eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw awaryjnych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych znajdujących się w obiektach Biblioteki Narodowej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Warszawa: Wykonywanie bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw awaryjnych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych znajdujących się w obiektach Biblioteki Narodowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 27612 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Narodowa , Al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6082271, 6082910, 6082624, faks 022 6082910, 6082624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bn.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżącej konserwacji, przeglądów i napraw awaryjnych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych znajdujących się w obiektach Biblioteki Narodowej w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji, naprawy, pomiarowe i bieżących przeglądów, usuwanie awarii wraz z całodobowym nadzorem nad pracą urządzeń i instalacji elektroenergetycznych SN i NN oraz instalacji zasilających urządzenia: - wentylacyjno-klimatyzacyjne, - węzły cieplne, pompownie wody, przepompownie wody i ścieków - komputerowe, - systemy przeciwpożarowe, - techniczne systemy zabezpieczające obiekty, - instalacji oświetleniowych: wewnętrznych i zewnętrznych, awaryjnych i ewakuacyjnych - instalacji piorunochronnych w obiektach Biblioteki Narodowej w Warszawie przy al. Niepodległości 213 i Placu Krasińskich 3/5. 2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykaz instalacji i urządzeń elektroenergetycznych określa załącznik nr 1A do SIWZ. 4. Harmonogram przeglądów określa załącznik nr 1B do SIWZ. 5. Usługi konserwacyjne, naprawy, usuwanie awarii i bieżące przeglądy będą świadczone w dni robocze w godz.7:00- 15:00, t.j. od poniedziałku do piątku. 6. W godz. 15:00-7:00 w dni robocze oraz całodobowo w soboty i dni świąteczne Wykonawca zapewni dyżur eksploatacyjny - nadzór nad pracą instalacji i urządzeń. 7. Usługi będą wykonywane przy użyciu materiałów Wykonawcy, których koszt będzie podlegał zwrotowi po udokumentowaniu ich wbudowania lub użycia - płatne oddzielnie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Handlowy S.A. I/O w Warszawie, konto o nr - 88 1030 1016 0000 0000 0332 7183. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający uzna termin wniesienia wadium przelewem bankowym za dotrzymany, jeśli kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie zamawiającego do upływu terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium musi być złożony wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale, dla wadium wniesionego w pieniądzu dowód jego wniesienia stanowi kopia przelewu, potwierdzona za zgodność z oryginałem. 5. Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, wadium może być wniesione przez jeden z podmiotów, lecz w dokumencie wadialnym powinno być wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. 6. Zamawiający przedstawia główne zapisy, jakie muszą zawierać poręczenia lub gwarancje. (Patrz ust. 6 Rozdz. VIII SIWZ) 7. Niezależnie od formy wniesienia wadium musi ono spełniać warunki wadium wniesionego w pieniądzu i wykonawca nie może ograniczać w żaden sposób (np. dodatkowymi dokumentami, wymaganiami) prawa zamawiającego do dysponowania wadium, jeżeli zajdą okoliczności wymienione w ustawie Prawo zamówień publicznych. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷ 4 ustawy, w tym: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej (należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lub wykonują (nie krócej niż 12 miesięcy) co najmniej jedno zamówienie o rocznej wartości minimum 300.000,00 zł netto, polegające na kompleksowej konserwacji urządzeń elektrycznych i energetycznych w czynnych obiektach użyteczności publicznej, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach opisanych poniżej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: - co najmniej 2 osobami - elektrykami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 15 kV , wydane przez SEP; - co najmniej 2 osobami - elektrykami z uprawnieniami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne grupy E do 1 kV , wydane przez SEP a ponadto osoby te posiadają doświadczenie co najmniej 5 - letnie w wykonywaniu konserwacji i napraw instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. - co najmniej jedną osobą przewidzianą do nadzorowania wykonywanych prac konserwacyjnych i napraw objętych niniejszym zamówieniem, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne grupy D wydane przez SEP do wykonywania prac związanych z eksploatacją i obsługą sieci i urządzeń oraz instalacji elektrycznych o napięciu do 15 kV , - co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne w zakresie pomiarów grupy E do 15 kV, wydane przez SEP (jak wyżej), - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych lub inne uprawnienia do wykonywania tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków