Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Poznań: Wyroby medyczne stosowane w terapii infuzyjnej
Numer ogłoszenia: 275511 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby medyczne stosowane w terapii infuzyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby medyczne stosowane w terapii infuzyjnej - 2 pakiety asortymentowe Pakiet nr 1 lp Przedmiot zamówienia Ilość 1 PRZEDŁUŻACZE DO POMP INFUZYJNYCH 1.1 bursztynowy 1,5 m 15000 1.2 standardowy 1,5m 15000 1.3 standardowy 0,9m 900 1.4 standardowy 1,2m 1500 2 KRANIKI TRÓJDROŻNE 2.1 Kranik trójdrożny, posiadający trójramienne białe pokrętło, przezroczystą obudowę, prosty tor przepływu w obu kierunkach, optyczny i wyczuwalny indykator pozycji otwarty/zamknięty, z możliwością podawania tłuszczy i chemioterapeutyków, posiadający niezależnie obracającą się nakrętkę Luer-Lock, każde z wejść kranika zabezpieczone fabrycznie zamontowanymi koreczkami, kranik obracający się w zakresie 360 stopni z wyczuwalnym skokiem co 45 stopni. Objętość wypełnienia 0,22ml. lub Kranik trójdrożny , do infuzji , wykonany z poliamidu, materiału odpornego na działanie nawet bardzo agresywnych leków , z pokrętłem w kolorze niebieskim. Wyczuwalna zmiana położenia pokrętła kranika co 45o . Wszystkie ramiona kranika zabezpieczone koreczkami. Drugie ramię kranika musi posiadać łącznik rotacyjny, który po połączeniu z linią infuzyjna musi zapewnić swobodny obrót kranika wokół osi linii infuzyjnej bez możliwości skręcania jej. Produkt pakowany pojedynczo, sterylnie. 11000 2.2 Kranik trójdrożny z przedłużaczem 10cm, posiadający trójramienne białe pokrętło, przezroczystą obudowę, prosty tor przepływu w obu kierunkach, optyczny i wyczuwalny indykator pozycji otwarty/zamknięty, z możliwością podawania tłuszczy i chemioterapeutyków, posiadający niezależnie obracającą się nakrętkę Luer-Lock, każde z wejść kranika zabezpieczone fabrycznie zamontowanymi koreczkami, kranik obracający się w zakresie 360 stopni z wyczuwalnym skokiem co 45 stopni, przedłużacz wykonany z PCV niezawierający DEHP (potwierdzone stosownym oświadczeniem producenta). Objętość wypełnienia 0,8 ml. lub Kranik trójdrożny z przedłużaczem 10cm , do infuzji , wykonany z poliamidu, materiału odpornego na działanie nawet bardzo agresywnych leków , z pokrętłem w kolorze niebieskim. Wyczuwalna zmiana położenia pokrętła kranika co 45o . Wszystkie ramiona kranika zabezpieczone koreczkami. Drugie ramię kranika musi posiadać łącznik rotacyjny, który po połączeniu z linią infuzyjna musi zapewnić swobodny obrót kranika wokół osi linii infuzyjnej bez możliwości skręcania jej. Produkt pakowany pojedynczo, sterylnie. 7000 2.3 Kranik trójdrożny z przedłużaczem 25cm, posiadający trójramienne białe pokrętło, przezroczystą obudowę, prosty tor przepływu w obu kierunkach, optyczny i wyczuwalny indykator pozycji otwarty/zamknięty, z możliwością podawania tłuszczy i chemioterapeutyków, posiadający niezależnie obracającą się nakrętkę Luer-Lock, każde z wejść kranika zabezpieczone fabrycznie zamontowanymi koreczkami, kranik obracający się w zakresie 360 stopni z wyczuwalnym skokiem co 45 stopni, przedłużacz wykonany z PCV niezawierający DEHP (potwierdzone stosownym oświadczeniem producenta). Objętość wypełnienia 1,5ml. Kranik z przedłużaczem ma posiadać dodatkowy port do iniekcji. lub Kranik trójdrożny z przedłużaczem 25cm , do infuzji , wykonany z poliamidu, materiału odpornego na działanie nawet bardzo agresywnych leków , z pokrętłem w kolorze niebieskim. Wyczuwalna zmiana położenia pokrętła kranika co 45o . Wszystkie ramiona kranika zabezpieczone koreczkami. Drugie ramię kranika musi posiadać łącznik rotacyjny, który po połączeniu z linią infuzyjna musi zapewnić swobodny obrót kranika wokół osi linii infuzyjnej bez możliwości skręcania jej. Produkt pakowany pojedynczo, sterylnie. 