Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-02
Sztutowo: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji systemu cieplnego w ramach projektu pn: Modernizacja systemu cieplnego w budynkach Zespołu Szkół przy ulicy Szkolnej 13 w Sztutowie z wykorzystaniem energii odnawialnej
Numer ogłoszenia: 275984 - 2010; data zamieszczenia: 02.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sztutowo , ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 055 2478151, 2478152, faks 055 2478396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztutowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji systemu cieplnego w ramach projektu pn: Modernizacja systemu cieplnego w budynkach Zespołu Szkół przy ulicy Szkolnej 13 w Sztutowie z wykorzystaniem energii odnawialnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją obiektu - Zespołu Szkół w Sztutowie. Etapy realizacji projektu: I.Roboty rozbiórkowe: - rozbiórka komina kotłowni weglowej -rozbiórka zasieków na opał oraz zuzel -rozbiórka nawierzchni drogowej w zakresie niezbednym do umiejscowienia silosów na biomase -rozbiórka czopucha murowanego kotłowni weglowej II. Roboty budowlane: -budowa zelbetonowych silosów na biomase o pojemnosci ok.40m3 -budowa drogi dojazdowej do silosów -adaptacja pomieszczen piwnicznych dla kotłowni na biomase -wykonanie konstrukcji wsporczej do instalacji kolektorów słonecznych III. Roboty instalacyjne: -zaprojektowanie technologii oraz instalacji AKPiA dla zródła ciepła -demontaz istniejacych kotłów, rurarzu i wyposazenia kotłowni weglowej -demontaz wymiennika ciepłej wody uzytkowej typu WP6 -demontaz naczyn wzbiorczych systemu otwartego -montaz 2 kotłów opalanych biomasa o sumarycznej mocy -montaz podgrzewacza c.w.u -montaz buforów energii cieplnej (układ kotłów biomasowych) -montaz buforów energii solarnej (z kolektorów słonecznych)wchodzacych w skład instalacji solarnej(1 szt)wraz z montazem zasilania elektrycznego,automatyki i sterowania układu solarnego oraz załozeniem instalacji do pomp solarnych -wykonanie zabezpieczenia zródła ciepła przed wzrostem cisnienia przy pracy w systemie zamknietym -montaz pomp kotłowych, obiegowych, ładujacych podgrzewacze c.w.u., cyrkulacyjnych c.w.u., solarnych -montaz instalacji odprowadzajacej spaliny z kotłów -montaz rurociagów technologicznych w kotłowni -montaz rurociagów łaczacych kotłownie biomasowa z kotłownia olejowa -montaz systemu magazynowania i podawania biomasy do kotłów -montaz instalacji elektrycznej oraz AKPiA -instalacja grzejnikowa -instalacja ciepła technologicznego -instalacja kolektorów słonecznych w ilosci 12 sztuki i o wielkosc i 4.5m2 kazdy, łacznie obejmujacych powierzchnie 54m2, wspomagajacych wytwarzanie ciepłej wody uzytkowej - instalacja wentylacji mechanicznej -naw-wyw w bloku żywieniowym Szczegółowy zakres robót ujęty jest w programie funkcjonalno-użytkowym, który będzie załącznikiem do SIWZ. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie Nr 02 8308 0001 0000 0101 2000 0040 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - ul. Gdańska 55 w sekretariacie pok. 6 lub zamieścić w osobnej kopercie opisanej (wadium), dołączonej do oferty. 7.Nie wniesienie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo brak zgody na przedłużenie okresu zawiązania ofertą spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8.Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 - 5 musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w realizacji instalacji technologicznych kotłowni opalanych biomasą o wilgotności do 50% (z kotłami pracującymi z mocą płynnie regulowaną w zakresie np.30% - 100% w trybie automatycznym, bezobsługowym) spełniających obowiązujące przepisy w zakresie dopuszczalnego poziomu emisji zanieczyszczeń do atmosfery zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 20.12.2005 r. w sprawie standardów emisyjnych z instalacji (Dz. U. 2005 nr 260 poz. 2181 z dnia 20.12.2005 r.). Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawcę realizacji co najmniej jednej instalacji technologicznych kotłowni opalanych biomasą, która spełnia wymagania zgodnie z w/w rozporządzeniem, to jest : emisja SO2<400 mg - m3u; emisja NOx<400 mg / m3u (w przeliczeniu na NO2); emisja pyłu<100 mg-m3u przy zawartości 6% O2 w gazach odlotowych. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat poprzedzających złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca zamówienie o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia tzn.: Przynajmniej jedną realizację inwestycji w formule zaprojektuj i wybuduj obejmującą swym zakresem łącznie : - kotłownię opalaną biomasą o mocy 200kW, przystosowaną do spalania biomasy świeżej (wilgotność względna do 30%) oraz zamiennie brykietów i peletów wraz z magazynem paliwa i systemem transportu biomasy z magazynu do kotła, - system kolektorów słonecznych wspomagających przygotowanie c.w.u. o powierzchni 20 m2 - budowę lub modernizację obiektów kubaturowych VK 10 000m3 - montaż instalacji c.o. w obiektach kubaturowych VK 2 500m3 Przynajmniej cztery realizacje w obiektach oświatowych lub użyteczności publicznej (każdy o kubaturze 2000m3) obejmujące łącznie swym zakresem: -opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków -wymianę wewnętrznej instalacji c.o. Przynajmniej cztery realizacje w obiektach oświatowych lub użyteczności publicznej obejmujące swym zakresem każda: opracowanie dokumentacji projektowej, dostawę, montaż i uruchomienie kotłowni opalanych biomasą o mocy 100kW umożliwiających spalanie biomasy świeżej (wilgotność względna do 30%) oraz zamiennie brykietów i peletów wraz z magazynem paliwa i systemem transportu biomasy z magazynu do kotła