Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-06
Olsztyn: Wykonanie usługi badawczej polegającej na analizie koncentracji całkowitego hPSA w próbach plazmy krwi myszy
Numer ogłoszenia: 27584 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk , ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Naukowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi badawczej polegającej na analizie koncentracji całkowitego hPSA w próbach plazmy krwi myszy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia na Wykonanie usługi badawczej polegającej na analizie koncentracji całkowitego hPSA w próbach plazmy krwi myszy. 2.Warunki ogólne wykonania usługi i dostawy przedmiotu zamówienia: a)Usługa wykonywana sukcesywnie obejmująca analizę 500 prób, które będą podzielone na 6 grup ( tj. ok. 80 prób na grupę). Analiza prób z poszczególnych grup musi być wykonana w czasie nie dłuższym niż 48 h od momentu zgłoszenia gotowości prób do analizy. Okres trwania umowy do 29.01.2016 r. od dnia podpisania umowy. Termin wykonania analizy od momentu zgłoszenia gotowości prób do analizy: Zgodnie z terminem zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Termin wykonania jest jednym z kryterium oceny ofert. Jednocześnie Zamawiający zastrzega że umowa może być rozwiązana wcześniej w przypadku zrealizowania analizy w 500-set próbach plazmy krwi myszy. b)Podmiot realizujący analizę odbiera na swój koszt próby plazmy krwi myszy (w objętości 35-50 ul ) z Centrum Medycyny Doświadczalnej w Białymstoku (ul. Marii Skłodowskiej-Curie 24A 15-276 Białystok) i przewozi próby na suchym lodzie do miejsca wykonywania analizy. c)Wykonawca realizujący analizę zobowiązuje się do przechowywania prób do czasu ich analizy w temperaturze -80 stopni C. d)Wykonawca realizujący analizę posiada zoptymalizowaną metodę analizy całkowitego hPSA w małych objętościach w próbach plazmy krwi myszy. e)Analiza koncentracji hPSA dla każdej próby plazmy krwi myszy wykonana ma być w dwóch powtórzeniach. f)Podmiot realizujący analizę koncentracji hPSA w próbach plazmy krwi myszy zobowiązuje się przesłać niezwłocznie wyniki w formie elektronicznej i papierowej. g)Podmiot realizujący analizę koncentracji hPSA w próbach plazmy krwi myszy zapewnia pozytywne i negatywne próby kontrolne, a także standardy niezbędne do wykonania analizy. h)Miejsce dostarczenia wyników: Wykonawca prześle wyniki w formie elektronicznej na adresy: Marcin Chruściel marchr a utu.fi; Joanna Stelmaszewska j.stelmaszewska a gmail.com, Donata Ponikwicka-Tyszko d.ponikwicka-tyszko a pan.olsztyn.pl oraz w wersji papierowej na adres: Donata Ponikwicka-Tyszko; Zakład Biologii i Patologii Rozrodu Człowieka, ul. M. Skłodowskiej - Curie 24 a, 15 -276 Białystok 3.Zamówienie nie zostało podzielone na części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w analizie prób biologicznych.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. b) Stosowane Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie dokumentu lub gdy nie można w jednoznaczny sposób sprawdzić czy złożony podpis w ofercie został złożony przez osobę/y do tego umocowane. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. d) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz. e) Wypełnione załączniki nr 4, 5, 7 lub 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin wykonania analizy - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a)ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 2)dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a)zmiany technologiczne, w szczególności: 3)dla pozostałych zmian: a)Zamawiający zastrzega że umowa może być rozwiązana wcześniej w przypadku zrealizowania analizy w 500-set próbach plazmy krwi myszy b)zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu;grantu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;grantu - w zakresie zmiany sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 4)nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b)zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3.Wszelkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - w formie aneksu. 4.Zmiany wymienione w pkt 4) nie wymagają aneksu. Strony składają wnioski o konieczności wprowadzenia nie istotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny załącznik do umowy, a jego treść zastępuje pierwotnie zawartą umowę tylko w zmienionych punktach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie przy ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie przy ul. Bydgoska 5, 10-243 Olsztyn..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont strzelnicy w Lidzbarku Warmińskim"
- Budowa alei pieszo-jezdnej na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wadąskiej 11 w Olsztynie pomiędzy kwaterami grzebalnymi G17 i G18 - działka nr386/42 obręb 7 Kieźliny
- Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych w powiecie olsztyńskim, z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy opału do jednostek Policji województwa warmińsko-mazurskiego (7 zadań częściowych)
- "Dostawa znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na potrzeby RDW Nidzica."
- Budowa chodnika w województwie warmińsko - mazurskim w ciągu DK 57 w miejscowości Szczytno (ul. Wielbarska)
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.