eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Marklowice › Usługi edukacyjne w ramach Projektu- Każde dziecko talent ma

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Marklowice: Usługi edukacyjne w ramach Projektu- Każde dziecko talent ma
Numer ogłoszenia: 275330 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Wyzwolenia 71, 44-321 Marklowice, woj. śląskie, tel. 32 455 03 95, faks 32 455 03 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marklowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach Projektu- Każde dziecko talent ma.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wycho­wawczych w ramach Projektu w terminie od dnia podpisania umowy do 30 sierpnia 2013 r. w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Marklowice. 1. Usługi edukacyjne będą realizowane w następujących szkołach i specjalnościach: Cześć 1 - Szkoła Podstawowa nr 1 w Marklowicach Zadanie 1 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu - 60 godzin - 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 30 godzin w 2012 roku, 19 godzin w 2013 roku). Zadanie 2 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w pisaniu - 60 godzin - 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 30 godzin w 2012 roku, 19 godzin w 2013 roku). Zadanie 3 Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin - 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 30 godzin w 2012 roku, 19 godzin w 2013 roku). Zadanie 4 i 5 Zajęcia dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej - 120 godzin - 2 grupy, 2 nauczycieli. (22 godziny w 2011 roku, 60 godzin w 2012 roku, 38 godzin w 2013 roku) Zadanie 6 i 7 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 160 godzin - 2 grupy, 2 nauczycieli (24 godziny w 2011 roku, 86 godzin w 2012 roku, 50 godzin w 2013 roku) Cześć 2 - Szkoła Podstawowa w nr 2 w Marklowicach Zadanie 8 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - 60 godzin, 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 29 godzin w 2012 roku, 20 godzin w 2013 roku). Zadanie 9 Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 60 godzin, 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 29 godzin w 2012 roku, 20 godzin w 2013 roku). Zadanie 10 Zajęcia socjoteraputyczne - 60 godzin, 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 29 godzin w 2012 roku, 20 godzin w 2013 roku). Zadanie 11 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 60 godzin, 1 grupa, 1 nauczyciel (11 godzin w 2011 roku, 29 godzin w 2012 roku, 20 godzin w 2013 roku). Cześć 3 - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Marklowicach Zadanie 12 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu - 64 godziny - 1 grupa, 1 nauczyciel (28 godzin w 2011 roku, 36 godzin w 2012 roku, w 2013 roku brak zajęć). Zadanie 13 Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w pisaniu - 64 godziny - 1 grupa, 1 nauczyciel (28 godzin w 2011 roku, 36 godzin w 2012 roku, w 2013 roku brak zajęć). Zadanie 14 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - 64 godziny - 1 grupa, 1 nauczyciel (28 godzin w 2011 roku, 36 godzin w 2012 roku, w 2013 roku brak zajęć)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy, w przypadku zmian zasad Projektu wprowadzonych przez Instytucje Zarządzającą Programem Operacyjnym Ka­pitał Ludzki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać się odpowiednim doświadczeniem zawodowym w ciągu ostatnich trzech lat oraz co najmniej stopniem awansu zawodowego nauczyciela mianowanego. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia dotyczącego doświadczenia zawodowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać się posiadaniem odpowiedniego wykształcenia: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, 2) kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej. Dodatkowo w zależności od rodzaju prowadzonych zajęć należy posiadać: 1) uprawnienia do prowadzenia zajęć z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, 2) uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej, 3) uprawnienia do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia dotyczącego posiadania stosownych uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marklowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, 44-321 Marklowice, ul. Wyzwolenia 71 pok. 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.