eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Warszawa: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 276077 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny , ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szwów chirurgicznych do pomieszczenia apteki mieszczącej się w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu Okulistycznym w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13. Szczegółową charakterystykę szwów chirurgicznych będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety określone w załączniku nr 1. Łączna ilość - 10 pakietów: pakiet 1 - szwy niewchłanialne, wielowłókowe, jedwabne, powlekane; pakiet 2 - szwy niewchłanialne, wielowłókowe, jedwabne, powlekane; pakiet 3 - szwy niewchłanialne, wielowłókowe, jedwabne, powlekane; pakiet 4 - szwy niewchłanialne, syntetyczne, poliestrowe, wielowłókowe, powlekane; pakiet 5 - szwy wchłaniane, syntetyczne, wielowłókowe, powlekane; pakiet 6 - szwy chirurgiczne nylonowe, niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe; pakiet 7 - szwy chirurgiczne nylonowe, niewchłanialne, syntetyczne, monofilamentowe; pakiet 8 - szwy chirurgiczne, niewchłanialne, syntetyczne -polipropylenowe, monofilamentowe; pakiet 9 - Szwy wchłaniane, syntetyczne, monofilamentowe ( ); pakiet 10 - klej do skóry. Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne w odniesieniu do poszczególnych pakietów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, tj. - Certyfikat lub deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE. Jeżeli oferowane wyroby medyczne zostały wpisane do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wskazane jest dołączenie do oferty również dokumentu potwierdzającego dokonanie takiego wpisu. 2. Katalog zawierający charakterystykę i numery katalogowe wszystkich oferowanych produktów. Wymagane jest aby katalog, lub inny dokument zawierał zdjęcie lub rysunek oferowanego produktu. 3. Dokument potwierdzający cechy oferowanych wyrobów. (Uwaga: jeżeli wszystkie wymagane informacje odnoszące się do przedmiotu zamówienia , w tym cechy zaoferowanych wyrobów, znajdują się w katalogu dodatkowy dokument nie jest wymagany)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne): 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP; 2) wiedzę i doświadczenie wymagane od Wykonawców w sumie muszą udokumentować podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 2. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Jakość - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość egzekwowania od Wykonawcy zakupu szwów chirurgicznych będących przedmiotem umowy po obowiązujących cenach promocyjnych ustalonych przez producenta w okresie obowiązywania umowy. 2. Ceny są stałe przez cały okres obowiązywania umowy. Ceny mogą ulec zmianie jedynie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Wszelkie zmiany cen muszą być udokumentowane. Wykonawcy nie wolno fakturować dostaw po cenach odbiegających od cen ofertowych bez uprzedniego wskazania okoliczności powodującej zmianę oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego. 3.Zmiany w umowie mogą być dokonane tylko przy zaistnieniu okoliczności, o których mowa w pkt.1 i 2 oraz w następujących przypadkach: 1) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą, a w szczególności w przypadku wystąpienia: a) gwałtownej dekoniunktury, b) ograniczenia dostępności surowców służących do wykonania przedmiotu umowy, c) globalnego wzrostu cen materiałów służących do wykonania przedmiotu umowy, d) zakontraktowania przez Narodowy Fundusz Zdrowia u Zamawiającego mniejszej w stosunku do oferowanej liczby świadczeń zdrowotnych lub po cenach niższych od ponoszonych przez Zamawiającego kosztów tych świadczeń, mających zasadniczy wpływ na sytuację majątkową strony; 2) jeżeli z powodu okoliczności niezawinionych przez żadną ze stron wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym umową, jest niemożliwe lub znacznie utrudnione; 3) zmiany stanu prawnego którejkolwiek ze stron, niezależnego od jej woli 4) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 5) W przypadku nie wykupienia asortymentu w pełnym zakresie dopuszcza się zmianę czasu realizacji umowy o czas określony lub do czasu wykupienia pełnej ilości określonej w załączniku nr 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkso.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. J.Sierakowskiego 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny w Warszawie, ul. J.Sierakowskiego 13 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.