Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-27
Lublin: Dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 27565 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. 2.Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach od nr 1.1 do 1.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0, 24.91.12.00-5, 24.95.91.00-2, 44.92.11.00-3, 19.52.00.00-7, 39.22.40.00-8, 24.20.00.00-6, 39.29.25.00-0, 14.71.10.00-8, 24.31.18.00-5, 33.68.30.00-1, 24.31.31.10-5, 19.52.11.00-5, 14.72.10.00-1, 24.91.00.00-6, 22.60.00.00-6, 15.62.00.00-0, 30.19.21.25-3, 19.51.00.00-4, 44.83.22.00-3, 39.29.90.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:1.oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia 2.w przypadku pakietu 1, 2 i 3 wykaże się wykonaną dostawą porównywalną pod względem przedmiotu i wartości do zadania Zamawiającego, tj. dostawą materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem dostawy porównywalnej wynikającej z nie więcej niż 3 zawartych umów (zrealizowanych) - dla Pakietu nr 1 na dostawę proszków daktyloskopijnych o wartości co najmniej 13 000,00 zł brutto, dla pakietu nr 2 na dostawę folii daktyloskopijnych o wartości co najmniej 37 000,00 zł brutto, dla pakietu nr 3 na dostawę materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych (z wyłączeniem proszków daktyloskopijnych i folii daktyloskopijnych) o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przydatku pakietu 4 Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia. Uwaga Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są:-poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca:1)oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia 2) w przypadku pakietu 1, 2 i 3 wykaże się wykonaną dostawą porównywalną pod względem przedmiotu i wartości do zadania Zamawiającego, tj. dostawą materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem dostawy porównywalnej wynikającej z nie więcej niż 3 zawartych umów (zrealizowanych) - dla Pakietu nr 1 na dostawę proszków daktyloskopijnych o wartości co najmniej 13 000,00 zł brutto, dla pakietu nr 2 na dostawę folii daktyloskopijnych o wartości co najmniej 37 000,00 zł brutto, dla pakietu nr 3 na dostawę materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych (z wyłączeniem proszków daktyloskopijnych i folii daktyloskopijnych) o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przydatku pakietu 4 Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego określone w zał. od nr 1.1. do 1.4 SIWZ, Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą do wszystkich pozycji z wybranego pakietu, sporządzone w języku polskim/przetłumaczone na język polski opcjonalnie: oferty katalogowe, zdjęcia katalogowe wraz z opisem asortymentu lub inne materiały, na podstawie których Zamawiający będzie mógł jednoznacznie określić, czy zaoferowany asortyment (wpisany w kolumnie nr 5 Producent, Typ/model) spełnia wszystkie parametry określone przez Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Druk Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ oraz wybrane załączniki od nr 1.1 do 1.4 do SIWZ (w zależności od wybranego/ych pakietu/ów). 2.W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Podmiot, który zobowiąże się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności:a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokument dotyczący tych podmiotów w zakresie wymaganym dla wykonawcy i opisanym w pkt 3 litera a tj: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3. 3. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ. 4.Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum - składa dokument wymieniony w pkt.:2 a w zakresie, w którym spełnia warunek, 3 a i 3 b oraz w pkt 4, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas realizacji dostawy cząstkowej (minimum-14 dni, maksimum-30 dni) - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca zobowiązuje się do stosowania cen ustalonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualna zmiana cen może nastąpić tylko na warunkach określonych we wzorach umów w § 2 ust. 2.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, Zespół Zamówień Publicznych, pokój nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przez czas realizacji dostawy cząstkowej, Zamawiający rozumie dostawę towaru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w punkcie I.5 w godzinach od 7.30 do 15.30 w dni robocze wraz z fakturą. Termin realizacji dostawy nie może być krótszy niż 14 dni roboczych i nie dłuższy niż 30 dni robocze od dnia otrzymania od Zamawiającego zapotrzebowania faxem. Przy czym Zamawiający w przypadku: - wskazania przez Wykonawcę czasu realizacji dostawy cząstkowej poniżej 14 dni - do obliczenia punktów w tym kryterium przyjmie 14 dni - wskazania przez Wykonawcę czasu realizacji dostawy cząstkowej powyżej 30 dni - ofertę uzna za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. 2.Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.20.00.00-6, 14.71.10.00-8, 14.72.10.00-1, 24.31.18.00-5, 24.31.31.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas realizacji dostawy cząstkowej (minimum-14 dni, maksimum-30 dni) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. 2.Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas realizacji dostawy cząstkowej (minimum-14 dni, maksimum-30 dni) - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. 2.Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.92.11.00-3, 19.52.00.00-7, 39.22.40.00-8, 39.29.25.00-0, 33.68.30.00-1, 24.91.00.00-6, 22.60.00.00-6, 30.19.21.25-3, 44.83.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas realizacji dostawy cząstkowej (minimum-14 dni, maksimum-30 dni) - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i odczynników do ujawniania, utrwalania i badania śladów kryminalistycznych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. 2.Zakres zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1.4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.71.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas realizacji dostawy cząstkowej (minimum-14 dni, maksimum-30 dni) - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów" do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna.
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- "Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych"
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEŃ W JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- SUKCESYWNA DOSTAWA (DOSTAWY CZĘŚCIOWE) WORKÓW Z LDPE DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH
więcej: Żelazo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.