8000 2.4 Kranik trójdrożny z przedłużaczem 50cm, posiadający trójramienne białe pokrętło, przezroczystą obudowę, prosty tor przepływu w obu kierunkach, optyczny i wyczuwalny indykator pozycji otwarty/zamknięty, z możliwością podawania tłuszczy i chemioterapeutyków, posiadający niezależnie obracającą się nakrętkę Luer-Lock, każde z wejść kranika zabezpieczone fabrycznie zamontowanymi koreczkami, kranik obracający się w zakresie 360 stopni z wyczuwalnym skokiem co 45 stopni, przedłużacz wykonany z PCV niezawierający DEHP (potwierdzone stosownym oświadczeniem producenta). Objętość wypełnienia 2,8ml. lub Kranik trójdrożny z przedłużaczem 50cm , do infuzji , wykonany z poliamidu, materiału odpornego na działanie nawet bardzo agresywnych leków , z pokrętłem w kolorze niebieskim. Wyczuwalna zmiana położenia pokrętła kranika co 45o . Wszystkie ramiona kranika zabezpieczone koreczkami. Drugie ramię kranika musi posiadać łącznik rotacyjny, który po połączeniu z linią infuzyjna musi zapewnić swobodny obrót kranika wokół osi linii infuzyjnej bez możliwości skręcania jej. Produkt pakowany pojedynczo, sterylnie. 3000 3 STRZYKAWKI 3.1 50-60 ml bursztynowe do pomp typu 20.50 Duet Nova, 611Medipan, Duet, P2000 IVAC, SP-12-SPRO, STO521Terufion, Sepascor, 10.20 Kwapisz 11000 3.2 Niskooporowe 20 ml 500 3.3 cewnikowe 50-60 ml 1500 3.4 Żanety 100ml 15000 3.5 Strzykawka 100 ml typu żaneta do płukania przewodu słuchowego z końcówką typu OtoClear 400 3.6 insulinówki 1 ml z igłą 0,40 x 13 (skalowanie 1ml = 40 jm i 100 jm) 10000 3.7 2 ml x 100 szt; luer, dwuczęściowa, możliwość wypełnienia do min. 2,5 ml, skalowanie co 0,1 ml, niezmywalna skala, oznaczenie na opakowaniu jednostkowym o jednorazowym użyciu 2000 3.8 5ml x 100 szt; luer, dwuczęściowa, możliwość wypełnienia do min. 5,6 ml, skalowanie co 0,2 ml, niezmywalna skala, oznaczenie na opakowaniu jednostkowym o jednorazowym użyciu 2500 3.9 10 ml x 100 szt; luer, dwuczęściowa, możliwość wypełnienia do 12 ml, skalowanie co 0,5 ml, niezmywalna skala, oznaczenie na opakowaniu jednostkowym o jednorazowym użyciu 2000 3.10 20 ml x 100 szt; luer, dwuczęściowa, możliwość wypełnienia do min. 24 ml, skalowanie co 1,0 ml, niezmywalna skala, oznaczenie na opakowaniu jednostkowym o jednorazowym użyciu 3000 3.11 30 ml Luer Lock trzyczęściowa 500 3.12 50 -60 ml do pomp infuzyjnych luer-lock typu 20.50 Duet Nova, 611Medipan, Duet, P2000 IVAC, SP-12-SPRO, STO521Terufion, Sepascor, 10.20 Kwapisz 42000 3.13 Strzykawka 5 ml z gumowym tłokiem luer-lock x 100 szt. przedłużona skala do min. 5,6 ml 10 3.14 Strzykawka 10 ml z gumowym tłokiem luer-lock x 100 szt. przedłużona skala do min. 12 ml 35 3.16 Strzykawak 20 ml z gumowym tłokiem luer-lock x 100 szt. przedłużona skala do min. 24 ml 50 3.16 Strzykawka tuberkulinowe 1 ml z igłą x 100 szt. 3 4 IGŁY DO NAKŁUĆ 0 4.1 0,5-0,9 (x100 szt.) 2800 4.2 1,8x40 (x100 szt.) 12 4.3 0,5x40 (x100 szt.) 1300 4.4 1,1 -1,2 (x100 szt.) 5500 4.5 0,4 x 19 (x100 szt.) 55 4.6 2,1 x 40 (x100 szt.) 20 5 Igły bezpieczne ze skrzydełkami do portu naczyniowego, z atraumatycznym szlifem 20 i 22 G, długość od 15 do 25 mm, wolne od lateksu i ftalanów 500 Igła typu motylek 0,5 - 0,9, długość 19 mm 500 Igła 1,2x30 do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków. szlif ołówkowy z otworem bocznym. Opakowanie 100 szt. 200 6 PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA 6.1 płynów infuzyjnych - z komorą odpowietrzającą o długości min. 5,9 cm z filtrem, komora kroplowa wolna od PCV, typu luer, bez igły; dren wolny od DEHP (potwierdzenie dokumentem z przeprowadzonych badań) 200000 6.2 