Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Zabrze:
Dostawa naczyń i akcesoriów kuchennych do obiektu zlokalizowanego
w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 91
Numer postępowania ZP/47/MGW/2014
Numer ogłoszenia: 276178 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu , ul. Jodłowa 59, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 630 30 91, faks 32 277 11 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa naczyń i akcesoriów kuchennych do obiektu zlokalizowanego
w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 91
Numer postępowania ZP/47/MGW/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa naczyń i akcesoriów kuchennych - zwanych dalej wyposażeniem - do obiektu zlokalizowanego w Zabrzu przy ul. 3-go Maja 91.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia (łącznie
z wniesieniem) naczyń i akcesoriów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (konkretne pomieszczenie).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część IV SIWZ.
Oferowane wyposażenie musi być w całości fabrycznie nowe, wolne od wad, nieużywane, kompletne, najwyższej jakości, spełniać wymagane prawem polskie normy oraz posiadać atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim i UE.
Wykonawca (którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą) dostarczy oraz przekaże Zamawiającemu sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową w języku polskim, gwarancją, certyfikatami, atestami, itp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 42.21.53.00 - Maszyny do robienia ciasta makaronowego 39.22.11.30 - Pojemniki na żywność .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w powyższym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zawartość oferty.
1) Formularz oferty (część A wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału,
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty) złożone w formie oryginału,
3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1 wg Spisu zawartości oferty) złożony
w formie oryginału,
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę,
5) Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 3.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją
/nie dotyczy/,
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia lub zdolności finansowe (jeżeli dotyczy) - złożoną w formie oryginału (Załącznik nr 4 wg Spisu zawartości oferty),
7) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - złożoną w formie oryginału, (Załącznik nr 5 wg Spisu zawartości oferty),
8) Wykaz oferowanych naczyń i akcesoriów kuchennych wraz z zestawieniem cen jednostkowych (załącznik nr 6 wg Spisu zawartości oferty).
2. Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zawierać:
1) wspólny formularz oferty (część A wg Spisu zawartości oferty), złożony w formie oryginału,
2) wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (część B wg Spisu zawartości oferty), złożone w formie oryginału,
3) Formularz - Status prawny Wykonawcy (Załącznik nr 1 wg Spisu zawartości oferty) złożony
w formie oryginału, przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (załącznik nr 1.2 wg spisu zawartości oferty),
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust 1 pkt 2 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 1.1. wg spisu zawartości oferty),
6) Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza Podwykonawcom (Załącznik nr 3.P wg Spisu zawartości oferty) złożony w formie oryginału, wypełniony odpowiednio lub z adnotacją
/nie dotyczy/,
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Zamawiającemu zasoby niezbędne do realizacji zamówienia lub zdolności finansowe (jeżeli dotyczą) - złożoną w formie oryginału, Załącznik nr 4 wg Spisu zawartości oferty),
8) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - złożoną w formie oryginału przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (Załącznik nr 5 wg Spisu zawartości oferty),
9) Wykaz oferowanych naczyń i akcesoriów kuchennych wraz z zestawieniem cen jednostkowych (załącznik nr 6 wg Spisu zawartości oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1.1. zmiany terminów wykonania zamówienia, o których mowa we wzorze umowy,
w następujących przypadkach:
1) wystąpienia wydarzenia nieprzewidywalnego i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występującego po podpisaniu umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego, w tym takich, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć.
1.2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
1) zmian organizacyjno-prawnych lub w zakresie danych Stron Umowy;
2) zmian właściwych przepisów prawa, a tym samym konieczności dostosowania treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzeń zewnętrznie niemożliwych do przewidzenia
i niemożliwych do zapobieżenia;
4) zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego przy zachowaniu parametrów minimalnych produktu, zmiany wielkości opakowań z przeliczeniem na odpowiednią ilość przedmiotu umowy
- w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy lub całkowity brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
- zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, itp.) których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumgornictwa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59
41-800 Zabrze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce:
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
ul. Jodłowa 59
41-800 Zabrze
Sekretariat, pok. Nr 1.02.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu:
Rewitalizacja obiektów poprzemysłowych Gminy Zabrze wraz z adaptacją na cele kulturalne, turystyczne i oświatowe; nr UDA-RPSL.06.02.01-00-083/10-00.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet VI Zrównoważony rozwój miast. Działania 6.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych Poddziałanie 6.2.1. Rewitalizacja- duże miasta
nr projektu - 1018.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 15/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z TRANSPORTEM, DZIERŻAWĄ BUTLI ORAZ DZIERŻAWĄ ZBIORNIKA NA TLEN MEDYCZNY CIEKŁY
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. - od maja 2025"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Jednorazowy sprzęt medyczny do wstrzykiwaczy kontrastu
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych zewnętrznych na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/07 TP/2025
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- Dostawa wyposażenia kuchni z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1: pojemniki GN, pokrywki do pojemników GN, garnki z pokr. Zadanie 2: lodówki turystyczne oraz wkłady do lodówek turystycznych.
więcej: Pojemniki na żywność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.