Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Gniewkowo: Modernizacja odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gniewkowo,leśnictwo Glinki
Numer ogłoszenia: 276103 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gniewkowo , ul. Dworcowa 10, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3510259 w. 19, fax. 0-52 3510259 w. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: gniewkowo.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gniewkowo,leśnictwo Glinki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gniewkowo leśnictwo Glinki, dł . og 1800 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymaga się zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 5000 zł ( pięć tysięcy zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie usług branży budowlanej drogowej ; nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali min. 2( dwa) zamówienia branży budowlanej drogowej, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowę , remont lub modernizację drogi , przy powierzchni budowanej, remontowanej lub modernizowanej drogi minimum 5000 ( pięć tysięcy ) metrów kwadratowych każde zamówienie -dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tzn spycharką gąsienicową 74 kW (100KM), , równiarką samojezdną 74 kW (100KM), walcem statycznym samojezdnym, , koparką jednonaczyniową gąsienicową 0,6 m3,samochodem dostawczym do 0,9 t -dysponują min. 6 (sześcio)-osobową wykwalifikowaną kadrą pracowników na stanowiskach robotniczych , w tym operatorów sprzętu, oraz 1(jedną) osobą z min. średnim wykształceniem o kierunku budownictwa drogowego , zdolnych do realizacji zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , tj. -posiadają środki finansowe w wysokości min. 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub posiadają zdolność kredytową na min. w/w kwotę -posiadają polisę ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 (sto) tys. złotych 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1-9 ustawy Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana zgodnie z formuła spełnia, nie spełnia, na podtsawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.aktualne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3.aktualne oświadczenie Wykonawcy, że posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 4.wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa ,remont lub modernizacja drogi , o powierzchni budowanej, remontowanej lub modernizowanej drogi min. 5000 /pięć tysięcy/ metrów kwadratowych , wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5-ciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, z podaniem : -danych kontrahentów / nazwa, adres/ -terminu realizacji zamówień -opisem zakresu wykonanych robót, w tym powierzchni wybudowanej, remontowanej lub modernizowanej drogi / w metrach kwadratowych/ jaka została przez Wykonawcę wybudowana, wyremontowana lub zmodernizowana w ramach każdej z umów oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że minimum 2/dwie/ roboty , o których mowa w p.VIII.2 SIWZ zostały wykonane należycie/ np. informacja kontrahenta, protokół bezusterkowego odbioru robót, referencje/ 5.aktualne oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6.kserokopię dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 /sto/ tysięcy złotych 7.oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p 1 do 9 ustawy. Dokumenty składane w formie kserokopii należy potwierdzić za zgodność z oryginałem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast w/w dokumentów ,składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, przy czym terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gniewkowo.torun.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gniewkowo, ul.Dworcowa 10, 88-140 Gniewkowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 08:00, miejsce: Nadleśnictwo Gniewkowo ul.Dworcowa 10 88-140 Gniewkowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GNIEWKOWO
więcej: przetargi GNIEWKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
- Przebudowa drogi gminnej nr 112252E Klizin - Wólka Pytowska - etap I
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.