krwi - z komorą odpowietrzającą o długości min. 5,9 cm z filtrem, komora kroplowa wolna od PCV, typu luer, bez łącznika i igły; dren wolny od DEHP (potwierdzenie dokumentem z przeprowadzonych badań) 42000 6.3 plynów infuzyjnych z OCŻ 1000 6 KORECZKI luer-lock, pakowane pojedynczo (1 szt. w opakowaniu jednostkowym), opakowanie umożliwia wyjęcie koreczka bez jego kontaminacji 250000 Pakiet nr 2 lp Przedmiot zamówienia Ilość 1 Przyrząd do pobierania leków z ampułek, długość 10 cm, wbudowany filtr 5 ?m 1000 2 Igła z filtrem do pobierania leków z ampułek 500.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego), zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych 2. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE dla oferowanych wyrobów medycznych. 3. Próbki w minimalnych opakowaniach handlowych - z każdego rozmiaru. 4. Dla oferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego szczegółowe dane zaproponowanego przedmiotu zamówienia, który umożliwi potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego w postaci oryginalnych ulotek informacyjnych/katalogów producenta lub zatwierdzonych przez producenta, lub innych dokumentów wystawionych przez producenta dla wszystkich oferowanych produktów. 5. W przypadku składania oferty wariantowej w pozycji nr 2, Zamawiający wymaga od Wykonawcy szczegółowego opisu elementów przedmiotu zamówienia składających się na ofertę wariantową oraz wykazania, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi oferty wariantowej określonej w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Określona w § 1 cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. 2. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; b. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c. zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; d. zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy, e. zmianę ilości szczegółowego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zwiększenie wartości umowy w zakresie danego pakietu. f. obniżenia ceny netto 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę przedmiot umowy zmodyfikowany bądź udoskonalony, b. wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, c. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, d. wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej). e. w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego f. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa g. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=361_2013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego wejscie O pok 5a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego wejscie C kancelaria ogólna szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert wariantowych w pakiecie nr 1 poz 2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługi rezerwacji, zakupu i dostarczenia biletów lotniczych dla pracowników Sieć Badawcza Łukasiewicz-Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Dostawa drukarki 3D w technologii wolumetrycznej do zastosowań biologicznych
- Sprzątanie pomieszczeń wewnątrz budynków Poznańskiego Centrum Świadczeń
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- "Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu podczas opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych w zakresie zagospodarowania zielenią powierzchni (...)" - część nazwy
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Zakup sterylizatora parowego dla Centrum ATTIS Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa dwugłowicowej strzykawki automatycznej do podawania środków kontrastowych
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziałów Szpitala
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.