eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewWykonanie w 2014 roku cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Tczew: Wykonanie w 2014 roku cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew
Numer ogłoszenia: 275557 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew , ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. (058) 530 51 32, faks (058) 530 51 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w 2014 roku cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I) Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej z betonu asfaltowego BA 0/12,8, 2) dostawa i wbudowanie sześciokątnych płyt betonowych- trylinka (o grubości 12cm), A) trylinka z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie), B) trylinka nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania trylinki, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 3) dostawa i wbudowanie płyt drogowych YOMB (ażurowe, o wymiarach: 1,00 m x0,75 m x 12,5 cm), A) płyty YOMB nowe, B) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt YOMB, C) płyty YOMB z odzysku - materiał Wykonawcy, 4) dostawa i wbudowanie płytek chodnikowych (betonowe, o wymiarach 50x50x7cm), A) płytki chodnikowe z odzysku - (własność Gminy Tczew składowane na placu w Szpęgawie), B) płytki chodnikowe nowe, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płytek chodnikowych, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 5) dostawa i wbudowanie materiału -kostka betonowa typu Polbruk o grubości 8 cm, A) kostka betonowa z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie), B) kostka betonowa nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 6) dostawa i wbudowanie materiału -kostka betonowa typu Polbruk o grubości 6 cm, A) kostka betonowa z odzysku - materiał Wykonawcy, B) kostka betonowa nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 7) równanie dróg gruntowych przy pomocy równiarki i walca wraz z wbudowaniem kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm lub 31,5÷63mm, 8) odtworzenie rowów przydrożnych , 9) ścięcie poboczy dróg, A) pobocza o szerokości 1,0 m B) pobocze o szerokości od 1,0 m do 4,0 10) regulacja włazów studni i krat kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, 11) dostawa i wbudowanie płyt drogowych pełnych (grubość: 15 cm), A) płyty nowe, B) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt, C) płyty z odzysku - materiał Wykonawcy, w celu przeprowadzenia remontów dróg, chodników i rowów przydrożnych stanowiących własność Gminy Tczew na terenie Gminy Tczew w roku 2014. II) Zakres prac obejmuje: dla 1) oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową remontowanej powierzchni, uzupełnienie nawierzchni jezdni mieszanką bitumiczną MMA z ew. uszczelnieniem spękań wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych, przycięcie uszkodzonych krawędzi nawierzchni bitumicznej, rozbiórka uszkodzonej nawierzchni, wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 2) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją odpadów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podbudowy i podsypki, wypełnienie spoin ułożonej nawierzchni piaskiem 0÷1mm, pozycja obejmuje także w zależności od potrzeb wymianę/przełożenie obrzeża lub krawężnika na remontowanym odcinku nawierzchni (obrzeże i krawężnik na ławie betonowej), wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 3) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) na podsypce piaskowej o gr. 12 cm pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją odpadów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podbudowy i podsypki, wypełnienie spoin ułożonej nawierzchni piaskiem 0÷1mm, wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 4) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) nawierzchni z płytek chodnikowych (betonowych 50x50x7cm) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem spoin piaskiem 0÷1mm, pozycja obejmuje także w zależności od potrzeb wymianę/przełożenie obrzeża lub krawężnika na remontowanym odcinku nawierzchni (obrzeże i krawężnik na ławie betonowej), wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 5) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk o grubości 8 cm (kostka szara lub czerwona wg wskazania Zamawiającego) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm wraz z ułożeniem podbudowy betonowej z betonu B 7,5 o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem spoin piaskiem 0÷1mm, pozycja obejmuje także w zależności od potrzeb wymianę/przełożenie obrzeża lub krawężnika na remontowanym odcinku nawierzchni (obrzeże i krawężnik na ławie betonowej), wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 6) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk o grubości 6 cm (kostka szara lub czerwona wg wskazania Zamawiającego) na podsypce cementowo-piaskowej o gr. 3cm wraz z ułożeniem podbudowy betonowej z betonu B 7,5 o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem i wypełnieniem spoin piaskiem 0÷1mm, pozycja obejmuje także w zależności od potrzeb wymianę/przełożenie obrzeża lub krawężnika na remontowanym odcinku nawierzchni (obrzeże i krawężnik na ławie betonowej), wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, dla 7) równanie dróg gruntowych przy pomocy równiarki i walca (walec dynamiczny samojezdny - min 3,5 tony) wraz z wbudowaniem kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm lub 