eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawa jednorazowego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-16

Przemyśl: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 276168 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1-Zestawy do drenażu wewnętrznego dróg moczowych - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2- Sonda żołądkowa Rylea - 1 poz. asort. w ilości 40 szt; Zad. 3 -Microsamplery - 1 poz. asort. w ilości 300 szt; Zad. 4 - Rurka nosowo-gardłowa - 1 poz. asort. w ilości 200 szt; Zad. 5 - Kaniule - 1 poz. asort. w ilości 50 000 szt; Zad. 6 - Zestaw do tracheotomii - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - Kleszczyki anestezjologiczne Magill - 1 poz. asort. w ilości 20 szt; Zad. 8 - Butelki, smoczki i akcesoria do laktatora Symphony będącego na wyposażeniu zamawiającego - - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - Akcesoria do fototerapii - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 - Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego - 1 poz. asort. w ilości 60 szt; Zad. 11 - Folia z politetrafluoroetylenu PTFE - 1 poz. asort. w ilości po 30 szt; Zad. 12 - Wkłady do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu STALLANT CT DUAL - 1 poz. asort. w ilości 6000 szt; Zad. 13 -Paski do glukometrów z dzierżawą 60 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych, dzieci i noworodków. - 1 poz. asort. w 750 opakowań; Zad. 14 - Zestaw do inhalacji i nebulizacji. - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 - Stabilizator - okleina przeźroczysta - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 16 - Elektrody j.u. i żele do USG i EKG - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 - Zestaw do wykonywania badań spirometrycznych. - 2 poz. asort. w ilości po 600 szt.; Zad. 18 - Elektrody do diatermii. - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 19 - Zestawy do nefrostomii i cytostomii - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 - Kateter do przepłukiwania naczyń krwionośnych. - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 21 - Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci - 21poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 - Adapter do pomiaru kapnografii - 1 poz. asort. w ilości 1200 szt.; Zad. 23 - Nożyki do testów alergologicznych - 1 poz. asort. w ilości 10 opakowań; Zad. 24 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 25 - Ubranie chirurgiczne jednoczęściowe -1 poz. asort. w ilości 1400 szt.; Zad. 26 - Zestaw do znieczuleń PP i ZO - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 27 - Papierowe ustniki -1 poz. asort. w ilości 3000 szt.; Zad. 28 - Drobny sprzęt j.u. -6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 29 - Akcesoria do utrzymania drożności dróg oddechowych -6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 30- Jednorazowy układ oddechowy -1 poz. asort. w ilości 10 szt.; Zad. 31- Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli -1 poz. asort. w ilości 250 szt.; Zad. 32- Kanki doodbytnicze - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 33- Katetery do odsysania pola operacyjnego -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 34- Zestawy jednorazowego użytku do znieczuleń przewodowych i wkłuć centralnych. -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 35- Akcesoria do toalety pacjenta - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 36- Dren do tlenu - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 37- Kaniule 24G -1 poz. asort. w ilości 5000 szt;.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt.1 do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE ( Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta- w przypadkach wymaganych prawem. 5. W przypadku jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie producenta danego asortymentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin ważności asortymentu - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar. 3. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 4. Zmiany wymienione w ust. 2 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 5. W przypadku ewentualnych zmian poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, zmiany konfekcjonowania, pod warunkiem zachowania parametrów określonych w załączniku nr 1 do umowy, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego 6. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych z Zaopatrzeniem Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu- budynek D pok.225.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze - budynek D pok.217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do drenażu wewnętrznego dróg moczowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1-Zestawy do drenażu wewnętrznego dróg moczowych - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sonda żołądkowa Rylea.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2- Sonda żołądkowa Rylea - 1 poz. asort. w ilości 40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Microsamplery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 -Microsamplery - 1 poz. asort. w ilości 300 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurka nosowo-gardłowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Rurka nosowo-gardłowa - 1 poz. asort. w ilości 200 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - Kaniule - 1 poz. asort. w ilości 50 000 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do tracheotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Zestaw do tracheotomii - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. 7 - Kleszczyki anestezjologiczne Magill - 1 poz. asort. w ilości 20 szt;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - Kleszczyki anestezjologiczne Magill - 1 poz. asort. w ilości 20 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Butelki, smoczki i akcesoria do laktatora Symphony będącego na wyposażeniu zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - Butelki, smoczki i akcesoria do laktatora Symphony będącego na wyposażeniu zamawiającego - 9 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Akcesoria do fototerapii - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego - 1 poz. asort. w ilości 60 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Folia z politetrafluoroetylenu PTFE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 - Folia z politetrafluoroetylenu (PTFE ) - 1 poz. asort. w ilości po 30 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wkłady do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu STALLANT CT DUAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 - Wkłady do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu STALLANT CT DUAL - 1 poz. asort. w ilości 6000 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Paski do glukometrów z dzierżawą 60 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych, dzieci i noworodków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 -Paski do glukometrów z dzierżawą 60 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych, dzieci i noworodków. - 1 poz. asort. w 750 opakowań;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw do inhalacji i nebulizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 - Zestaw do inhalacji i nebulizacji. - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Stabilizator - okleina przeźroczysta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 - Stabilizator - okleina przeźroczysta - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Elektrody j.u. i żele do USG i EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 - Elektrody j.u. i żele do USG i EKG - 5 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestaw do wykonywania badań spirometrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 - Zestaw do wykonywania badań spirometrycznych. - 2 poz. asort. w ilości po 600 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Elektrody do diatermii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 - Elektrody do diatermii. - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestawy do nefrostomii i cytostomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 19 - Zestawy do nefrostomii i cytostomii - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kateter do przepłukiwania naczyń krwionośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 20 - Kateter do przepłukiwania naczyń krwionośnych. - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 21 - Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci - 21poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Adapter do pomiaru kapnografii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 22 - Adapter do pomiaru kapnografii - 1 poz. asort. w ilości 1200 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Nożyki do testów alergologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 23 - Nożyki do testów alergologicznych - 1 poz. asort. w ilości 10 opakowań;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Igły do wkłuć podpajęczynówkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 24 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Ubranie chirurgiczne jednoczęściowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 25 - Ubranie chirurgiczne jednoczęściowe -1 poz. asort. w ilości 1400 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestaw do znieczuleń PP i ZO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 26 - Zestaw do znieczuleń PP i ZO - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zad. 27 - Papierowe ustniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 27 - Papierowe ustniki -1 poz. asort. w ilości 3000 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Drobny sprzęt j.u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 28 - Drobny sprzęt j.u. -6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Akcesoria do utrzymania drożności dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 29 - Akcesoria do utrzymania drożności dróg oddechowych -6 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. t - 1

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Jednorazowy układ oddechowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 30- Jednorazowy układ oddechowy -1 poz. asort. w ilości 10 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 31- Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli -1 poz. asort. w ilości 250 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Kanki doodbytnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 32- Kanki doodbytnicze - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Katetery do odsysania pola operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 33- Katetery do odsysania pola operacyjnego -2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zestawy jednorazowego użytku do znieczuleń przewodowych i wkłuć centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 34- Zestawy jednorazowego użytku do znieczuleń przewodowych i wkłuć centralnych. -2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Akcesoria do toalety pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 35- Akcesoria do toalety pacjenta - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Dren do tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 36- Dren do tlenu - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Kaniule 24G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 37- Kaniule 24G -1 poz. asort. w ilości 5000 szt;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin ważności asortymentu - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.