Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Wejherowo: Dostawa wraz z montażem urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na terenie miasta Wejherowa
(CPV 28120000-2 Urządzenia kontroli radarowej)
Numer ogłoszenia: 275864 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta , pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6777105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na terenie miasta Wejherowa (CPV 28120000-2 Urządzenia kontroli radarowej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym na terenie miasta Wejherowa (CPV 28120000-2 Urządzenia kontroli radarowej) Zamówienie o wartości szacunkowej > 14.000 euro lecz nie przekraczającej 206.000 euro dla dostaw i usług. Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.12.00.00 - 28.12.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł. słownie: dwa tysiące złotych 00/100III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a)zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem (tj.: polegające na dostawie urządzenia samoczynnie rejestrującego prędkość samochodów wraz z wykonaniem zdjęć) o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych brutto każde; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania 2.Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą: 1.Oświadczenie zgodne z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz, co najmniej dwóch zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (tj.: polegających na dostawie urządzenia samoczynnie rejestrującego prędkość samochodów wraz z wykonaniem zdjęć) o wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych brutto każde. 5.Należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. 6.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie. 7.Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a)Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3. b)Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i upoważnionego do podpisania w ich imieniu umowy na realizację zamówienia. c)W formularzu oferty oraz na załącznikach wpisywane będą dane wykonawcy zbiorowego i podpisywane będą przez upoważnionego pełnomocnika. d)eżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 7 lit. a, zostanie wybrana Zamawiający wymagać będzie przed zawarciem umowy w sprawie nn. zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. e)Zgodnie z art.141 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. B. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez oferowany asortyment wymagań zamawiającego 1.Oświadczenie o zgodności, potwierdzające spełnienie norm bezpieczeństwa (CE), przez oferowane urządzenia, dostarczone komputery muszą posiadać certyfikat Microsoft (Windows Marketplace Tested Products List)., 2.Zatwierdzenie Typu Urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar w Warszawie o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z 11 maja 2001 roku Prawo o miarach (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz 636 z 2004 roku z późniejszymi zmianami), 3.Orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy Państwowym Instytucie Telekomunikacji w Warszawie lub inne uprawnione laboratorium o braku zagrożenia dla ludzi i środowiska. 4.Przykładowe zdjęcia wykonane przy pomocy oferowanego i spełniającego warunki SIWZ przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby (w godzinach rannych, południowych i nocnych), w zasięgu znaków drogowych powodujących refleksy świetlne, od pierwszego do trzeciego pasa drogi. Wykonane zdjęcia muszą być czytelne a twarze kierowców rozpoznawalne, zdjęcia muszą posiadać możliwość identyfikacji w tle - numeru i nazwy urządzenia, którym zostały wykonane, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru, wymagana ilość zdjęć: -20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych, -20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych, -20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach nocnych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 pokój Nr 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Wejherowie, Pl. J. Wejhera nr 8, w pokoju Nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Dostawa przełączników sieciowych dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na 11 części.
więcej: przetargi w Wejherowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.