31,5÷63mm, zakres prac obejmuje także takie profilowanie nawierzchni aby zapewnić swobodny odpływ wód deszczowych na pobocze drogi lub do przydrożnego rowu, pozycja może dotyczyć także samej dostawy i wbudowania kruszywa (z wyłączeniem użycia równiarki) w taki wypadku zakres obejmuje: wyrównanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, rozplantowanie i zawałowanie kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm lub 31,5÷63mm, walec dynamiczny samojezdny - min. 3,5 tony, wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych, dla 8) odtworzenie rowów przydrożnych - rowy o głębokości ok. 60 cm., nachylenie skarp powinno wynosić od 1:1,5 do 1:1, przekrój poprzeczny rowu - trapez o podstawie (dno) szerokości 50 cm - 60 cm, spadek 0,2 % - 0,5 % (może się zmienić w zależności od ukształtowania terenu), zakres obejmuje także wywóz i utylizację urobku, dla 9) ścięcie poboczy dróg na szerokości ~ 1,0 m (+/- 10%), dopasowanie niwelety i spadków do sytuacji rzeczywistej w terenie, a w szczególności do niwelety drogi, wywóz i utylizacja urobku, wygrabienie terenu związanego z realizowanymi pracami. Zamawiający nie precyzuje wysokości zawyżonego pobocza - wysokości są zróżnicowane w zależności od odcinka drogi, ponadto: dla A) pobocza należy ukształtować w taki sposób, aby umożliwić odpływ wody (na całej długości) poza pas drogowy (np. do rowu), dopasowując niweletę i spadki do sytuacji rzeczywistej w terenie, a w szczególności do niwelety drogi, dla B) należy miejscowo umożliwić odpływ nadmiaru wody, poprzez wykonanie przekopów pozostałej części zawyżonego (pozostałego) pobocza, dla 10) bieżąca regulacja włazów, studni i krat kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, regulacja wpustu włazów, wpustów, krat na betonie B-20, wraz z wykuciem, wywiezieniem i utylizacją odpadów, pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem nawierzchni drogi, dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, dostosowanie wysokości włazów/studni/krat do wysokości istniejącej nawierzchni drogi, zapewnienie spadków w okolicy krat kanalizacji deszczowych w celu odpływu wody. dla 11) wbudowanie materiału (wymiana/przełożenie) na podsypce piaskowej o gr. 12 cm pozycja obejmuje wszelkie koszty związane z pracami pomiarowymi i robotami przygotowawczymi, rozebraniem drogi wraz z istniejącą podbudową, wywiezieniem materiałów, utylizacją odpadów lub złożeniem materiałów (lub ich części) w miejsce wskazane przez Inwestora (w przypadku, jeśli materiał rozbiórkowy nadaje się do powtórnego wbudowania), dostarczeniem nowych materiałów na miejsce wbudowania, wykonaniem koryta, wykonaniem podbudowy i podsypki, wypełnienie spoin ułożonej nawierzchni piaskiem 0÷1mm, wywóz i utylizacja odpadów z rozbiórki, III) Ustalenia dodatkowe 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego - niemożliwe jest wskazanie konkretnych ilości. Wielkość, sposób i miejsce realizacji prac remontowych będzie określał każdorazowo Zamawiający - pisemnie wg. potrzeb. Przybliżony harmonogram zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. Wykonawca będzie wykonywał prace remontowe sukcesywnie, (dostawy kruszywa samochodami samowyładowczymi - wyładunek z tyłu pojazdu) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, na terenie gminy Tczew (bezpośrednio na remontowaną drogę). W przypadku nie doprecyzowania terminu w harmonogramie Wykonawca w terminie do 5 dni od momentu otrzymania informacji o konieczności przeprowadzenia remontu będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac naprawczych, prace remontowe nie mogę trwać dłużej niż 1 dzień na każde 100 ton dostarczanego materiału lub 1 dzień na 100 m2, 100 mb, 1 szt. (chyba, że harmonogram będzie precyzował to inaczej). 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo dla ich użytkowników. 3) W przypadku gdy wykonywanie prac budowlanych wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). 4) Cena ofertowa za jedną tonę materiału, m2, m3, mb, szt. lub godzinę pracy musi obejmować kompleksowo koszty wykonania remontu (zgodnie z zakresem opisanym w niniejszym rozdziale). 5) Zamawiający powoła na własny koszt Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru uprawniony będzie do odbioru wszystkich prac wykonanych przez Wykonawcę, sprawdzenia ilości, jakości dostarczonego materiału oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru (m. in. certyfikatów i deklaracji zgodności itp.). 6) Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie cząstkowych protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru, Sołtysa i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Tczew. Rozliczanie następować będzie zbiorczo nie częściej niż raz w tygodniu na podstawie całościowego (zbiorczego) protokołu odbioru. 7) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu ilości wykonanych prac a także do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (przed rozpoczęciem prac i po wykonaniu prac), które to stanowić będą załącznik do każdego z cząstkowych protokołów odbiorów (wydruk lub płyta CD). 8) O przydatności do wbudowania, w ramach realizowanych prac, materiału rozbiórkowego (stanowiącego własność Wykonawcy) decydować będzie Inspektor Nadzoru/Zamawiający. 9) Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i w trakcie wykonywania usług. 10) Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. UWAGA: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę jednostkową dla wyodrębnionych w druku oferty technologiach. