Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-17
Łask: Zakup i dostawa narzędzi ręcznych
Numer ogłoszenia: 27565 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa narzędzi ręcznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ręcznych. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 3 części. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: Część I-II 4.1. dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, zapewniać właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne określone przez producenta, dostarczony do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać dokumentację eksploatacyjno - techniczną w języku polskim; 4.2. dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie; 4.3. realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 10 do 30 dni roboczych; 4.4. Wykonawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy; 4.5. serwis w okresie gwarancji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli serwis i inne czynności z tym związane będą możliwe tylko u Wykonawcy lub w miejscu przez niego wskazanym, Wykonawca zobowiązuje się odebrać na własny koszt sprzęt niezwłocznie, nie później jednak niż 5 dni od dnia zgłoszenia miesięcy; 4.6. gwarancja sprzętu zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego miesięcy; 4.7. w okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Po wymianie sprzętu Wykonawca udziela na ten wymieniony sprzęt nowej 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu. Część III 4.8. dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.); 4.9. dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie; 4.10. wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, maksymalny - 24 miesiące licząc od dnia dostarczenia przedmiotu umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i odpowiedzialność do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1158.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2, 44.51.00.00-0, 44.56.12.92-0, 44.51.15.00-0, 44.54.20.00-8, 44.51.27.00-9, 44.51.29.40-3, 44.51.41.00-7, 44.51.22.00-4, 44.51.28.00-0, 44.51.15.10-3, 44.51.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 460,00 PLN dla całości zamówienia lub: część I - 750,00 PLN; część II - 400,00 PLN; część III - 310,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium, nr sprawy 24/PN/2016. Nr NIP ......(podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 30.03.2016 r. do godz. 11.00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - czas (termin) dostawy/okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp (Dz. U. 2015. 2164) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 2. zmiana wielkości dostaw wynikająca z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3. zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 4. zmian numeru konta, adresu firmy; 5. zmiana osób funkcyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1158 Gucin 58A, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), bud. nr 222 p. 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalistyczne narzędzia ręczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, zapewniać właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne określone przez producenta, dostarczony do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać dokumentację eksploatacyjno - techniczną w języku polskim; 2.2. dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie; 2.3. realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 10 do 30 dni roboczych; 2.4. Wykonawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy; 2.5. serwis w okresie gwarancji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli serwis i inne czynności z tym związane będą możliwe tylko u Wykonawcy lub w miejscu przez niego wskazanym, Wykonawca zobowiązuje się odebrać na własny koszt sprzęt niezwłocznie, nie później jednak niż 5 dni od dnia zgłoszenia miesięcy; 2.6. gwarancja sprzętu zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego miesięcy; 2.7. w okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Po wymianie sprzętu Wykonawca udziela na ten wymieniony sprzęt nowej 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. czas (termin) dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobne narzędzia ręczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, zapewniać właściwości i parametry techniczno-eksploatacyjne określone przez producenta, dostarczony do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, posiadać dokumentację eksploatacyjno - techniczną w języku polskim; 2.2. dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie; 2.3. realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 10 do 30 dni roboczych; 2.4. Wykonawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy; 2.5. serwis w okresie gwarancji w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli serwis i inne czynności z tym związane będą możliwe tylko u Wykonawcy lub w miejscu przez niego wskazanym, Wykonawca zobowiązuje się odebrać na własny koszt sprzęt niezwłocznie, nie później jednak niż 5 dni od dnia zgłoszenia miesięcy; 2.6. gwarancja sprzętu zostanie przedłużona po każdej naprawie gwarancyjnej o czas naprawy liczony od dnia zdemontowania sprzętu i przyjęcia do naprawy przez Wykonawcę do dnia dostarczenia przez Wykonawcę naprawionego sprzętu i sprawdzenia poprawności działania przez Zamawiającego miesięcy; 2.7. w okresie gwarancji po trzykrotnym, nieskutecznym usunięciu usterki Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad. Po wymianie sprzętu Wykonawca udziela na ten wymieniony sprzęt nowej 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostarczenia wymienionego sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2, 44.51.00.00-0, 44.56.12.92-0, 44.51.15.00-0, 44.54.20.00-8, 44.51.27.00-9, 44.51.29.40-3, 44.51.41.00-7, 44.51.22.00-4, 44.51.28.00-0, 44.51.15.10-3, 44.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. czas (termin) dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia ręczne (samochodowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.); 3. dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie; 4. wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, maksymalny - 24 miesiące licząc od dnia dostarczenia przedmiotu umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.05.2016.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Prymasa Jana Łaskiego w Łasku
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku.
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla pracowni Technik pojazdów samochodowych w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Dostawa urządzeń do wykonania stanowiska laboratoryjnego do badania układów elektroenergetycznych statków powietrznych i naziemnej infrastruktury obsługi technicznej
- "Zakup i dostawa wyposażenia pracowni weterynarii do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kowalu".
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w projekcie nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe"
więcej: Narzędzia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.