eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont pomieszczeń biurowych w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Lucjana Rydla 65

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-03

Szczecin: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Lucjana Rydla 65
Numer ogłoszenia: 276374 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221164 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie, ul. Lucjana Rydla 65, 70-783 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8103400, faks 091 8103436.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Lucjana Rydla 65.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń biurowych w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Lucjana Rydla 65 Zakres przedmiotu zamówienia 1.Przygotowanie pomieszczeń do malowania - wynoszenie sprzętu i mebli z pomieszczeń biurowych, - zabezpieczenie okien, drzwi i elementów niemalowanych. 2.Przygotowanie powierzchni pod malowanie. 3.Malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi. 4.Malowanie grzejników i rur farbą olejną. 5.Wymiana wykładzin dywanowych na wykładziny PCW: - zerwanie wykładzin dywanowych, - oczyszczenie podłoża z kleju po zerwaniu wykładzin, - położenie warstwy wyrównawczej z mas szybkowiążących samopoziomujących z wklejeniem siatki wzmacniającej na powierzchni cementowej, naprawa pęknięć, - przyklejenie wykładziny podłogowej PCW z wywinięciem na ściany. 6.Wymiana wykładzin dywanowych na panele podłogowe: - zerwanie wykładzin dywanowych, - oczyszczenie podłoża z kleju po zerwaniu wykładzin, - położenie warstwy wyrównawczej z mas szybkowiążących samopoziomujących z wklejeniem siatki wzmacniającej na powierzchni cementowej, naprawa pęknięć, - położenie posadzki z paneli podłogowych. 7.Instalowanie sufitów podwieszanych. 8.Ułożenie glazury. 9.Wymiana płyt mineralnych w sufitach podwieszanych bez wymiany rusztu nośnego. 10.Ścianka działowa z płyt gipsowo-kartonowych - likwidacja otworu drzwiowego. 11.Wymiana stolarki drzwiowej. 12.Wymiana włączników, gniazd wtyczkowych dwubiegunowych, kratek wentylacyjnych. 13.Sprzątanie pomieszczeń oraz wniesienie mebli po robotach remontowych. 14.Wywóz wykładzin i gruzu po robotach remontowych. 15.Inne prace opisane w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROW-BUD Robert Rybka, ul. Mickiewicza 14, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198587,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134803,61

  • Oferta z najniższą ceną: 134803,61 / Oferta z najwyższą ceną: 177828,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.