w następujący sposób: 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1, w punktach 1) i 4) na podstawie - Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie dokumentów potwierdzających uprawnienia wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) Dla oceny spełniania warunku wykonania lub wykonywania (nie krócej niż 12 miesięcy) w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o rocznej wartości minimum 300.000,00 zł netto, polegające na kompleksowej konserwacji urządzeń elektrycznych i energetycznych w czynnych obiektach użyteczności publicznej, zamawiający dokona analizy załącznika nr 4 Wykaz wykonanych usług... oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie prac wymienionych w wykazie. Jeżeli Wykonawca zamieści w ww. wykazie wartość netto wykonanej usługi w innej walucie niż w zł (PLN), to Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, wg kursu NBP obowiązującego w dniu wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten będzie spełniony, jeśli podmioty łącznie wykonały minimum 1 takie zamówienie o rocznej wartości minimum 300.000,00 zł netto; 3) Dla oceny spełnienia warunku dysponowania osobami przewidzianymi do wykonywania niniejszego przedmiotu zamówienia, Zamawiający dokona analizy -Wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz złożonych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia osób wymienionych w ww. wykazie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie warunek ten będzie spełniony, jeśli podmioty łącznie spełniają ten warunek; 4) Dla oceny spełnienia warunku posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł zamawiający dokona oceny złożonej przez wykonawcę polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie spełnia to wymaganie, jeżeli każdy z podmiotów składających ofertę wspólną jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 500.000,00 zł. 3. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1, 3 i 4 ustawy. Warunki określone w ust. 1 pkt. 2 art. 22 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie zobowiązani są spełnić łącznie. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ) opisane powyżej oraz wymagania Zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie składają wraz z ofertą, niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Wykaz wykonanych usług (zamówień) polegających na konserwacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (netto), daty i miejsca ich wykonania (lub wykonywania od co najmniej 12 miesięcy) (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Dokumenty potwierdzające (np. referencje, listy pochwalne), z których wynikać będzie jednoznacznie, że usługi wymienione w -Wykazie wykonanych usług...- (Załącznik nr 5 do SIWZ) zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia (załącznik nr 6 do SIWZ). 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi na etapie postępowania nie dysponuje, lecz będzie dysponował. 9. Dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje osób wymienionych w wykazie o którym mowa w ust. 7, tj. odpowiednio: świadectwo kwalifikacyjne SEP, uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu (w szczególności do składania oferty, składania oświadczeń, poświadczania dokumentów, składania środków odwoławczych) albo do reprezentowania go w postępowaniu (jw.) i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 12. Dokumenty wymienione w ust. 2, 3, 4, 6, 8, 9 i 10 muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają takiego poświadczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 13. Oświadczenie wymienione w ust. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 5 i 7 muszą być złożone w oryginale. 14. W przypadku oferty wspólnej: - dokumenty wymienione w ust. 2, 3, 4, 9 i 10 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną, - dokumenty wymienione w ust. 6 i 8 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej zadrukowanej lub zapisanej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną, - oświadczenie wymienione w ust. 1 oraz dokumenty wymienione w ust. 5 i 7 musza być złożone w oryginale wspólnie przez podmioty składające ofertę wspólną lub przez pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną, - w przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu (w szczególności do składania oferty, składania oświadczeń, poświadczania dokumentów, składania środków odwoławczych) albo do reprezentowania ich w postępowaniu (jw.) i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bn.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Narodowa, al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa, pokój 1202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 13:00, miejsce: Biblioteka Narodowa, Sekcja Kancelaryjna Biblioteki Narodowej (pokój 283) al. Niepodległości 213, 02-086 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: w okresie 24 miesięcy od daty wprowadzenia na obiekt, lecz nie wcześniej niż od 01.03.2009 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.