Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Kraków: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych z podziałem na zadania: Zadanie I - Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 964 z drogą wojewódzką nr 975 w m. Biskupice Radłowskie oraz budowa stanowiska do ważenia pojazdów. Zadanie II - Odnowa nawierzchni DW nr 975 na odcinku Żabno-Biskupice Radłowskie, odc.050 km 0+320 - 1+494 o dług.1174 mb,odc. 050 km 1+818 -2+392 o dług.574 mb, odc. 060 km 0+029 - 0+054 o dług. 25 mb.
Numer ogłoszenia: 276360 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie , ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 44 65 700, 44 65 810, faks 12 44 65 702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych z podziałem na zadania: Zadanie I - Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 964 z drogą wojewódzką nr 975 w m. Biskupice Radłowskie oraz budowa stanowiska do ważenia pojazdów. Zadanie II - Odnowa nawierzchni DW nr 975 na odcinku Żabno-Biskupice Radłowskie, odc.050 km 0+320 - 1+494 o dług.1174 mb,odc. 050 km 1+818 -2+392 o dług.574 mb, odc. 060 km 0+029 - 0+054 o dług. 25 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu: - Robót budowlanych określonych w Projekcie Budowlanym i Wykonawczym w oparciu o Szczegółowe Specyfikacje Techniczne i decyzję ZRID w zakresie rozbudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 964 z drogą wojewódzką nr 975 w m. Biskupice Radłowskie oraz budowy stanowiska do ważenia pojazdów. Zakres robót obejmuje:Rozbudowę skrzyżowania DW nr 964 oraz DW nr 975;Budowę stanowiska do ważenia pojazdów;Przebudowę istniejącej sieci infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową inwestycją;Budowę oświetlenia drogowego;Przebudowa kanalizacji teletechnicznej;Przebudowę zjazdów indywidualnych wraz z przepustami pod nimi;Przebudowę istniejącego systemu odwodnienia. - Pełnienie nadzoru autorskiego. - Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej. - Przygotowanie materiałów do zgłoszenia zakończenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego i wniosku zgłoszenia zakończenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami - zał. nr 1.1 SIWZ. Zadanie II I.Opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi wojewódzkiej nr 975 wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy. II.Utrzymanie drogi wojewódzkiej nr 975 na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane z letnim utrzymaniem. III.Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). IV.Wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanych przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego: a.Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; b.Remont jezdni polegający na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni lub przebudowie konstrukcji nawierzchni do podstawowych parametrów podanych w części opisowej punkt 1.1 PFU; c.Remont skrzyżowań z drogami bocznymi; d.Remont i wzmocnienie konstrukcji poboczy; e.Odwodnienie - analiza istniejącego systemu odwodnienia wraz z odprowadzeniem wody do odbiornika. Remont urządzeń odwadniających ( np. przepusty, rowy, przepusty pod zjazdami). Dostosowanie wysokościowe przepustów pod zjazdami; f.Remont zjazdów indywidualnych i publicznych; g.Remont zatok autobusowych; h.Umocnienie dna rowu i skarp; i.Urządzenia bezpieczeństwa ruchu; j.Zabezpieczenie i przebudowa urządzeń obcych i uzbrojenia terenu wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, droga krzyżuje się z siecią gazową i teletechniczną (w przypadku zaistnienia takiej konieczności); k.Stała organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe); l.Roboty wykończeniowe i porządkowe; m.Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej. V.Pełnienie nadzoru autorskiego. VI.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. VII.Wyznaczenie i montaż słupków hektometrowych U -1. VIII.Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU) wraz z załącznikami - załącznik nr 1.2 SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone na zamówienia tego samego rodzaju stanowiące nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego pod warunkiem konieczności kontynuacji zadania i posiadania środków finansowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 100 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie lub odbudowie odcinka drogi klasy nie niższej niż G lub dróg równoważnych tej klasie o długości minimum 300 m wraz z wykonaniem budowy lub przebudowy lub remontu lub odbudowy przepustu pod drogą z wykonaniem warstwy ścieralnej w ilości nie mniejszej niż 2100m2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w odległości umożliwiającej transport na budowę i wbudowanie masy bitumicznej w czasie nie dłuższym niż 2 godziny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-projektantem o specjalności drogowej posiadającym uprawnienia do projektowania dróg bez ograniczeń, który wykonał dokumentację projektową na budowę, przebudowę, remont lub odbudowę drogi publicznej klasy nie niższej niż G lub dróg równoważnych tej klasie. -Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie dróg oraz posiadającym doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika budowy na minimum dwóch budowach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca w wykazie robót wskaże roboty budowlane określone w warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia pkt III.3.2) oraz złoży poświadczenia (inne dokumenty), że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie kreślonym w pkt. III.4.3.1.Pisemne zobowiązanie - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może być dokonana w szczególności w przypadku: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem zmiany polegającej na podwyższeniu stawki podatku VAT, 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na :wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych,wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które maja wpływ na termin realizacji zamówienia,przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień,postanowień i decyzji administracyjnych nie wynikające z winy wykonawcy, innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności,3) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - projektanta, kierownika budowy, kierownika robót. Zmiana projektanta, kierownika budowy, kierownika robót musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i oświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych w umowie,5) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy,6) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDW ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków,III piętro,pok.315,materiały płatne 798,00 zł.Na podstawie faktury-gotówką w kasie zamawiającego,przelewem,za pobraniem pocztowym+opłata pocztowa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, II piętro,pok.220.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Województwa Małopolskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyk. dok. proj. dla zad. pn.: "Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu przez potok bez nazwy (suchodół) w ciągu DK nr 94 w miejscowości Zimnodół" wraz z pełnieniem Nadzoru Autorskiego"
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia 1.01.2025r. do 31.12.2027r. - cz. II - usługi
- . Przebudowa drogi gminnej Nr 105744L w miejscowości Fajsławice
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "1.59 Przebudowa peronu przystankowego na przystanku tramwajowym nr 10412" Dolmed"
- "Projekt Budowlany budowy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Dymaczewie Starym".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.