Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Przemyśl: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 276168 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1-Zestawy do drenażu wewnętrznego dróg moczowych - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2- Sonda żołądkowa Rylea - 1 poz. asort. w ilości 40 szt; Zad. 3 -Microsamplery - 1 poz. asort. w ilości 300 szt; Zad. 4 - Rurka nosowo-gardłowa - 1 poz. asort. w ilości 200 szt; Zad. 5 - Kaniule - 1 poz. asort. w ilości 50 000 szt; Zad. 6 - Zestaw do tracheotomii - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - Kleszczyki anestezjologiczne Magill - 1 poz. asort. w ilości 20 szt; Zad. 8 - Butelki, smoczki i akcesoria do laktatora Symphony będącego na wyposażeniu zamawiającego - - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - Akcesoria do fototerapii - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 - Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego - 1 poz. asort. w ilości 60 szt; Zad. 11 - Folia z politetrafluoroetylenu PTFE - 1 poz. asort. w ilości po 30 szt; Zad. 12 - Wkłady do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu STALLANT CT DUAL - 1 poz. asort. w ilości 6000 szt; Zad. 13 -Paski do glukometrów z dzierżawą 60 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych, dzieci i noworodków. - 1 poz. asort. w 750 opakowań; Zad. 14 - Zestaw do inhalacji i nebulizacji. - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 - Stabilizator - okleina przeźroczysta - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 16 - Elektrody j.u. i żele do USG i EKG - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 - Zestaw do wykonywania badań spirometrycznych. - 2 poz. asort. w ilości po 600 szt.; Zad. 18 - Elektrody do diatermii. - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 19 - Zestawy do nefrostomii i cytostomii - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 20 - Kateter do przepłukiwania naczyń krwionośnych. - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.; Zad. 21 - Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci - 21poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 22 - Adapter do pomiaru kapnografii - 1 poz. asort. w ilości 1200 szt.; Zad. 23 - Nożyki do testów alergologicznych - 1 poz. asort. w ilości 10 opakowań; Zad. 24 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 25 - Ubranie chirurgiczne jednoczęściowe -1 poz. asort. w ilości 1400 szt.; Zad. 26 - Zestaw do znieczuleń PP i ZO - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 27 - Papierowe ustniki -1 poz. asort. w ilości 3000 szt.; Zad. 28 - Drobny sprzęt j.u. -6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 29 - Akcesoria do utrzymania drożności dróg oddechowych -6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 30- Jednorazowy układ oddechowy -1 poz. asort. w ilości 10 szt.; Zad. 31- Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli -1 poz. asort. w ilości 250 szt.; Zad. 32- Kanki doodbytnicze - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 33- Katetery do odsysania pola operacyjnego -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 34- Zestawy jednorazowego użytku do znieczuleń przewodowych i wkłuć centralnych. -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 35- Akcesoria do toalety pacjenta - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 36- Dren do tlenu - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 37- Kaniule 24G -1 poz. asort. w ilości 5000 szt;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dołączonych do ofert oświadczeń- załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt.1 do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE ( Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta- w przypadkach wymaganych prawem. 5. W przypadku jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie producenta danego asortymentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin ważności asortymentu - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na zmianie wartości umowy w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen jednostkowych za dostarczony towar. 3. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 4. Zmiany wymienione w ust. 2 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 5. W przypadku ewentualnych zmian poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, zmiany konfekcjonowania, pod warunkiem zachowania parametrów określonych w załączniku nr 1 do umowy, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego 6. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych z Zaopatrzeniem Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu- budynek D pok.225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze - budynek D pok.217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do drenażu wewnętrznego dróg moczowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1-Zestawy do drenażu wewnętrznego dróg moczowych - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sonda żołądkowa Rylea.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2- Sonda żołądkowa Rylea - 1 poz. asort. w ilości 40 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Microsamplery.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 -Microsamplery - 1 poz. asort. w ilości 300 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurka nosowo-gardłowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - Rurka nosowo-gardłowa - 1 poz. asort. w ilości 200 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kaniule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - Kaniule - 1 poz. asort. w ilości 50 000 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do tracheotomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 - Zestaw do tracheotomii - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. 