Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-06
Marklowice: Usługi edukacyjne w ramach Projektu- Każde dziecko talent ma
Numer ogłoszenia: 275330 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Wyzwolenia 71, 44-321 Marklowice, woj. śląskie, tel. 32 455 03 95, faks 32 455 03 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach Projektu- Każde dziecko talent ma.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2013 r. w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Marklowice. 1. Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Cześć 1 - Szkoła Podstawowa nr 1 w Marklowicach Zadanie 1 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu - 60 godzin - 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 30 godzin w 2012 roku, 19 godzin w 2013 roku). Zadanie 2 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w pisaniu - 60 godzin - 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 30 godzin w 2012 roku, 19 godzin w 2013 roku). Zadanie 3 Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin - 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 30 godzin w 2012 roku, 19 godzin w 2013 roku). Zadanie 4 i 5 Zajęcia dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej - 120 godzin - 2 grupy, 2 nauczycieli. (22 godziny w 2011 roku, 60 godzin w 2012 roku, 38 godzin w 2013 roku) Zadanie 6 i 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 160 godzin - 2 grupy, 2 nauczycieli (24 godziny w 2011 roku, 86 godzin w 2012 roku, 50 godzin w 2013 roku) Cześć 2 - Szkoła Podstawowa w nr 2 w Marklowicach Zadanie 8 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 60 godzin, 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 29 godzin w 2012 roku, 20 godzin w 2013 roku). Zadanie 9 Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin, 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 29 godzin w 2012 roku, 20 godzin w 2013 roku). Zadanie 10 Zajęcia socjoteraputyczne - 60 godzin, 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 29 godzin w 2012 roku, 20 godzin w 2013 roku). Zadanie 11 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 60 godzin, 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 29 godzin w 2012 roku, 20 godzin w 2013 roku). Cześć 3 - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Marklowicach Zadanie 12 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu - 64 godziny - 1 grupa, 1 nauczyciel (28 godzin w 2011 roku, 36 godzin w 2012 roku, w 2013 roku brak zajęć). Zadanie 13 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w pisaniu - 64 godziny - 1 grupa, 1 nauczyciel (28 godzin w 2011 roku, 36 godzin w 2012 roku, w 2013 roku brak zajęć). Zadanie 14 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 64 godziny - 1 grupa, 1 nauczyciel (28 godzin w 2011 roku, 36 godzin w 2012 roku, w 2013 roku brak zajęć)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy, w przypadku zmian zasad Projektu wprowadzonych przez Instytucje Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać się odpowiednim doświadczeniem zawodowym w ciągu ostatnich trzech lat oraz co najmniej stopniem awansu zawodowego nauczyciela mianowanego. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia dotyczącego doświadczenia zawodowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać się posiadaniem odpowiedniego wykształcenia: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Dodatkowo w zależności od rodzaju prowadzonych zajęć należy posiadać: 1) uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, 2) uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, 3) uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia dotyczącego posiadania stosownych uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71 pok. 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kompleksowej usługi grupowej superwizji pracy socjalnej
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Stubno
- Przeprowadzenie dwóch warsztatów z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym dla nauczycieli szkół odzieżowych wraz z opracowaniem przykładowego scenariusza lekcji
- REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE ETAP II (Część 1- LOGOPEDA I ; Część 2- LOGOPEDA II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.