenia, nawierzchnie), c) czasowa oraz stała organizacja ruchu drogowego. 7.1.2 w zakresie etapu B a) budowa i przebudowa układu drogowego - drogi jednojezdniowe, jedno- i dwupasowe wraz z ciągami pieszymi, miejscami postojowymi oraz placami manewrowymi, b) rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania terenu (drogi). 7.2 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (część zamówienia nr 2): 7.2.1 w zakresie etapu A, C i D a) przebudowa i zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych, b) demontaż istniejących nieczynnych sieci kablowych, c) budowa sieci oświetlenia ulicznego, 7.2.2 w zakresie etapu B a) przebudowa i zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych: b) budowa sieci oświetlenia ulicznego, c) budowa stacji trafo wraz z linią kablową zasilającą budynek nr 103, d) zasilanie przepompowni kanalizacji sanitarnej wraz z instalacją wewnętrzną przepompowni. 7.3 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych (część zamówienia nr 3): 7.3.1 w zakresie etapu A, C i D a) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wzdłuż dróg wraz z przyłączami, b) budowa magistrali wodociągowej fi800mm, c) przebudowa kolidującej sieci wodociągowej. 7.3.2 w zakresie etapu B a) budowa sieci wodociągowej. 7.4 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych (część zamówienia nr 4): 7.4.1 w zakresie etapu A, C i D a) przebudowa kolidującej sieci kanalizacji sanitarnej i opadowej, b) budowa sieci kanalizacji deszczowej, 7.4.2 w zakresie etapu B a) budowa sieci kanalizacji deszczowej, b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią. 7.5 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych (część zamówienia nr 5): 7.5.1 w zakresie etapu A, C i D a) zabezpieczenie istniejących kanałów C.O., 7.5.2 w zakresie etapu B a) zabezpieczenie istniejących kanałów C.O., 7.6 w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych (część zamówienia nr 6): 7.6.1 w zakresie etapu A, C i D a) przebudowa i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej, 7.6.2 w zakresie etapu B a) budowa sieci telekomunikacyjnej, 7.7 w zakresie dendrologii (zagospodarowania zielenią) (część zamówienia nr 7): 7.7.1 w zakresie etapu A, C i D a) założenie trawników na terenach przyległych do ulic, b) wycinka drzew. 7.7.2 w zakresie etapu B a) założenie trawników na terenach przyległych do ulic i budynku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności inżynieryjnej drogowej (inspektor koordynujący)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rafał Ślusarki Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie Prosta-Projekt, ul. Kielecka 37, Piotrkowice, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43900,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8487,00
Oferta z najniższą ceną: 8487,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Elektroinstalacyjnych i Pomiarowo-Kontrolnych Roman Sowiński, ul. Klikowska 195A, 33-102 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20005,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10980,00
Oferta z najniższą ceną: 10980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12054,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rafał Ślusarki Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie Prosta-Projekt, ul. Kielecka 37, Piotrkowice, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21181,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rafał Ślusarki Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie Prosta-Projekt, ul. Kielecka 37, Piotrkowice, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25996,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2214,00
Oferta z najniższą ceną: 2214,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fisan Paweł Jeż, ul. Królowej Jadwigi 28, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2806,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1690,00
Oferta z najniższą ceną: 1690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Soliter Piotr Zych, ul. Osiedle 70, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10978,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5658,00
Oferta z najniższą ceną: 5658,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13530,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania jak określono wyżej, w zakresie nadzoru dendrologicznego (zagospodarowania zielenią)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA"GRAF" JOANNA STUCHŁY
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA"GRAF" JOANNA STUCHŁY
- Joanna Stuchły Pracownia Projektowa GRAF, Al. Piaskowa 32, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6254,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5000,00
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9999,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Świadczenie Usługi Inwestora Zastępczego Kontraktu dla projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynku na terenie Gminy Zagrodno"
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.