Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Gdynia: usługa promocji projektu Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gdyni
Numer ogłoszenia: 276390 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa promocji projektu Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 1. Wkładka do tygodnika Ratusz: dwie edycje każda po 25 tys. egzemplarzy - projekt graficzny, opracowanie merytoryczne, druk i wkładkowanie: format A4, papier kreda o gramaturze 115 g/m2, druk dwustronny w pełnym kolorze/4+4, 2. Reklama w prasie lokalnej - Dziennik Bałtycki-Trójmiasto - 1 edycja, reklama w pełnym kolorze, projekt graficzny, opracowanie merytoryczne, przygotowanie do druku, publikacja, format ? strony, strona redakcyjna. 3. Reklama w prasie lokalnej - Gazeta Wyborcza Trójmiasto - 2 edycje, reklama w pełnym kolorze, projekt graficzny, opracowanie merytoryczne, przygotowanie do druku, publikacja, format ? strony, strona redakcyjna. 4. Kampania medialna - spot reklamowy w TVP Gdańsk, czas trwania spotu 15 sekund ,łączna ilość emisji 30. Przygotowanie scenariusza spotu reklamowego i spotu reklamowego z podkładem muzycznym, emisja na antenie TVP Gdańsk - minimum 10 emisji w czasie antenowym przed i po Panoramie o godz. 18.30.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej 2 kompleksowe działania promocyjne polegające co najmniej na: opracowaniu projektu graficznego, publikacji reklam w mediach i przygotowaniu filmu reklamowego przeznaczonego do emisji w telewizji. Każda kampania o wartości minimum 20 000 zł netto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach: 1)zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego, (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny), 2)zmiany wprowadzane przez Zamawiającego nie wykraczające poza przedmiot zamówienia, na następujących warunkach: - dopuszcza się możliwość przesunięcia realizacji części zadań pomiędzy poszczególnymi latami w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu. -dopuszcza się możliwość modyfikacji zadań promocyjnych w ramach istniejącego budżetu w przypadku gdy nie będzie możliwości realizacji danego zadania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zaproponuje zmianę wraz z podaniem kosztów jej realizacji, która to zmiana wymaga akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, pokój nr 508.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, kancelaria ogólna UM Gdyni na parterze budynku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gdyni dofinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Zapewnienie organizacji i obsługi konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.