To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-16
Rybnik: Udostępnienie serwisu w postaci aplikacji internetowej przeznaczonej do obsługi procesu dotowania szkół i placówek niepublicznych oraz publicznych nie będących jednostkami budżetowymi w Rybniku
Numer ogłoszenia: 276346 - 2015; data zamieszczenia: 16.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237256 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnienie serwisu w postaci aplikacji internetowej przeznaczonej do obsługi procesu dotowania szkół i placówek niepublicznych oraz publicznych nie będących jednostkami budżetowymi w Rybniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: - udostępnieniu serwisu w postaci aplikacji internetowej przeznaczonego do obsługi procesu dotowania a także prowadzenia i aktualizacji ewidencji 50 szkół (przez szkoły rozumie się również przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego) i placówek oświatowych niepublicznych a także publicznych nie będących jednostkami budżetowymi, działających na terenie Miasta Rybnika (z możliwością bezpłatnego zwiększenia tej liczby w zależności od potrzeb), - przeszkoleniu wyznaczonych przedstawicieli dotowanych szkół i placówek oświatowych, a także przeszkolenie użytkowników aplikacji w JST wraz z przygotowaniem odpowiednich wzorów pism o zasadach korzystania z aplikacji dla placówek (najpóźniej 10 dni od daty zawarcia umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego). Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ wraz z załącznikami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAKFIN S.C. JAN FILAS, BARBARA CIEŚLIK, MAREK SUJDAK
jakie przetargi wygrała firma
KRAKFIN S.C. JAN FILAS, BARBARA CIEŚLIK, MAREK SUJDAK
- Krakfin s.c. Jan Filas, Barbara Cieślik, Marek Sujdak, ul. Głowackiego 10B lok. 20, 30-085 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60000,00
Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWAARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU"
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Hallera 9, 9a, Zad. 2 ul. Hallera 11
- Dostawa rur i armatury z tworzyw sztucznych do instalacji kopalnianych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK ROW Ruch Jankowice w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 252-12
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch JANKOWICE, nr grupy 295-27-03
- Zapewnienie wsparcia technicznego oraz serwisu macierzy dyskowej Unity300 s/n CKM00180600560 przez 12 miesięcy
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Dostawa serwerów, macierzy, przełączników, archiwizatora taśmowego wraz z oprogramowaniem oraz instalacją i wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.