To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Świętoszów: Usługa transportowa- przeprowadzka zlecona przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Głogowie.
Numer ogłoszenia: 275262 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126510 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa- przeprowadzka zlecona przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Głogowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest załadowanie, przewiezienie i rozładowanie wraz z rozlokowaniem do wskazanych pomieszczeń (z Budynku nr 17 do budynków 2, 7, 13, 20, 21, 33 i 50) rozlokowanych na terenie JW5350 SOI Głogów ul. Wojska Polskiego 58, mienia magazynowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane z podziałem na dwa etapy. W ramach zleconych czynności Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: a)załadunku i rozładunku mienia magazynowego: budowlanego, kwaterunkowego, samochodowego, mundurowego z budynku nr 17 do budynków nr 2, 7, 13, 20, 21, 33 i 50 w miejscowości Głogów ul. Wojska Polskiego 58 (mapka poglądowa stanowi Załącznik nr 3 do siwz oraz Załącznik nr 1 do umowy). b)bezpośredniego przetransportowania, rozładunku i przeniesienia mienia do odpowiednich pomieszczeń w lokalizacji docelowej wg poniższego: Etap I- do 10.07.2015 Przeniesienie mienia z budynku nr 17: - do budynku nr 2, parter i I piętro - mienie magazynu kwaterunkowego, mienie przenoszone z I piętra bud. nr 17- brama nr 39, - do budynku nr 7, parter - mienie magazynu mundurowego, mienie przenoszone z parteru brama nr 35, 36, 37, 38 i namioty z osprzętem w ilości 40szt. z I piętra - brama nr 43, - do budynku nr 20, parter brama nr 1 i 2 - mienie magazynu kwaterunkowego mienie przenoszone z I piętra bud. nr 17 - brama nr 39, - do budynku nr 21, parter brama nr 8 do 15 - mienie magazynu budowlanego: hydraulika, mienie przenoszone z parteru bud. nr 17 - brama nr 25, 26, 28, - do budynku nr 33, parter brama nr 1 do 7 - mienie magazynu samochodowego mienie przenoszone z parteru bud. nr 17 - brama nr 9 i 20, - do wiaty nr 50, parter brama nr 5 - mienie magazynu budowlanego przenoszone z parteru bud. nr 17 - brama nr 29. -demontaż regałów metalowych skręcanych wraz z ich przeniesieniem i skręceniem w miejscach wyznaczonych: w ilości 30szt., -przeniesienie regałów metalowych spawanych wraz z ich przeniesieniem w całości do miejsc wyznaczonych: w ilości 20szt., Etap I- do 30.10.2015 Przeniesienie mienia z budynku nr 17: - do budynku nr 13, II piętro i poddasze - mienie magazynu mundurowego, mienie przenoszone z I piętra - brama nr 43, -demontaż regałów metalowych skręcanych wraz z ich przeniesieniem i skręceniem w miejscach wyznaczonych: w ilości 50szt., -przeniesienie regałów metalowych spawanych wraz z ich przeniesieniem w całości do miejsc wyznaczonych: w ilości 30szt., c)dostarczenia foli zabezpieczającej, taśm, sznurków do zabezpieczenia przewożonego mienia, palety drewniane 1000x1200x110mm (do ponownego zwrotu dla Wykonawcy), d)zapakowania przenoszonego mienia w pudła kartonowe, kosze w zależności od rodzaju przenoszonego mienia - oceny sposobu pakowania dokonuje Wykonawca, e)załadunku mienia przenoszonego do środków transportu, przystosowanych do przewożenia tego rodzaju ładunku, f)zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników, sprzętu i narzędzi oraz środków transportu, g)dbania o ład i porządek w trakcie przenoszenia, h)wykonania przedmiotu zamówienia, w taki sposób aby mienie nie uległo uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu, i)zapewnienie jednolitego ubioru i identyfikatorów swoim pracownikom, zgodnie z wcześniej przedstawioną Zamawiającemu imienną listą osób, j)Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz środków transportu wraz z przydzielonym kierowcą oraz wykaz sprzętu (narzędzi) wnoszonych na teren wojska, Wykonawca zapewni ilość min. 6 pracowników na każdy dzień pracy, środki transportu min. 2 pojazdy w tym: jeden samochód np. Iveco z zabudową kontenerową (z windą) o kubaturze do 20m3(długość 305cm, wysokość 193cm, szerokość 187cm), lub jeden samochód np. Peugeot Boxero ładowności do 1500kg (długość 440cm, wysokość 230cm, szerokość 210cm). Pojazdy i pracownicy do dyspozycji w dniach od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00. k)Usługa wykonana ma być w okresie: - Etap I do 10.07.2015 r. - Etap II do 30.10.2015 r. l)Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami BHP i p.poż. Wykonawca przed podpisaniem umowy podpisze z Zamawiającym porozumienie o współpracy pracodawców, których pracownicy wykonują prace w JW5350 w Świętoszowie lub dla innych jednostek będących na zaopatrzeniu 43 WOGu (Załącznik nr 2 do umowy). 4.Wykonawca zobowiązuje się do: a)Odpowiedniego oznakowania wyposażenia podlegającego przeniesieniu poprzez naniesienie na nim informacji skąd i dokąd będzie ono transportowane, b)Sprawowania nadzoru na pracownikami Wykonawcy w zakresie kierowania nimi przy realizacji przedmiotu zamówienia. Osoby wyznaczone w tym celu z ramienia Zamawiającego: - mienie magazynu mundurowego: p. Emilia Spatzier, - mienie magazynu samochodowego: p. Kazimierz Dolat, - mienie magazynu budowlanego i kwaterunkowego: p. Zofia Ptaszyńska, p. Roman Głośny, 4.Wykonawca będzie ponosił w stosunku do Zamawiającego odpowiedzialność materialną za przewożone mienie i za powstałe w tym mieniu straty spowodowane niewykonaniem bądź nienależytym wykonaniem zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umowy z należytą starannością. 6.Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy. 7.Pojazdy wynajmowane w ramach zamówienia winny być prowadzone przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami, ze szczególną starannością i troską o życie i zdrowie osób zatrudnionych do realizacji usługi. 8.W przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę potrzeby zapoznania się z terenem na którym będzie realizowana usługa oraz z pomieszczeniami podlegającymi usłudze, ze względów organizacyjnych termin na odbycie wizji lokalnej będzie ustalany indywidualnie na podstawie złożonego wniosku o dokonanie weryfikacji stanu technicznego sprzętu (wzór- załącznik nr 7 do siwz) 9.Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, uwzględniający wszelkie uwagi i wnioski a następnie przekazany do osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia w celu weryfikacji przedmiotu zamówienia i porównania z zapisami siwz oraz wprowadzenia ewentualnych zmian..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa transportowa- przeprowadzka zlecona przez Jednostkę Wojskową Nr 5350 w Świętoszowie dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Głogowie.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASBUD sp. z o.o., ul.Wierzbowa 17, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39745,72
Oferta z najniższą ceną: 39360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95915,40
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Przeprowadzenie legalizacji sprzętu stacji paliw na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Remont dachu zielonego w budynku 35 w kompleksie 7786 w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji kluczem do sukcesu w XXI wieku - podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Wytworzenie i dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Świebodzinie tablic rejestracyjnych
- "Poprawa jakości powietrza na terenie Biskupca."
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.