eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościerzynaBudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wielki Klincz, Skorzewo i Nowy Klincz, gm. Kościerzyna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Kościerzyna: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wielki Klincz, Skorzewo i Nowy Klincz, gm. Kościerzyna
Numer ogłoszenia: 275660 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wielki Klincz, Skorzewo i Nowy Klincz, gm. Kościerzyna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wielki Klincz, Skorzewo i Nowy Klincz, gm. Kościerzyna . Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wielki Klincz ul. Słoneczna - Budowa sieci wodociągowej. Podstawowe parametry techniczne sieci wodociągowej: Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD90, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo Długość sieci wodociągowej DN 90: 791 m Ilość hydrantów nadziemnych p-poż z zasuwą DN 80: 6 kpl. Uwaga: tylko sieć wodociągowa. 2. Wielki Klincz ul. Rzemieslnicza - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami. Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej: Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo Długość sieci wodociągowej DN 110: 1601 m Ilość hydrantów nadziemnych p-poż z zasuwą DN 80: 10 kpl. Parametry techniczne projektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: kanały wykonane z rur kanalizacyjnych DN 200 mm z litego PVC /wg PN-EN1401:1999/ SDR 34 SN8 /klasa S 8 kN/m2/ łączone na uszczelkę gumową 2216 mb. kanały wykonane z rur kanalizacyjnych DN 160 mm z litego PVC /wg PN-EN1401:1999/ SDR 34 SN8 /klasa S 8 kN/m2/ łączone na uszczelkę gumową 600 mb. studnie kanalizacyjne betonowe z elementów prefabrykowanych DN 1200 mm - 58 szt. studzienka kanalizacyjna z tworzywa sztucznego DN 425 mm - 9 szt. Parametry techniczne projektowanej kanalizacji sanitarnej tłocznej: - rury kanalizacyjne w sztangach PE 100, SDR 26, PN 6, zgrzewane doczołowo o średnicy DN 90x3,5mm i długości L=14,7m. - studnia włączeniowa DN1200mm - 1 szt. - studnia rozpręSna DN1200mm - 1 szt. Pompownia wykonana w formie prefabrykowanej wyposażoną w dwie pompy zatapialne do ścieków sanitarnych w tym jedna stanowi całkowitą rezerwę dla drugiej pompy. Obliczona ilość dopływających do pompowni Qśr dobowe : 172 M x 0,09 m3/dobę = 15,48 m3/dobę Qmax dobowe = Qdśr x Nd = 15,48m3/d x 2 =30,96 m3/d Qmax godzinowe = (Qdmax : 16 h) x Nh = (30,96 m3/d : 16) x 3 = 5,80 m3/h = 1,61 dm3/s 3. Nowy Klincz - Budowa sieci wodociągowej. Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej: Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD 100, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo, - rury wodociągowe PEHD 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo, Zestawienie długości rur: PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN90 x 5,4 mm L = 667,8 m PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN110 x 6,6 mm L = 323,8 m Zestawienie ilości armatury: Ilość hydrantów nadziemnych technologicznych z zasuw_ DN 80: 5 kpl. 4. Skorzewo - Budowa sieci wodociągowej. Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej: PEHD 100, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości łącznej L=728,3m, Hydranty nadziemne technologiczne z zasuw DN80 - 5 szt. Uwaga: tylko sieć wodociągowa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości Część 1 - 2000 zł. Część 2 - 12500 zł. Część 3 - 3000 zł. Część 4 - 2000 zł. 2.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 03.09.2014 r. do godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegającą na budowie sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto; Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, Wzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia załączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody, o których mowa wyżej, jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do potwierdzenia wykazania spełniania przez Wykonawcę zastrzeżonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 3) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; 4) zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8) zmiana zestawienia rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, zmiany terminu lub zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów realizacji przedmiotu zamówienia; 9) ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 10) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 11) wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze Stron i po zaakceptowaniu przez drugą Stronę 12) zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 13) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 14) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia; 15) wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 16) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 17.2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę. 4. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koscierzyna.pl//ZKGK-zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna Sekretariat pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna Sekretariat pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wielki Klincz ul. Słoneczna - Budowa sieci wodociągowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne sieci wodociągowej: Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD90, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo Długość sieci wodociągowej DN 90: 791 m Ilość hydrantów nadziemnych p-poż z zasuwą DN 80: 6 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wielki Klincz ul. Rzemieslnicza - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej: Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo Długość sieci wodociągowej DN 110: 1601 m Ilość hydrantów nadziemnych p-poż z zasuwą DN 80: 10 kpl. Parametry techniczne projektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej: kanały wykonane z rur kanalizacyjnych DN 200 mm z litego PVC /wg PN-EN1401:1999/ SDR 34 SN8 /klasa S 8 kN/m2/ łączone na uszczelkę gumową 2216 mb. kanały wykonane z rur kanalizacyjnych DN 160 mm z litego PVC /wg PN-EN1401:1999/ SDR 34 SN8 /klasa S 8 kN/m2/ łączone na uszczelkę gumową 600 mb. studnie kanalizacyjne betonowe z elementów prefabrykowanych DN 1200 mm - 58 szt. studzienka kanalizacyjna z tworzywa sztucznego DN 425 mm - 9 szt. Parametry techniczne projektowanej kanalizacji sanitarnej tłocznej: - rury kanalizacyjne w sztangach PE 100, SDR 26, PN 6, zgrzewane doczołowo o średnicy DN 90x3,5mm i długości L=14,7m. - studnia wyłączeniowa DN1200mm - 1 szt. - studnia rozprężna DN1200mm - 1 szt. Pompownia wykonana w formie prefabrykowanej wyposażoną w dwie pompy zatapialne do ścieków sanitarnych w tym jedna stanowi całkowitą rezerwę dla drugiej pompy. Obliczona ilość dopływających do pompowni Qśr dobowe : 172 M x 0,09 m3/dobę = 15,48 m3/dobę Qmax dobowe = Qdśr x Nd = 15,48m3/d x 2 =30,96 m3/d Qmax godzinowe = (Qdmax : 16 h) x Nh = (30,96 m3/d : 16) x 3 = 5,80 m3/h = 1,61 dm3/s.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nowy Klincz - Budowa sieci wodociągowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej: Materiał do budowy sieci wodociągowej: - rury wodociągowe PEHD 100, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo, - rury wodociągowe PEHD 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo, Zestawienie długości rur: PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN90 x 5,4 mm L = 667,8 m PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN110 x 6,6 mm L = 323,8 m rura stalowa osłonowa DN 159x5,6 mm L = 4,0 m Zestawienie ilości armatury: Ilość hydrantów nadziemnych technologicznych z zasuw_ DN 80: 5 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Skorzewo - Budowa sieci wodociągowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej: PEHD 100, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości łącznej L=728,3m, Hydranty nadziemne technologiczne z zasuw DN80 - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.