eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławdostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero formatu A4 do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek; oznaczenie sprawy 265-020-192/2013/AB.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Wrocław: dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero formatu A4 do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek; oznaczenie sprawy 265-020-192/2013/AB.
Numer ogłoszenia: 276255 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209307 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero formatu A4 do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek; oznaczenie sprawy 265-020-192/2013/AB..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROZDZIAŁ II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero formatu A4 do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 2.1. Papieru do drukarek laserowych i atramentowych oraz kopiarek zgodnego z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pozycji 1 w tabeli asortymentowo-cenowej numer 2 dla części 2 postępowania (załącznik numer 1 do SIWZ), tj.: 2.1.1. Format A4. 2.1.2. Gramatura 80g/m2; 2.1.3. Kolor biały, białość CIE 161 ? 2. 2.1.4. Grubość nie mniej niż 105 ?m. 2.1.5. Ryza zawiera 500 arkuszy. 2.1.6. Opakowanie każdej ryzy musi posiadać trwałe oznakowanie określające producenta, typ, format i gramaturę. 2.1.7. Papier zapakowany w pudełka z twardego kartonu po 5 ryz. 2.1.8. Papier musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta. 2.2. Materiałów biurowych zgodnych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w pozycjach 1-26 w tabeli asortymentowo-cenowej numer 1 dla części 1 postępowania (załączniku numer 1 do SIWZ). 3. Szczegółową charakterystykę oraz opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w tabelach asortymentowo-cenowych (nr 1 i 2) w formularzu ofertowym - załącznik numer 1 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 4.1. Część 1 postępowania: dostawa materiałów biurowych o wymaganiach określonych w kolumnie II w tabeli asortymentowo-cenowej numer 1 dla części 1 postępowania (załącznik numer 1 do SIWZ). 4.2. Część 2 postępowania: dostawa papieru ksero format A4 o wymaganiach określonych w kolumnie II w tabeli asortymentowo-cenowej numer 2 dla części 2 postępowania (załącznik numer 1 do SIWZ). 4.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo na dwie części postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej dostawę całkowitej ilości asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w danej części postępowania. 5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 5.1. 30197644-2 (papier kserograficzny); 30192000-1 (wyroby biurowe); 22800000-8 (rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury); 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe); 30199500-5 (segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby); 22600000-6 (tusz); 30197320-5 (zszywacze); 30197100-7 (zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie); 24910000-6 (Kleje); 30237430-2 (Markery); 30192121-5 (Długopisy kulkowe); 30199230-1 (Koperty); 30197220-4 (Spinacze do papieru). 6. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcom, jednakże w takim przypadku Zamawiający wymaga wskazania w ofercie tych prac lub czynności.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5, 22.60.00.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5, 22.60.00.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 postępowania: dostawa materiałów biurowych o wymaganiach określonych w kolumnie II w tabeli asortymentowo-cenowej numer 1 dla części 1 postępowania (załącznik numer 1 do SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Sp. z o.o., Ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22587,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28562,30

  • Oferta z najniższą ceną: 28562,30 / Oferta z najwyższą ceną: 34633,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 postępowania: dostawa papieru ksero format A4 o wymaganiach określonych w kolumnie II w tabeli asortymentowo-cenowej numer 2 dla części 2 postępowania (załącznik numer 1 do SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Sp. z o.o., Ul. Wagonowa 28a, 53-609 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44280,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.