Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Mogilno: Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie.
Numer ogłoszenia: 276335 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie , ul. Józefa Trzcińskiego 2, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 318 06 24, faks 52 318 04 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plywalnia.mogilno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Ośrodka Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Usługi będą polegały w szczególności na: a) Zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z Pływalni oraz kąpieliska w Wiecanowie. b) Kontroli przestrzegania przez osoby korzystające z Pływalni oraz kąpieliska w Wiecanowie postanowień Regulaminu. 1.2.Kwalifikacje ratowników: 1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełnienie dyżurów ratowniczych wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia ratownika zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18.08.2011r.obezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych, 2) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kopie uprawnień zatrudnionych ratowników wodnych przed rozpoczęciem realizacji umowy oraz każdorazowo w razie zatrudnienia nowych osób fizycznych do realizacji zadań będących przedmiotem Umowy. 3) W toku realizacji Umowy możliwa będzie zmiana osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcę, wraz z ofertą przetargową, wykazie osób przeznaczonych do realizacji usług objętych przedmiotem Umowy pod warunkiem braku uzasadnionego sprzeciwu ze strony Zamawiającego, wyrażonego na piśmie w ciągu 3 dni od daty zawiadomienia go przez Wykonawcę o planowanej zmianie z zastrzeżeniem, iż osoby te będą posiadały, co najmniej takie same uprawnienia jak wymagane w SIWZ oraz w Umowie oraz obowiązujących w tym zakresie przepisach. 1.3.Miejscem świadczenia usługi będzie hala basenowa w skład której wchodzą: 1) niecka basenu sportowego, 2) basen rekreacyjny zintegrowany z hamownią ze zjeżdżalni, 3) wanna z hydromasażem dla 6 osób, 4) zjeżdżalnia ślimakowa wraz z wieżą, 5) sauna sucha, 6) widownia, 7) kąpielisko w miejscowości Wiecanowo 1.4.Harmonogram świadczenia usług: 1) Wykonawca zapewnia ciągłość obsady ratowniczej: a) w godzinach pracy Pływalni tj. 7 dni w tygodniu w godzinach: 07:00-22:00 b) w miesiącach lipiec-sierpień w Wiecanowie 7 dni w tygodniu w godzinach: 9:00-20:00 c) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r. wynosi - 13 528 godzin. Uwzględniono 5 dni świątecznych. 2) Każdorazowo, w czasie jednej zmiany, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług świadczonych równocześnie przez 2 ratowników na pływalni zgodnie z przepisami WOPR oraz przez 4 ratowników na kąpielisku w Wiecanowie. Ratownicy są zobowiązani do sporządzania dziennego raportu obejmującego dokładny czas świadczenia usług. 3) Szacunkowa ilość godzin może ulec zmianie, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu Pływalni, spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi (przerwa technologiczna), modernizacją, remontem lub awarią itp. 4) O planowanym zamknięciu Pływalni na czas przerwy technologicznej Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie z 14 dniowym wyprzedzeniem, chyba, że przyczyną wystąpienia przerwy technologicznej będzie zdarzenie nagłe, którego Zamawiający przewidzieć nie mógł. 5) W razie zamknięcia pływalni przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną obsługa ratownicza nie jest wymagana. 6) Zmniejszenie przez Zleceniodawcę ilości zleconych godzin świadczenia usług w stosunku do szacunkowej ilości godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania należytego wykonania usługi przez Wykonawcę. Z czynności kontrolnych będzie sporządzany protokół a ewentualne uchybienia muszą zostać usuwane na bieżąco. 1.5.Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi zabezpieczenia ratowniczego z zakresu organizacyjnego, osobowego i udzielania pomocy przedmedycznej, a w szczególności do: 1) Zabezpieczenia ratowników w niezbędny sprzęt ratunkowy ; 2) Bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP; 3) Dbania o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację, powierzonego sprzętu; 4) Prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, a w szczególności dziennika pracy wg określonego wzoru; 5) Przestrzegania procedur; - obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru. - alarmowych (przy wypadkach w różnych miejscach obiektu). - udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, - łączności 6) Określenia i przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach; 7) Włączania i wyłączania atrakcji basenowych; 8) Przestrzegania przez ratowników ich Zakresu obowiązków. 9) Wykonawca bądź osoby zaangażowane przez niego do wykonania usług będących przedmiotem niniejszej Umowy będą posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż. oraz badania lekarskie. 10) Wykonawca za korzystanie z basenu na własne potrzeby będzie rozliczany wg stawek ustalonych w cenniku pływalni chyba, że szczegółowe ustalenia strony określą inaczej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu 71.31.72.00 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać zgodę ministra właściwego ds. wewnętrznych do wykonywania usług ratownictwa wodnego (w przypadku podmiotów innych niż Wodne Ochotnicze Pogotowia Ratunkowe) zgodnie z ustawą z dnia 18.08.2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011r., nr 208 poz. 1240) z późn. zm. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają wiedzę i doświadczenie; co zostanie potwierdzone wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, obejmujący minimum 8 - krotnie usługę ratownictwa wodnego na wyznaczonych obszarach wodnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie -Załącznik nr 5 do SIWZ Dowodami, których mowa w pkt 5.1.2) są: a) poświadczenie należytego wykonania usług; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.2a); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia -nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 6 osobami, posiadającymi wymagane uprawnienia ratownicze zgodnie z art. 2 pkt 5 ustawy z dnia l8.08.2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wzór formularza oferty - Załącznik nr 1, 2.Wzór umowy - Załącznik nr 2, 3.Wzór oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art.24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3A, 4.Wzór oświadczenia zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp- Załącznik nr 3B, 5.Wzór oświadczenia wraz ze wskazaniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik nr 4, 6.Wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 5, 7.Wykaz osób i podmiotów- Załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plywalnia.mogilno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie, ul. Józefa Trzcińskiego 2, 88-300 Mogilno, pokój nr 12..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji w Mogilnie, ul. Józefa Trzcińskiego 2, 88-300 Mogilno w pokoju nr 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego oraz usług pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie Pływalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie w okresie I-IX 2025"
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO W GMINNYM OŚRODKU SPORTU I REKREACJI KROŚNICKA PRZYSTAŃ W KROŚNICACH NA ROK 2025
- Dostawa, montaż i obsługa tymczasowego sztucznego lodowiska z infrastrukturą towarzyszącą
- "Świadczenie kompleksowej usługi ratownictwa wodnego w DSC Polana Jakuszycka"
- Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim, w roku 2025
- Obsługa krytych pływalni w zakresie ratownictwa wodnego, zlokalizowanych przy ul. Kromera 11, ul. Pijarów 4 i ul. Szarych Szeregów 4a, ul. A. Grzymały Siedleckiego 11, ul. Sardynkowej 7, w Bydgoszczy
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.