Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Wrocław: WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA
ODPADÓW MEDYCZNYCH Z OBIEKTÓW AKADEMICKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO WE WROCŁAWIU; ASK/DZP/PN-99/2010
Numer ogłoszenia: 275961 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademicki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego , ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 733 11 45, 50, faks 071 733 11 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aszk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z OBIEKTÓW AKADEMICKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO WE WROCŁAWIU; ASK/DZP/PN-99/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH Z OBIEKTÓW AKADEMICKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO WE WROCŁAWIU; ASK/DZP/PN-99/2010- 1 ZADANIE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 06.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 7 600,00 zł słownie siedem tysięcy sześćset 00/100 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi posiadać uprawnienia do wykonywania objętych przedmiotem niniejszego postępowania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy oraz musi spełniać wszystkie bez wyjątku warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie wg załączonego wzoru - str. 25 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie niniejszego wymogu Zamawiający uzna przedłożenie do oferty: 1.Wykaz kierowców, którzy będą wykonywać ww. usługę. 2.Oświadczenie, że ww. osoby dysponują odpowiednimi zaświadczeniami ADR- o ukończeniu kursu dla osób przewożących towary niebezpieczne
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
6.1 Wypełniony formularz oferty - Rozdział II SIWZ. 6.2 Wypełniony formularz cenowy. 6.3 Dowód wniesienia wadium (potwierdzenie dyspozycji wykonania przelewu lub kopia innego dokumentu, gdy wadium wniesione zostało w innej formie niż pieniądz). 6.4 Zaparafowany wzór umowy, znajdujący się w Rozdziale III SIWZ z adnotacją: akceptuję i nie wnoszę zastrzeżeń 6.5 Zezwolenie na transport odpadów wydane w drodze decyzji przez właściwy organ (tj. Dz. U. 2010 Nr 28, poz. 145, art. 28). 6.6 Wykaz zakładów (miejsce instalacji - miejscowość, wykaz urządzeń do utylizacji, odległość w km od miejsca wytwarzania odpadów przez Zamawiającego), w których będzie wykonywana utylizacja (oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2, na stronie nr 26 SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, gwałtownej dekoniunktury, ograniczenia dostępności surowców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aszk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.aszk.wroc.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Akademickiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.01, piętro IV, budynek H, nie później niż do 14.10.2010r. do godz. 12. 00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH I NIEBEZPIECZNYCH
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wytwarzanych w zw. z działalnością WSSE w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.