Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Gdynia: wyłonienie wykonawcy który zobowiąże się do dostarczenia drukarek przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 276453 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni , ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax. 058 6669226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykonawcy który zobowiąże się do dostarczenia drukarek przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek przenośnych oraz urządzeń wielofunkcyjnych które zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. II. Wymagania odnośnie realizacji dostawy opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji. III. Miejsce dostawy: magazyn Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9a, 81-029 Gdynia. IV. Dostawa powinna być zrealizowana w ciągu 21 dni od podpisania umowy na koszt Wykonawcy. 320000-LOG-2531- PN-21/08/AP Parametry oferowanych urządzeń: Pozycja nr 1 Drukarka przenośna atramentowa Parametry minimalne Parametry oferowanego urządzenia 1 2 3 szybkość druku mono A4 min. 15 stron/min. stron/min. szybkość druku kolor A4 min. 1 strony/min. stron/min. rozdzielczość mono min. 1200 x 1200 dpi x dpi rozdzielczość kolor min. 2400 x 1200 dpi x dpi gwarancja min. 24 miesiące miesięcy dodatkowe wyposażenie - złącze USB - wbudowany akumulator - ładowarka w komplecie - komplet startowy wkładów z tuszem - kabel USB Pozycja nr 2 komplet pojemników z tuszem do drukarki z pozycji nr 1 komplet pojemników z tuszem czarnym i kolorowym Pozycja nr 3 Urządzenie wielofunkcyjne, sieciowe Parametry minimalne Parametry oferowanego urządzenia 1 2 3 szybkość druku mono A4 min. 20 stron/min. stron/min. rozdzielczość druku w czerni min. 1200 x 600 dpi x dpi rozdzielczość kopiarki min. 1200 x 600 dpi x dpi podajnik dokumentów ADF min. 40 kartek kartek rozdzielczość skanera min. 600 x 1200 dpi x dpi miesięczne obciążenie min. 20.000 stron stron 320000-LOG-2531- PN-21/08/AP Załącznik nr 1 1 2 3 gwarancja min. 24 miesiące miesiące typ skanera: płaski duplex automatyczny interface/podłączenia - USB 2.0 - Ethernet 10/100 Mbps podajnik papieru pojedynczy podajnik A4 na min. 250 kartek kaseta z tonerem startowym umożliwiająca wydrukowanie min. 1000 stron przy pokryciu 5 % dodatkowe wyposażenie wyświetlacz kontrolny LCD Pozycja nr 4 kaseta z tonerem dodatkowym do urządzenia wymienionego w pozycji nr 3 pojedyncza kaseta z tonerem umożliwiająca wydrukowanie min. 5000 stron przy pokryciu 5 % ( ) - w pozycjach oznaczonych gwiazdką, jeśli oferowane urządzenie posiada dany parametr, należy wpisać w miejsce wykropkowane pełny tekst z rubryki w kolumnie nr 2. Jeśli urządzenie nie posiada tego parametru, należy wpisać - nie posiada. 1. Termin płatności za zrealizowane zamówienie wynosi 21 dni od dostarczenia faktury wraz z towarem. 2. Termin dostawy - 21 dni . 3. Jednocześnie oświadczam, iż akceptuję postanowienia zawarte we wzorze umowy. 4. Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i akceptujemy warunki w niej zawarte. 5. Zobowiązujemy się do zachowania wszystkich warunków zawartych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Oświadczamy, iż posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.34 - 30.23.32.34 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1. złożą ofertę cenową 4.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 4.3 nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 4.4. spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji. Sposób dokonywania oceny: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY. (należy załączyć do oferty) 1. Oferta cenowa zgodna z Załącznikiem Nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy. 5. Oświadczenie o akceptacji warunków określonych w niniejszej Specyfikacji. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy barwników i pojemników z formaliną dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawa dań gotowych do AMW Gdynia (zwana dalej AMW) oraz do AOS w Czernicy k. Chojnic (zwana dalej AOS) w roku 2025
- UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE CZYNNOŚCI PIELĘGNIARSKICH W RAMACH KONTRAKTU Z NFZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych, ich zwrotów oraz odbioru z siedziby ZBiLK.
- Unieszkodliwianie lub odzysk w I półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.