eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówDostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego o łącznej powierzchni ok. 232 m2 dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Mikołów: Dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego o łącznej powierzchni ok. 232 m2 dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie
Numer ogłoszenia: 275450 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3242600, faks 032 3242612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej z nawiewnikami powietrza zewnętrznego o łącznej powierzchni ok. 232 m2 dla zasobów mieszkaniowych Zakładu Gospodarki Lokalowej z siedzibą w Mikołowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy robót stanowić będzie:
a) zakup, dostawa oraz montaż okien PCV o łącznej powierzchni ok. 232 m2. Podana powyżej powierzchnia stolarki okiennej stanowi jedynie wartość szacunkową, a ostateczna wielkość zakresu prac zostanie określona na etapie realizacji umowy.
b) zakup, dostawa oraz montaż nawiewników higrosterowanych - 70szt - podana ilość jest szacunkową, a ostateczna ilość zostanie określona na etapie realizacji umowy.
c) transport okien na miejsce zabudowy
d) demontaż starych okien
e) roboty tynkarskie związane z naprawą ościeży
f) zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia
g) wywóz starych okien i gruzu na wysypisko oraz złożenie ich na wysypisku
h) roboty porządkowe oraz towarzyszące związane z realizacją zadania
i) montaż nie będzie obejmował parapetów
2.Zabudowana stolarka posiadać musi co najmniej następujące cechy:
a) Kolor biały, wykonane z tworzywa PCV.
b) Wkłady okienne dwu szybowe ze szkła nisko emisyjnego wyposażone w ramkę
dystansową o zwiększonej izolacji termicznej. Współczynnik przenikania ciepła dla szyb U= 1,1 W m2 K
c) Stolarka okienna z profili min. 6 komorowych, 6 komorowa budowa zachowana dla ram i skrzydeł.
d) Głębokość profili okien powyżej 70 mm.
e) Profile okien wzmocnione wkładami z stali ocynkowanej o grubości nie mniejszej niż 1,5 mm.
f) Słupki stałe montowane mechanicznie.
g) Współczynnik przenikania ciepła dla okna UW mniejsze lub równe1,3 W(m2K.).
h) Okucia renomowanych firm (jednorodne). Wszystkie skrzydła rozwieralne, w każdym oknie jedno skrzydło uchylno-rozwieralne posiadające mikrowentylację.
i) Okna wyposażone w nawiewnik higrosterowane , dwustrumieniowy z możliwością przymknięcia o przepływie powietrza: 5-35 m3 h ( według wykazu stanowiącego dodatek nr 6)
3.Około 20% zakresu stanowią okna nietypowe.
4.Szczegółowe zestawienie stolarki okiennej, stanowi dodatek nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.Przed przystąpieniem do realizacji robót wykonawca zobowiązany jest dokonać dokładnych pomiarów stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany.
6.Miejsce wykonywania robót budowlanych: Mikołów, budynki administrowane przez Zakład Gospodarki Lokalowej
.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20 - Instalowanie progów 25.23.41.00 - 25.23.41.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
      -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 50.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Jakość - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT na asortyment objęty przedmiotem zamówienia,
b) terminu ustalonego w § 4 w przypadku:
-przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego
-działania siły wyższej (np. niekorzystne warunki atmosferyczne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót
-wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
W tych przypadkach okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.mikolow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego
43-190 Mikołów, ul.Kolejowa 2
pokój 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego
43-190 Mikołów, ul.Kolejowa 2
pokój 202- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.