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: 1) Część I - dostawa i wbudowanie mieszanki mineralno-asfaltowej z betonu asfaltowego BA 0/12,8, 2) Część II - dostawa i wbudowanie sześciokątnych płyt betonowych- trylinka (o grubości 12cm), A) trylinka z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie), B) trylinka nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania trylinki, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 3) Część III - dostawa i wbudowanie płyt drogowych YOMB (ażurowe, o wymiarach: 1,00 m x0,75 m x 12,5 cm), A) płyty YOMB nowe, B) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt YOMB, C) płyty YOMB z odzysku - materiał Wykonawcy, 4) Część IV - dostawa i wbudowanie płytek chodnikowych (betonowe, o wymiarach 50x50x7cm), A) płytki chodnikowe z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie), B) płytki chodnikowe nowe, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płytek chodnikowych, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 5) Część V - dostawa i wbudowanie materiału -kostka betonowa typu Polbruk o grubości 8 cm, A) kostka betonowa z odzysku - (własność Gminy Tczew składowana na placu w Szpęgawie), B) kostka betonowa nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 6) Część VI - dostawa i wbudowanie materiału -kostka betonowa typu Polbruk o grubości 6 cm, A) kostka betonowa z odzysku - materiał Wykonawcy, B) kostka betonowa nowa, C) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania kostki betonowej, D) przełożenie krawężnika bez konieczności dostarczania krawężnika, E) ułożenie krawężnika - krawężnik nowy, F) przełożenie obrzeża bez konieczności dostarczenia obrzeża, G) ułożenie obrzeża - obrzeże nowe, 7) Część VII - równanie dróg gruntowych A) równiarka B) walec C) kruszywo łamane (stabilizowane mechanicznie) o frakcji 0 ÷ 31,5mm D) kruszywo łamane (stabilizowane mechanicznie) o frakcji 31,5 ÷ 63mm 8) Części VIII - odtworzenie rowów przydrożnych. 9) Część IX - ścinanie pobocza A) pobocza o szerokości 1,0 m B) pobocza o szerokości od 1,0 m do 4,0 m 10) Część X - regulacja włazów studni i krat kanalizacji deszczowej lub sanitarnej 11) Część XI - dostawa i wbudowanie płyt drogowych pełnych (grubość: 15 cm), A) płyty nowe, B) przełożenie nawierzchni bez konieczności dostarczania płyt, C) płyty z odzysku - materiał Wykonawcy, W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości dla mieszkańców. Wykonawca zapewnia materiały, osoby i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające m. in. aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport i załadunek materiałów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca w trakcie wykonywania prac ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca na własny koszt zapewnia postój maszyn i składowanie materiałów. Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: 1. Część I- 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Część II - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 3. Część III - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 4. Część IV - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 5. Część V - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 6. Część VI - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 7. Części VII - 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 8. Część VIII - 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 9. Część IX - 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 10. Część X - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 11. Część XI - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w okresie trwania Umowy. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość ubezpieczenia OC stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Obowiązującym wynagrodzeniem jest iloczyn faktycznie wykonanych prac i zaoferowanej ceny jednostkowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. Oferta w okresie związania ofertą musi być zabezpieczona w wadium w wysokości: 1. Część I- 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych 00/100), 2. Część II - 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych 00/100), 3. Część III - 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) 4. Część IV - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100), 5. Część V - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100), 6. Część VI - 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100), 7. Części VII - 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 8. Część VIII - 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 9. Część IX - 900,00 zł. (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 10. Część X - 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100), 11. Część XI - 150,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość wadium stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę (np. dla Wykonawcy składającego ofertę na części nr I i X wadium wynosi - 750,00 zł.). 1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Gminy w Tczewie (Bank Spółdzielczy w Tczewie nr rachunku 02 8345 0006 0000 0390 2000 0004) 2. Zamawiający zatrzymuje wadium: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Gminy w Tczewie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w ust.1 niniejszej SIWZ). Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą (pożądane jest, aby oryginał był umieszczony w osobnej kopercie). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, za zgodą Wykonawcy zaliczone jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie nie wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej: 1. Część I- 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 2. Część II - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 3. Część III - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 4. Część IV - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 5. Część V - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 6. Część VI - 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 7. Części VII - 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), 8. Część VIII - 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), 9. Część IX - 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), 10. Część X - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 11. Część XI - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku złożenia oferty na kilka części wymagane jest aby wysokość ubezpieczenia OC stanowiła sumę wartości dla części dla których Wykonawca składa ofertę. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Stosownie do treści § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) Rozdz. 6 ust. 2 pkt b SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 1. Stosownie do treści § 4 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. 6 ust. 2 pkt b SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w niniejszej SIWZ (rozdział 5 i 6), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 3. Dokumenty i oświadczenia opisane w niniejszej SIWZ winny być podpisane przez osoby uprawnione. Pełnomocnictwo, tj. dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy powinno być dołączone do oferty, o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów, np. z odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonych do oferty oraz powinno odpowiadać w zakresie formy przepisom Kodeksu Cywilnego (oryginał lub uwierzytelniony odpis). 4. W przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi zaleca się załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: a) konieczności zlecenia prac dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami Ustawy; b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; 2. w stosunku do osób: a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; b) zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 3. inne: a) w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT; b) zmiana harmonogramu (rzeczowo- terminowo - finansowego) w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub jego opóźnienia lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: -nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego; -wstrzymanie robót przez Zamawiającego; -wykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw bez realizacji których Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu umowy, z przekroczeniem terminów wskazanych dla wykonania tych robót lub dostaw w Warunkach Szczególnych umowy. c) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty inwestycji albo skróci czas realizacji); d) zmiany nazwy zadania; III Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1). zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi c) niewypały i niewybuchy; d) wykopaliska archeologiczne; e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); f) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany itp.) 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego; b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji; 3) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej 4) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: a) brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych b) protesty mieszkańców c) przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu, d) przerwy (urlopy) w produkcji materiałów opisanych w dokumentacji, 5 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, mimo iż opóźnienie w jej wykonaniu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca (W takim przypadku wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może zostać obniżona o kwotę nie większą niż równowartość połowy kar umownych, które Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie, lecz niższą niż kwota tych kar), jeżeli: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 10 przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości ukończenia jej wykonywania w tym terminie; b) Wykonawca zaproponuje nowy termin zakończenia wykonywania umowy; c) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym przez przedłużenie okresu gwarancji. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1) - 4) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1 zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; g) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa 3. Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. 4. Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. e) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. IV. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. V. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; d) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Tczew ul. Lecha 12, 83-110 Tczew pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - pokój nr 5 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.