Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Rzeszów: Sporządzanie aktów notarialnych sprzedaży nieruchomości gruntowych dla zadania pn.: Wisłoka II - budowa prawostronnego obwałowania rzeki Wisłoki w km 16+074 - 19+900 wraz z budową ciągów komunikacyjnych na koronie wału, technicznie powiązanych z budową wałów na terenie miasta Mielca, woj. podkarpackie.
Numer ogłoszenia: 275928 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzmiuw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie aktów notarialnych sprzedaży nieruchomości gruntowych dla zadania pn.: Wisłoka II - budowa prawostronnego obwałowania rzeki Wisłoki w km 16+074 - 19+900 wraz z budową ciągów komunikacyjnych na koronie wału, technicznie powiązanych z budową wałów na terenie miasta Mielca, woj. podkarpackie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności notarialnych w zakresie sporządzania aktów notarialnych sprzedaży nieruchomości gruntowych dla zadania pn.: Wisłoka II - budowa prawostronnego obwałowania rzeki Wisłoki w km 16+074 - 19+900 wraz z budową ciągów komunikacyjnych na koronie wału, technicznie powiązanych z budową wałów na terenie miasta Mielca, woj. podkarpackie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie 2 aktów notarialnych sprzedaży nieruchomości gruntowych, w tym, według przewidywań zamawiającego: - 1 aktu notarialnego sprzedaży nieruchomości o wartości w przedziale powyżej 30 tys. zł do 60 tys. zł, - 1 aktu notarialnego sprzedaży nieruchomości o wartości w przedziale powyżej 60 tys. zł do 1 mln zł. Zamawiający zastrzega, że podana wyżej ilość aktów notarialnych może ulec zmianie w związku z decyzjami właścicieli odnośnie sprzedaży nieruchomości..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1) Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi tego samego rodzaju, zgodne z zakresem przedmiotowym zamówienia podstawowego. 2) Wartość zamówień uzupełniających wynosić będzie maksymalnie 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o Wzór formularza oferty, stanowiący załącznik nr 1 do siwz. 2. Wymagania ogólne dotyczące sporządzenia oferty: a) Ofertę składa się w formie pisemnej. b) Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie ofert w postaci elektronicznej. c) Oferta, załączniki, oświadczenia muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. d) Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Ewentualne zmiany powinny być naniesione czytelnie. e) Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania przetargowego. f) Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartych w niniejszej umowie w następujących przypadkach: a) Zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy; b) Sytuacji niezależnych od stron umowy; c) Gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z przyczyn natury technicznej lub prawnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. 121 - odbiór osobisty lub przesłanie pocztą - za odpłatnością 0,15 zł za stronę formatu A-4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2013 godzina 09:30, miejsce: budynek PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - pok. nr 222 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Miejsce i termin otwarcia ofert: budynek PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9 - sala konferencyjna (II p.), w dniu 23.07.2013 r. o godz. 10:00 2) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: P. Barbara Biesiadecka - PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9, pok. 216, tel. (17) 853 74 45 , P. Zbigniew Gruszczyński - PZMiUW Rzeszów, ul. Hetmańska 9, pok. 121, tel. (17) 853 74 50. 3) Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Konserwacja i bieżące naprawy sieci wod.-kan. na terenie PPN-T Strefy: S1, S1-3.
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych oraz miodu i jaj do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Świadczenie usług konserwacyjnych dla systemów sygnalizacji włamania i napadu, CCTV i systemu kontroli dostępu na rzecz Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego OW z siedzibą w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.