eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKontynuacja renowacji części korytarza, wymiany stolarki okiennej w budynku głównym i remont fragmentu uszkodzonej instalacji kanalizacyjnej w V Liceum Ogólnokształcącym im. Augusta Witkowskiego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Kraków: Kontynuacja renowacji części korytarza, wymiany stolarki okiennej w budynku głównym i remont fragmentu uszkodzonej instalacji kanalizacyjnej w V Liceum Ogólnokształcącym im. Augusta Witkowskiego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12.
Numer ogłoszenia: 275629 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: V Liceum Ogólnokształcące im. Augusta Witkowskiego w Krakowie , ul. Studencka 12, 31-116 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223172, 4229231, fax. 012 4223172 w.10, 4229231 w 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.v-lo.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja renowacji części korytarza, wymiany stolarki okiennej w budynku głównym i remont fragmentu uszkodzonej instalacji kanalizacyjnej w V Liceum Ogólnokształcącym im. Augusta Witkowskiego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontynuacja renowacji części korytarza, wymiany stolarki okiennej w budynku głównym i remont fragmentu uszkodzonej instalacji kanalizacyjnej w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Witkowskiego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 3500,00 złotych (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach o których mowa w art. 45 ust. 6 p. 5) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2007r nr 223 poz. 1655). Wadium należy wpłacić przelewem na konto V L.O nr 80124047221111000048591940. Na przelewie należy napisać, że wpłata dotyczy wadium w przetargu nieograniczonym.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania naszego zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania powyższych warunków: 1) przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie 2) wykonawca udokumentuje: - swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, że wykonał siłami własnymi co najmniej 2 zamówienia w zakresie robót ogólnoremontowych w obiektach zabytkowych w okresie ostatnich 5 lat o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 200.000,00 zł - że dysponuje osobami podmiotami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia - że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności że : kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej dwuletnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych badań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. Nr 5 z 2001r. poz. 43) 3) Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. V c. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera punkt VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2) ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez spółki cywilne, dodatkowo obowiązuje załączenie umowy spółki b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUZ potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert d) aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: a) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w pkt Vb niniejszej specyfikacji w układzie tabelarycznym wg załączonego wzoru (zał. nr 6) Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik do nr 9 do niniejszej specyfikacji). W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robót, należy podać również wartość tych robót wyliczoną wg kosztorysu ofertowego z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego c) Kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, d) Kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego w którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasookres zatrudnienia na tym stanowisku, obiekcie. Zaświadczenia firm powinny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych, e) Zaświadczenie - dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w pkt VI - wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust.1, 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie V b ust. 3 oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI ust. 1 nin. SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=199 (zakładka:ogłoszenia/przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-116 Kraków ul. Studencka 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:50, miejsce: V Liceum Ogólnokształcące im. Augusta Witkowskiego, 31-116 Kraków ul. Studencka 12. Sekretariat pokój nr 8 na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do oferty winny być załączone również: a) kosztorys ofertowy b) pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Warunki dodatkowe, które winien spełniać wykonawca: - wykona zamówienie w terminie wymaganym niniejszą specyfikacją, - Udzieli rękojmi na wykonane prace na okres minimum 60 miesięcy liczonych od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, - wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji - ewentualne zastrzeżenia i zapytania do niniejszej specyfikacji złoży w siedzibie zamawiającego, nie później niż do 6 dni przed terminem składania ofert, - w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 7) i wniesie zabezpieczenie należytego wykonania w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki i sposoby wnoszenia zabezpieczenie i jego zwrotu określa wzór umowy załączonej do nin. SIWZ. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie innej niż pieniężna, okres objęty zabezpieczeniem winien być dłuższy o 30 dni w stosunku do terminu zakończenia robót określonego w Specyfikacji. - w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych wykonawca wyliczy wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.