eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IstebnaZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Istebna: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 276465 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej , Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna o łącznej długości 172,70 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadnia, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono dwie kolejności odśnieżania, które wynikają ze znaczenia komunikacyjnego poszczególnych dróg. 2. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg, w szczególności dla I kolejności odśnieżania należy zapewnić przed godziną 6 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach. 3. Przejezdność dróg dla drugiej kolejności odśnieżania należy zapewnić przed godziną 10 rano. 4. W przypadku wystąpienia potrzeby uszorstnienia drogi kategorii pierwszej wynagrodzenie zostanie wyliczone jako 20 % stawki ofertowej z 1 km utrzymania drogi. 5. Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobowy punkt dyspozytorsko-kontaktowy posiadający całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi i rejestruje nie mniej niż trzy razy na dobę w punkcie dyspozytorsko-kontaktowym w Dzienniku meldunków obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacją o występowaniu wiatru. 6. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruch na drogach publicznych. i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi piasek lub mieszanka piasku i soli - dotyczy tylko dróg pierwszej kolejności odśnieżania oraz do płużenia powierzchni drogi. 7. Dla dróg pierwszej kolejności odśnieżania Wykonawca musi posiadać przynajmniej jedną jednostkę płużącą z zamontowanym pługiem i piaskarką. Ponadto Wykonawca musi dysponować tzw. wirnikiem lub dmuchawą. W przypadku intensywnych opadów śniegu Zamawiający wymagać może użycia wskazanego powyżej sprzętu specjalistycznego tj. wirnika. W przypadku braku zastosowania wymaganego przez Zamawiającego wirnika w ciągu 6 godzin od powiadomienia przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty pracy zleconego przez Zamawiającego wirnika. 8. Dla dróg drugiej kolejności odśnieżania Wykonawca musi posiadać przynajmniej jedną jednostkę taką jak samochód ciężarowy lub traktor. 9. Dla dróg drugiej kolejności zamawiający zastrzega sobie prawo wyłącznie jednego przejazdu na dzień. 10. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość środków uszorstaniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg posypywanie będzie tylko wykonywane dla dróg I kolejności. 11. O rozpoczęciu i zaprzestaniu tzw. akcji czynnej zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Istebna. Szczegółowy sposób przekazywania meldunków i komunikatów, dla każdego Wykonawcy realizującego poszczególne części zamówienia określony zostanie w umowie. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne, potwierdzane w miarę możliwości faksem lub pocztą elektroniczną musi być odnotowane w Dzienniku meldunków. W okresie bezśnieżnej zimy oraz w okresie pomiędzy kolejnymi opadami śniegu Wykonawca zapewnia pełną gotowość do podjęcia działań oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg, a w miarę konieczności, lub wskutek uzasadnionych indywidualnych interwencji odpowiednich służb Policja, Straż Graniczna, służby leśne itp. lub mieszkańców odejmuje natychmiast działania w celu zlikwidowania przyczyny interwencji. Typowym przykładem uzasadnionych interwencji mogą być np. oblodzenia drogi, niebezpieczne koleiny, zawiewanie śniegu lub lokalne opady śniegu. 12. Każdego dnia, do godziny 11:00 wykonawca przekazuje do wydziału lub do upoważnionego pracownika Gminy Istebna wymienić Imiennie drogą telefoniczną lub faksem tj. zgodnie z formą określoną w umowie meldunek zawierający informację o aktualnym stanie dróg oraz o zakresie wykonanych w ciągu doby prac. 13. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym Protokołem odbioru sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość przepracowanych w tzw. akcji czynnej dób ze wskazaniem jednostek sprzętowych, zużytego materiału uszorstniającego oraz ze wskazaniem panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona przez Zamawiającego ilość dób przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 kmdobę zimowego utrzymania dróg. 14. Zamawiający zastrzega, że: - zakres robót przyjętych do realizacji oraz całkowita długość powierzonych do utrzymania dróg może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione, - natychmiast może zostać zerwana umowa, w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonywania obowiązków. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za wyjątkiem wynagrodzenia należnego z wykonanej części umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 4.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie oceniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu ( Załącznik Nr 3 do SIWZ), z którego wynikać będzie, iż dysponuje minimalną ilością jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Ofertowy, Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, parafowany projekt Umowy, oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 Ustawy pzp, Oświadczenie o podwykonawstwie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z następującymi warunkami: 1. zmiana (przedłużenie ) terminu realizacji zamówienia (umowy): a) w przypadku nietypowych warunków pogodowych, które wymagają zmiany wyznaczonego okresu zimowego utrzymania, b) w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o ile wykonanie tych zamówień spowoduje konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia (umowy), 2. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie): a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) w przypadku zmiany zakresu zamówienia, nie powodującego rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ - zmiana obmiarów poszczególnych usług, 3. zmiana zakresu wykonywanych usług: a) w przypadku zmiany obmiarów poszczególnych usług, 4. zmiana podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy: a) w przypadku podejrzenia, że kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt nie gwarantują odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów. 5. zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy, 6. zmiana przedstawiciela stron umowy, osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Istebna 43-470 Istebna 1000 pok. 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Istebna 43-470 Istebna 1000 pok. 102 (sekrestariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Małysze, Byrty - Szkawlonka, Do Matusznego, Klimki, Jasie, Groń, Czerchla o łącznej długości - 9,80 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Stańki, Gorzołki, Ondrusze - Słowioki - Za Szkołą, Łacki - Czadeczka, Odcinki Do Kaprola, Nad Organistą, Pod Solisko, Moczorka, Kopanice, Na Bagna, Czadeczka - Krężelka, Kikula - Zakikula, Rajka Maciejka o łącznej długości - 12,60 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Pustać-Biłki-Dragony-Łabaje, Bestwiny-Odewsi, Pod Psinę, Duraje, Zagroń, Kotelnica o łącznej długości - 5,80 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Polana, Korbasy, Łupienie, Rondo Trójstyk o łącznej długości - 4,10 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jaworzynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Zapasieki, Hasztuba, Wielki Potok, Wyrch Czadeczka, Śłiwkula o łącznej długości 8,00 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi - Market Rema-szkoła Zaolzie-Pasieki, Plac przy OSP Zaolzie, Za Groń, Filipionka, Wywóz o łącznej długości - 8,30 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Bystre, Bystre Górne i Dolne, Gimnazjum Istebna oraz parking Gimnazjum, CPN-Kameralna-Szymcze most o łącznej długości - 11,60 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Wilcze do Kowola, CPN-Tokarzonka, Tokarzonka-Kuboszula, Andziołówka Słowioczonka, Do Maczychina, Wilcze Górne o łącznej długości 10,00 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Olecki, Mikszówka o łącznej długości - 7,40 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Od Smugi - Połom, Kawuloknka, Leszczyna - Olza, Murzynka, Leszczyna do Juroszka o łącznej długości 10,20 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Pietroszonka, Skała-Stecówka, Mlaskawka o łącznej długości - 7,50 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Jasnowice, Jasnowice Las o łącznej długości - 5,50 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gazury-Szymcze, Parking przy Domie Przedpogrzebowym, Młoda Góra, Polanka, Miki, Suszki, Mikowo Łąka, Bźniokowo, Do Waligóry o łącznej długości - 12,00 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Bryje-Poloki, Matyska do Dziury, Matyska(we wsi Koniaków), Wojtosze Nowy Jork, Beskid Obok Pizzeri o łącznej długości 6,30 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Brzestowe-Wojtosze, Do Kowola, Cisowe, Pasieki do mostu, Za Dolina, Jasiówka, Bombolówka o łącznej długości 8,10 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Istebna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Parking przy Gminie, Park Centrum, Parking OSP, Parking Oczyszczalnia, Schody Dzielec, SP 1 Istebna, Droga za strażnicą OSP, Dziedzina, Wojtosze Za Groń, Podoliny Dzielec, Parking Pogotowie, Amfiteatr Parking, Gliniane o łącznej długości - 5,20 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Plac przy SP 1 w Koniakowie, Plac przy OSP w Koniakowie Centrum, Plac przy Ośrodku Zdrowia w Koniakowie, Parking prz Domie Nauczyciela, Rastoka - Jasiówka most Rastoka, Pustki, Odkrzas ,Kadłuby, Do Bielesza, do Kunca, Do Raju, Do Marekwicy o łącznej długości 5,50 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Zimna Woda-Żurówka Jasninowa, Pietraszyna, Gołówka, Szańce Wołowa, Szkatólka ,Polana, Gronik II o łącznej długości - 10,90 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Wyżrana, Do Sikory, Pańska Łąka Pod Łąkę, Koszarzysta - Pańska Łąka, Do Grenia Do Bielesza, Górna Bukowina Na Bagno , Legiery Skrót, Do Pogorzelskiego, Bukowina, Gronik, Legiery-Kosarzyska, Plac przy OSP w Kosarzyskach o łącznej długości - 11,60 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Tyniok, Żurówka skrót Żurówka o łącznej długości 1,90 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi: Plac przy SP 2 Rastoka, Małączka, Do Gajdosza, Rdzawka - Usnobocz - do Jureczka, Pod Siwe, Rastoka-Zarastoka o łącznej długości - 8,00 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Koniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Droga: Deje - Tkoczówka o łącznej długości - 2,40 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.