7 - Kleszczyki anestezjologiczne Magill - 1 poz. asort. w ilości 20 szt;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - Kleszczyki anestezjologiczne Magill - 1 poz. asort. w ilości 20 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Butelki, smoczki i akcesoria do laktatora Symphony będącego na wyposażeniu zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - Butelki, smoczki i akcesoria do laktatora Symphony będącego na wyposażeniu zamawiającego - 9 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria do fototerapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - Akcesoria do fototerapii - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego - 1 poz. asort. w ilości 60 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Folia z politetrafluoroetylenu PTFE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11 - Folia z politetrafluoroetylenu (PTFE ) - 1 poz. asort. w ilości po 30 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wkłady do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu STALLANT CT DUAL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 - Wkłady do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu STALLANT CT DUAL - 1 poz. asort. w ilości 6000 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Paski do glukometrów z dzierżawą 60 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych, dzieci i noworodków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 -Paski do glukometrów z dzierżawą 60 urządzeń - system do monitorowania stężenia glukozy we krwi u dorosłych, dzieci i noworodków. - 1 poz. asort. w 750 opakowań;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw do inhalacji i nebulizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 - Zestaw do inhalacji i nebulizacji. - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Stabilizator - okleina przeźroczysta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 - Stabilizator - okleina przeźroczysta - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Elektrody j.u. i żele do USG i EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 - Elektrody j.u. i żele do USG i EKG - 5 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestaw do wykonywania badań spirometrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 - Zestaw do wykonywania badań spirometrycznych. - 2 poz. asort. w ilości po 600 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Elektrody do diatermii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 - Elektrody do diatermii. - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zestawy do nefrostomii i cytostomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 19 - Zestawy do nefrostomii i cytostomii - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kateter do przepłukiwania naczyń krwionośnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 20 - Kateter do przepłukiwania naczyń krwionośnych. - 1 poz. asort. w ilości 100 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 21 - Sprzęt anestezjologiczny dla dzieci - 21poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Adapter do pomiaru kapnografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 22 - Adapter do pomiaru kapnografii - 1 poz. asort. w ilości 1200 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Nożyki do testów alergologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 23 - Nożyki do testów alergologicznych - 1 poz. asort. w ilości 10 opakowań;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Igły do wkłuć podpajęczynówkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 24 - Igły do wkłuć podpajęczynówkowych - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Ubranie chirurgiczne jednoczęściowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 25 - Ubranie chirurgiczne jednoczęściowe -1 poz. asort. w ilości 1400 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zestaw do znieczuleń PP i ZO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 26 - Zestaw do znieczuleń PP i ZO - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zad. 27 - Papierowe ustniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 27 - Papierowe ustniki -1 poz. asort. w ilości 3000 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Drobny sprzęt j.u..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 28 - Drobny sprzęt j.u. -6 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Akcesoria do utrzymania drożności dróg oddechowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 29 - Akcesoria do utrzymania drożności dróg oddechowych -6 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. t - 1
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Jednorazowy układ oddechowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 30- Jednorazowy układ oddechowy -1 poz. asort. w ilości 10 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 31- Zestawy do próbek wydzieliny z oskrzeli -1 poz. asort. w ilości 250 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Kanki doodbytnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 32- Kanki doodbytnicze - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Katetery do odsysania pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 33- Katetery do odsysania pola operacyjnego -2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zestawy jednorazowego użytku do znieczuleń przewodowych i wkłuć centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 34- Zestawy jednorazowego użytku do znieczuleń przewodowych i wkłuć centralnych. -2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Akcesoria do toalety pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 35- Akcesoria do toalety pacjenta - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Dren do tlenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 36- Dren do tlenu - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Kaniule 24G.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 37- Kaniule 24G -1 poz. asort. w ilości 5000 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin ważności asortymentu - 1
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 7 zadań częściowych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.