Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Kielce: Świadczenie usług dostępu do różnorodnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Izby Skarbowej w Kielcach oraz członków ich rodzin na terenie województwa świętokrzyskiego
Numer ogłoszenia: 275846 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Kielcach , ul. Witosa 78B, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 34 05 102, faks 0-41 34 458 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kielce.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dostępu do różnorodnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Izby Skarbowej w Kielcach oraz członków ich rodzin na terenie województwa świętokrzyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do różnorodnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Izby Skarbowej w Kielcach oraz członków ich rodzin, którzy w dalszej części zwani będą użytkownikami. 2. Środki na sfinansowanie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania pochodzą z wpłat własnych użytkowników oraz ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, który refunduje koszty uczestnictwa w wysokości 40%, 50% i 60% miesięcznej opłaty dla każdego użytkownika. Wysokość refundacji z ZFŚS może ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia w wyniku zmian w Regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zamawiającego. 3. Zakres świadczonych usług musi obejmować co najmniej: zajęcia fitness, aqua aerobic, basen, sauna, siłownia, grota solna, joga, szkoła tańca, ścianka wspinaczkowa. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do wyznaczonych obiektów sportowo - rekreacyjnych na terenie całego kraju, w tym minimalnie do 50 obiektów położonych na terenie województwa świętokrzyskiego. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca obowiązkowo umożliwił użytkownikom dostęp do obiektów sportowo - rekreacyjnych w następujących miejscowościach woj. świętokrzyskiego: Kielce, Busko-Zdrój, Jędrzejów, Ostrowiec Świętokrzyski, Kazimierza Wielka, Końskie, Pińczów, Sandomierz, Skarżysko Kamienna, Starachowice, Staszów. Zamawiający dopuszcza dostępność obiektów w obrębie 20 km od ww. miejscowości. 6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania wymaganej przez Zamawiającego liczby oraz lokalizacji obiektów przez cały okres trwania umowy. Aktualny wykaz obiektów wraz z opisem dostępnych usług oraz wszelkimi informacjami dotyczącymi czasu i form korzystania będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy. 7. Minimalny, dostępny zakres usług w każdej z miejscowości wskazanych w pkt 5 (lub w obrębie 20 km od wskazanej lokalizacji) musi obejmować co najmniej zajęcia fitness, basen i siłownię, z tym zastrzeżeniem, że na terenie Kielc minimalny zakres dostępnych usług musi obejmować dodatkowo jeszcze co najmniej: aqua aerobic, saunę, grotę solną, jogę, szkołę tańca, ściankę wspinaczkową. 8. Przez obiekt sportowo - rekreacyjny Zamawiający rozumie samodzielny, zwarty zespół urządzeń terenowych lub budynków, których całość lub część przeznaczona jest do celów sportowo - rekreacyjnych. który udostępnia co najmniej jedną usługę sportowo - rekreacyjną z zakresu wskazanego w pkt 3. Różnorodne zajęcia sportowo - rekreacyjne oferowane w jednym obiekcie, pod jednym adresem administracyjnym przez ten sam podmiot traktować należy jako jeden obiekt. 9. Wykonawca zapewni dostęp do obiektów sportowo - rekreacyjnych przez 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia obiektu, przy czym czas trwania jednych zajęć nie może być krótszy niż 45 minut, z wyjątkiem zajęć gdzie limit czasowy został ustalony ze względów bezpieczeństwa zdrowia i życia użytkownika. 10. Podstawowym sposobem identyfikacji użytkownika będzie okazanie przy wejściu do obiektu imiennej karty identyfikacyjnej i/lub dowodu osobistego i/lub złożenia przez użytkownika podpisu na liście obecności dostępnej w obiekcie. 11. Zamawiający dopuszcza identyfikację użytkownika przy pomocy telefonu komórkowego (w przypadku, gdy użytkownik nie posiada telefonu komórkowego obowiązuje sposób identyfikacji określony w pkt 10). Zamawiający nie dopuszcza żadnych innych sposobów weryfikacji użytkownika. 12. Żadna z form identyfikacji nie może generować dodatkowych kosztów dla użytkowników usług. 13. Jeżeli identyfikacja użytkowników następować będzie na podstawie imiennych kart identyfikacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty na minimum 5 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi lub okresu rozliczeniowego. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. 14. W przypadku zagubienia, zniszczenia lub kradzieży karty identyfikacyjnej Wykonawca w terminie do 3 dni od zgłoszenia zobowiązany jest wydać duplikat karty bez pobierana dodatkowych opłat. 15. Jeżeli karta identyfikacyjna z winy Wykonawcy nie zostanie dostarczona użytkownikowi w terminie określonym w pkt 13 i 14, skutkiem czego będzie skrócenie okresu rozliczeniowego w stosunku do tego użytkownika, wynagrodzenie Wykonawcy za świadczenie usługi dla tego użytkownika zostanie proporcjonalnie zmniejszone, przy uwzględnieniu liczby dni, podczas których użytkownik nie miał dostępu do usługi. 16. W ramach umowy Zamawiający planuje dokonać zakupu następujących rodzajów usług: - usługi open bez dziennego limitu wejść; - usługi z limitem wejść - od 6 do 10 wejść w danym okresie rozliczeniowym. W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest zaproponować również karty dla dzieci pracowników do 15 roku życia zawierające dostęp do następujących usług: - obiektów basenowych - karta basenowa; - obiektów basenowych oraz innych zajęć sportowo - rekreacyjnych, w tym co najmniej zajęć tanecznych, groty solnej, ścianki wspinaczkowej - karta rozszerzona. Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów usług określony został w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.60.00.00 - Usługi sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie tych warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie tych warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie tych warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie tych warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków. Wykonawca potwierdza spełnianie tych warunków poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz obiektów z podaniem dokładnego adresu oraz usług dostępnych w ramach zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie do jej podpisania nie wynika wprost z dokumentów dołączonych do oferty. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców - pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawierania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - 2) ilość obiektów sportowo - rekreacyjnych na terenie województwa świętokrzyskiego (nie mniej niz 50 obiektów) - 10
- 3 - 3) ilość wejść w okresie jednego okresu rozliczeniowego (jednego miesiąca) dla usługi z limitem wejść (minimum 6, maksimum 10 wejść) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Kielcach
ul. Witosa 78 B
25-561 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Kielcach ul. Witosa 78 B 25-561 Kielce pokój nr 15 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Usługa społeczna - świadczenie usług pocztowych na rzecz Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r.
- "Zakup i dostawa koksu przemysłowo - opałowego do ZSZ Nr 1 w Kielcach, ul. Zgoda 31 w roku 2024 r. - II"
- Dostawy membran z kolagenem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- "Realizacja zajęć dla dzieci z Placówek Wparcia Dziennego i rodziców dzieci z Placówek Wsparcia Dziennego"-powt.
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 02.01.2025 - 27.06.2025
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych osobom uprawnionym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.