Przynajmniej dwie realizacje w obiektach oświatowych lub użyteczności publicznej obejmujące swym zakresem każda: opracowanie dokumentacji projektowej, dostawę, montaż i uruchomienie instalacji solarnej o pow. 20 m2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami do zatrudnienia na stanowiskach podanych poniżej. Osoby przewidziane do zajmowania stanowisk od I do VII muszą posiadać odpowiednie zgodne z obowiązującym Prawem budowlanym ( Rozdział 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. tekst jednolity z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) uprawnienia budowlane stanowiące podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz muszą być wpisani na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5 poz. 42 z późn. zm.): ZESPÓL PROJEKTOWY I. Projektant Architekt musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń do projektowania obiektów budowlanych lub kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie przynajmniej 5 lat w projektowaniu obiektów kubaturowych (wykonanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej obiektu o kubaturze min.5000 m3 lub powierzchni użytkowej min. 800 m2), II. Projektant Konstruktor musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, doświadczenie przynajmniej 5 lat przy projektowaniu obiektów kubaturowych odniesionych do konstrukcji obiektu stanowiącego przedmiot zamówienia, III. Projektant Instalacji Sanitarnych - musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, doświadczenie w projektowaniu przynajmniej 5 lat (wykonanie kompleksowych projektów technologii kotłowni o łącznej mocy 1,5 MW w tym co najmniej czterech kompleksowych projektów technologii kotłowni opalanej biomasą o mocy minimum 100 kW każda oraz co najmniej dwóch kompleksowych projektów instalacji solarnej o powierzchni modułów co najmniej 20m2 każda), IV. Projektant Elektryk musi posiadać: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; doświadczenie w projektowaniu przynajmniej 5 lat, ZESPÓL KIEROWANIA ROBOTAMI V.Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie przynajmniej 5 lat jako kierownik budowy (realizacja co najmniej dwóch kontraktów /zadań dotyczących budowy lub modernizacji obiektów kubaturowych VK 10000 m3, montaż instalacji c.o.w. w obiektach kubaturowych VK 2 500 m3. VI.Kierownik Robót Sanitarnych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 5 lat doświadczenia jako kierownik robót sanitarnych (wykonanie co najmniej dwóch kotłowni opalanej biomasą o mocy minimum 0,2MW każda) oraz co najmniej jednej instalacji solarnej o powierzchni minimum 200 m2, VII. Kierownik Robót Elektrycznych musi posiadać: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu normy PN-IEC 60050-826 z lutego 2000; 5 lat doświadczenia jako kierownik robót elektrycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i / lub dostępem do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN. - Posiada aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 2.000.000 PLN. Przed podpisaniem umowy przedstawi polisę OC na wartość nie niższą niż cena ofertowa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
W sytuacji, gdy minimalne warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie większa ilość Wykonawców niż określona w pkt IV. 1.2) Zamawiający zastosuje niżej opisany sposób oceny spełniania tych warunków : 1.Potencjał kadrowy W ramach tego warunku oceniane będą: A/ Kwalifikacje Projektanta Architekta oraz Projektanta Instalacji Sanitarnych potwierdzone ilością zrealizowanych projektów (o min. parametrach wskazanych w pkt III.3.4). Maksymalnie 20 pkt, po 10 pkt dla każdego z projektantów. Kwalifikacje za 3 projekty - 5 punktów ;za 4 projekty - 8 punktów; za 5 i więcej robót - 10 punktów. B/ Kwalifikacje Kierownika Budowy oraz Kierownika Robót Sanitarnych potwierdzone ilością zrealizowanych kontraktów ( o min. parametrach wskazanych w pkt III.3.4 oraz III.3.4 na których pełnili funkcje kierownika budowy lub kierownika robót. Maksymalnie 20 pkt, po 10 pkt dla każdego z kierowników. Kwalifikacje za 3 roboty - 5 punktów ;za 4 roboty - 8 punktów; za 5 i więcej robót - 10 punktów. 2. Doświadczenie W ramach tego warunku oceniana będzie ilość realizacji ( zakończył ) przez wykonawcę w ostatnich 5 latach kompleksowych kontraktów : A/ o min. parametrach wskazanych w pkt III.3.4 Maksymalnie 15 punktów. Za 1 kontrakt - 5 punktów, za 2 kontrakty - 10 punktów, za 3 kontrakty i więcej - 15 punktów, B/ o min. parametrach wskazanych w pkt III.3.4 Maksymalnie 15 punktów. Za 4 realizacje - 5 punktów, za 5 realizacji - 10 punktów, za 6 realizacji i więcej - 15 punktów, C/ o min. parametrach wskazanych w pkt III.3.4. Maksymalnie 15 punktów. Za 4 realizacje - 5 punktów, za 5 realizacji - 10 punktów, za 6 realizacji i więcej - 15 punktów, D/ o min. parametrach wskazanych w pkt III.3.4. Maksymalnie 15 punktów. Za 2 realizacje - 5 punktów, za 3 realizacje - 10 punktów, za 4 realizacje i więcej - 15 punktów, Dokumenty potwierdzające wykonanie przez wykonawcę robót muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu wystawiającego je, muszą posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych robót i zawierać potwierdzenie należytego wykonania.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności których nie można było wcześniej przewidzieć a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztutowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZTUTOWO
więcej: przetargi SZTUTOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
- Remont instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku A, B i C Wytwórni Filmów Fabularnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.